AndroidHealthClinic

Unleash xxl nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent 1998

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 dec 2014
Berichten
402
Waardering
75
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Beste dutchbodybuilders

Ik gebruik nu al een paar weken Unleash PWO van xxl nutrition, ik gebruik deze PWO Maximum 1 maal per week en dit enkel bij leg day :D
Nu heb ik gezien dat er Higenamine in zit, dit is een bèta-2-agonist, met andere woorden dus doping.
Nu heb ik schrik dat door deze doping mijn gezondheid zal worden geschaad, kan dit door het maar 1 keer per week te gebruiken?
En als ik binnen een paar jaar bodybuilder Wedstrijden wil gaan doen (België) kan ik dan gediskwalificeerd worden door deze doping?

Ja ik weet het 16 en al een PWO, maar na een dag school en huiswerk heb je wel een beetje meer energie nodig om door de Leg day te komen ;)

Alvast bedankt voor de Reacties

Groetjes Vincent
 
En waar heb jij juist die info van dat dat doping is? :D
 
Beste dutchbodybuilders

Ik gebruik nu al een paar weken Unleash PWO van xxl nutrition, ik gebruik deze PWO Maximum 1 maal per week en dit enkel bij leg day :D
Nu heb ik gezien dat er Higenamine in zit, dit is een bèta-2-agonist, met andere woorden dus doping.
Nu heb ik schrik dat door deze doping mijn gezondheid zal worden geschaad, kan dit door het maar 1 keer per week te gebruiken?
En als ik binnen een paar jaar bodybuilder Wedstrijden wil gaan doen (België) kan ik dan gediskwalificeerd worden door deze doping?

Ja ik weet het 16 en al een PWO, maar na een dag school en huiswerk heb je wel een beetje meer energie nodig om door de Leg day te komen ;)

Alvast bedankt voor de Reacties

Groetjes Vincent


zoek je toch andere hobby :o
 
Doping wil niet meteen zeggen dat iets schadelijk is. Het bevordert je prestatie en dat is natuurlijk iets wat niet de bedoeling is bij sport. Vandaar dat dit soort stofjes op de doping lijst terecht komen.

Higenamine is juist in tegenstelling tot andere vergelijkbare middelen een stuk veiliger voor je hart en bloedvaten.
 
Van XXL nutrition zelf ;)

Dan had je daar je antw ook al kunnen vinden ;)

V) Is Unleash voor iedereen geschikt?
A) Nee, het is een van de meest heftige supplementen die je bij XXL Nutrition zult aantreffen. Wij raden gebruik af bij personen onder de 18 jaar, evenals bij personen met medische problemen. Raadpleeg bij twijfel altijd eerst een dokter. Begin altijd met een halve dosering om te testen hoe jouw lichaam op dit product reageert.
 
Dan had je daar je antw ook al kunnen vinden ;)

V) Is Unleash voor iedereen geschikt?
A) Nee, het is een van de meest heftige supplementen die je bij XXL Nutrition zult aantreffen. Wij raden gebruik af bij personen onder de 18 jaar, evenals bij personen met medische problemen. Raadpleeg bij twijfel altijd eerst een dokter. Begin altijd met een halve dosering om te testen hoe jouw lichaam op dit product reageert.


Daar heb je helemaal gelijk, maar dat zeggen ze bij alle PWO toch?
En het stofje waar we het nu over hebben staat niet op het etiket he, dus daar kan de arts dan ook niet veel over zeggen :D
Ik kan eigelijk zeer goed tegen oppeppende middelen, ik word nooit hyper en mijn hartslag verhoogt ook niet als een gek. Daarom dat ik een PWO neem
 
Daar heb je helemaal gelijk, maar dat zeggen ze bij alle PWO toch?
En het stofje waar we het nu over hebben staat niet op het etiket he, dus daar kan de arts dan ook niet veel over zeggen :D
Ik kan eigelijk zeer goed tegen oppeppende middelen, ik word nooit hyper en mijn hartslag verhoogt ook niet als een gek. Daarom dat ik een PWO neem

Staat wel op het etiket, Norcoclaurine HCL :) Dus hij kan je zeker advies geven. Maar als je dit 1x per week gebruikt is het zeker niet schadelijk als je gezond bent.
 
XXL respecteert alle richtlijnen. Je mag er zeker van zijn dat je geen gevaar loopt.

Deze PWO is volgens mij ook enkel niet toegelaten in wedstrijdverband. (Maar ben ik niet zeker van).
Caffeïne in zeer hoge dosis is bijvoorbeeld ook niet toegelaten in wedstrijdverband (lees controle voor wedstrijd) bij sommige vechtsportbonden enzo... Maar het wordt door iedereen dagdagelijks gebruikt.

De PWO's van XXL zijn veiliger als de Amerikaanse want XXL is aan strengere eisen gebonden als de Amerikaanse markt. XXL is ondertussen een gevestigde waarde en ze gaan geen enkel risico lopen om te evolueren zoals Body en Fitshop. XXL is zelf heel kritisch over hun producten en ze weten waarmee ze bezig zijn.

Geen zorgen dus!!!
 
Zolang ze je laten pissen en geen bloed afnemen ben je safe.
 
Bedankt allen voor jullie antwoorden, ik ben al een heel eind verder geholpen, en weet nu hoe het zit met het gebruik van deze PWO :D
 
Gewoon pindakaas smeren!
 
Back
Naar boven