AndroidHealthClinic

prolactine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jasperOEM

Novice
Lid geworden
1 mrt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hee gasten

Ik heb mijn Prolactine laten prikken van de week, de huisarts vertelde dat dit normaal op 0,37 moet zitten en ik zit op 0,70. Heeft iemand hier ervaring mee of wat ik hieraan kan doen ?
 
wat zei je arts?
 
Wat was de reden dat je daar op geprikt werd? Heb je last van tepelvorming?
 
Hee gasten Ik heb mijn Prolactine laten prikken van de week, de huisarts vertelde dat dit normaal op 0,37 moet zitten en ik zit op 0,70. Heeft iemand hier ervaring mee of wat ik hieraan kan doen ?

Zeg dokter, nu mijn prolactine zo hoog is, wat ik kan ik hier het beste aan doen om het weer binnen normale waarden te krijgen?
 
Zeg dokter, nu mijn prolactine zo hoog is, wat ik kan ik hier het beste aan doen om het weer binnen normale waarden te krijgen?

damn komt wel goed uit dat je nou net bij de dokter je prolactine hebt laten checken

die kan je dan meteen vertellen wat je moet doen

ts heeft geluk
 
Hee gasten

Ik heb mijn Prolactine laten prikken van de week, de huisarts vertelde dat dit normaal op 0,37 moet zitten en ik zit op 0,70. Heeft iemand hier ervaring mee of wat ik hieraan kan doen ?


weet niet hoe jij het ziet als 0. getallen bij mij was de waarde 470 terwijl de normale eigenlijk rond 200 moest zijn uiteindelijk kreeg ik letrozole maandje gebruikt toen was het weer normaal
 
Niet zomaar prikken heb last van lactatie
Sterk spul he die paar halotestin /dbol caps......;) Weet je zeker dat het niet aandachtstekort is ipv lactatie?
 
Hoe was den-ver ?
 
bromo of die andere (vrouwen krijgen het als ze met borstvoeding willen stoppen)
 
Pramipexole
Cabergoline
Bromocriptine

Pramipexole is de beste keus imo voor langdurig(er) gebruik.

Caber werkt zeer goed en snel, enkel is het zeer duur. Ook een mogelijke kwaaie side namelijk lekkende hartkleppen.
 
Sterk spul he die paar halotestin /dbol caps......;) Weet je zeker dat het niet aandachtstekort is ipv lactatie?

Wooooow ooooonehundredaaandeeeightyyyyy :eek:
 
Back
Naar boven