Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ging net koffie zetten, water in het reservoir gedaan. Alleen vergeten nieuw koffiefilter met nieuwe koffie erin te doen. (Oude zat er dus nog in) maar daar kwam ik dus achter toen de koffie klaar was, schenk een kopje in voor m'n pa en realiseer me gelijk wat ik vergeten was :D Zet dat kopje bij m'n pa neer en begin met filmen, eindigt in een grote hoestbui en hij liep rood aan :roflol: heb me kapot gelachen.

    Daarna wel goeie koffie gezet hihihi lief he

    En nee het filmpje ga ik hier niet posten xx
     
    leuk verhaaltje.

    Kan het niet zo 1 2 3 uitstippelen, misschien heb ik gewoon teveel gevoelens voor Agelast :o?

    ---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------



    Wat genuanceerd van je.

    2W2cmtC.gif


    voordat het te laat is!
     
    Hard gewerkt aan een werkstuk maar het resultaat mag er wezen. Dat feel wanneer klaar
     
    [Link niet meer beschikbaar]


    :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:


    dudesons, was die gasten helemala vergeten.
     
    Buikpijn eindelijk weg, vriendin had me ff aangestoken. Van 1300 1900 9 x diarree 4 x gekotst. Niet normaal.
     
    Loop langs me zusje onderweg naar de douche, komt zo ineens " wooow jouw benen, je moet echt meer legdays gaan skippen" :roflol:

    Maar dat doe ik al :o

    inb4 pics van zusje
     
    Loop langs me zusje onderweg naar de douche, komt zo ineens " wooow jou benen, je moet echt meer legdays gaan skippen" :roflol:

    Maar dat doe ik al :o

    inb4 pics van zusje

    pics van zusje?


    mag ik mn 3e been in jou zusje steken?
     
    Hoe oud is je zusje?
     
    Back
    Naar boven