MuscleMeat

2de kuur

Bezoekers in dit topic

haik

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
113kg
Vetpercentage
10%
Goedenavond heren,

Graag wil ik wat advies over mijn kuur.
Het ziet er als volgt uit

Week 1:10 test 250mg
Week 1:10 tren 200mg
Week 10:14 test 500mg
Week 10:14 tren 400mg
Week 10:14 mast 150mg

Nakuur

Week 14:18 nolvadex 20mg per dag
Week 14:16 prynill 10000ui verdeelt over 2 weken

Graag wil ik weten wat jullie mening is hierover.
En wat jullie anders zouden doen.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond heren, Graag wil jk wat advies over mijn kuur. Het ziet er als volgt uit Week 1:10 test 250mg Week 1:10 tren 200mg Week 10:14 test 500mg Week 10:14 tren 400mg Week 10:14 mast 15mg Nakuur Week 14:18 nolvadex 20mg per dag Week 14:16 prynill 10000ui verdeelt over 2 weken Graag wil ik weten wat jullie mening is hierover. En wat jullie anders zouden doen.
ik zou je dosis uppen op week 8 of 9 het werkt niet direct als het test e en tren e is of gebruik je prop?
hcg 2x 500 iu per week zou ik doen .
neem je een AI of nolva of iets anders on cycle?
 
Mijn mening is dat mast op 15mg een beetje te veel van het goede is. 15mg... dat is echt ..

Verder hangt het van je doel af. Als je lekker wilt gainen werkt 2 gram tren per week natuurlijk beter.
Of wat denk je van 4gram tren?
Voor de rest raad ik je geen Nederlandse kut labs aan.

Meer is altijd beter.
 
Mijn mening is dat mast op 15mg een beetje te veel van het goede is. 15mg... dat is echt .. Verder hangt het van je doel af. Als je lekker wilt gainen werkt 2 gram tren per week natuurlijk beter. Of wat denk je van 4gram tren? Voor de rest raad ik je geen Nederlandse kut labs aan. Meer is altijd beter.
mooie stats om dat advies te geven
 
Mooi dat deze stats oud zijn
 
ik zou je dosis uppen op week 8 of 9 het werkt niet direct als het test e en tren e is of gebruik je prop?
hcg 2x 500 iu per week zou ik doen .
neem je een AI of nolva of iets anders on cycle?

Tijdens me kuur neem ik niks erbij
 
Mijn mening is dat mast op 15mg een beetje te veel van het goede is. 15mg... dat is echt ..

Verder hangt het van je doel af. Als je lekker wilt gainen werkt 2 gram tren per week natuurlijk beter.
Of wat denk je van 4gram tren?
Voor de rest raad ik je geen Nederlandse kut labs aan.

Meer is altijd beter.

Ik hoef niet nog groter te worden, allen wat droger ik zit nu sinds me laste kuur 6 maanden geleden
Op 106 kilo rond de 12 procent.
Doel is 5 kilo erbij maar wel vet flink omlaag
Ik gebruik geen lab prodevuten. Dat komt wel goed

---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

mooi dat je zelf kuurtjes doet onder een gram maar een ander 2 gram tren aanraad

---------- Toegevoegd om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:11 ----------


welke esters gebruik je ?

Long esters
 
Ik hoef niet nog groter te worden, allen wat droger ik zit nu sinds me laste kuur 6 maanden geleden Op 106 kilo rond de 12 procent. Doel is 5 kilo erbij maar wel vet flink omlaag Ik gebruik geen lab prodevuten. Dat komt wel goed ---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ---------- Long esters
zou je dan niet iets vroeger je dosis verhogen anders is je AAS op zen piek in week 14
waarom laat je de masteron niet vanaf week 1 meelopen?
 
Dan zou ik tren uppen naar 800mg
Test verlagen naar 150mg per week.
masteron toevoegen op 800mg.

T3 op 75mg per dag
Clen 80mcg per dag.
 
zou je dan niet iets vroeger je dosis verhogen anders is je AAS op zen piek in week 14
waarom laat je de masteron niet vanaf week 1 meelopen?

Masteron vanaf week 1 ? Ik weet niet ben beetje bang dat het te veel word
Ik wil gewoon rustig aan beginnen verhogen kan altijd nog wel.
Maar wat zou beter zijn vanaf week 8 verhogen?
Meneer pelikan 4 gram tren? Ben je wel goed man? Ik ben geen paard van 600kilo
Ik wil ook normaal nog kunnen slapen enzo

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------

Dan zou ik tren uppen naar 800mg
Test verlagen naar 150mg per week.
masteron toevoegen op 800mg.

T3 op 75mg per dag
Clen 80mcg per dag.

Weet je wel wat je zegt? Dit is me tweede kuur man 800tren? 800 mast?
Waarom doe jij dat niet lekker zal je vast hard op gaan
 
Masteron vanaf week 1 ? Ik weet niet ben beetje bang dat het te veel word Ik wil gewoon rustig aan beginnen verhogen kan altijd nog wel. Maar wat zou beter zijn vanaf week 8 verhogen? Meneer pelikan 4 gram tren? Ben je wel goed man? Ik ben geen paard van 600kilo Ik wil ook normaal nog kunnen slapen enzo
luister niet naar die idioot van 70kg

800mg tren is veel te veel voor jouw doel
masteron is geen probleem als je hem mee laat lopen vanaf week 1 toch niet op die dosering als je nu 800mg mast neemt en dan 800mg tren zoals hij aanraad kun je wel eens kaal uit je kuur komen als je hier aanleg voor hebt :P

je doseringen zijn goed genoeg alleen zou ik de mast mee laten lopen vanaf week 1 en verhogen samen met de rest

alles in 1 syringe om te injecten en geen probleem ;)
 
luister niet naar die idioot van 70kg

800mg tren is veel te veel voor jouw doel
masteron is geen probleem als je hem mee laat lopen vanaf week 1 toch niet op die dosering als je nu 800mg mast neemt en dan 800mg tren zoals hij aanraad kun je wel eens kaal uit je kuur komen als je hier aanleg voor hebt :P

je doseringen zijn goed genoeg alleen zou ik de mast mee laten lopen vanaf week 1 en verhogen samen met de rest

alles in 1 syringe om te injecten en geen probleem ;)

Dus mast vanaf week 1: 10 week 150mg week 10: 14 verhogen naar 300mg
Is me nakuur zo wel goed?
 
Dus mast vanaf week 1: 10 week 150mg week 10: 14 verhogen naar 300mg
Is me nakuur zo wel goed?
Nee klopt geen hout van man, nakuur start je 2 weken na je laatste injectie. Dit is omdat je begint met je nakuur zodra je kuur is uitgewerkt. Bij enanthaat duurt dit zo'n 2 weken. Pregnyl (HCG) ga je ook niet opeens na je kuur mee beginnen. Dat laat je meteen vanaf week 1 meelopen op 2x 500 mg per week, om te voorkomen dat je testikels voor langere tijd niets gaan doen. Dat is immers de grootste reden dat het herstel zo lang duurt.
 
Goedenavond heren, Graag wil ik wat advies over mijn kuur. Het ziet er als volgt uit Week 1:10 test 250mg Week 1:10 tren 200mg Week 10:14 test 500mg Week 10:14 tren 400mg Week 10:14 mast 150mg Nakuur Week 14:18 nolvadex 20mg per dag Week 14:16 prynill 10000ui verdeelt over 2 weken Graag wil ik weten wat jullie mening is hierover. En wat jullie anders zouden doen.

Wat was je eerste kuur?
 
al begonnen? ik doe test tren 500 400 nemen
 
Verhoog in week 5 je dosis niet pas in week 10.
 
Nee klopt geen hout van man, nakuur start je 2 weken na je laatste injectie. Dit is omdat je begint met je nakuur zodra je kuur is uitgewerkt. Bij enanthaat duurt dit zo'n 2 weken. Pregnyl (HCG) ga je ook niet opeens na je kuur mee beginnen. Dat laat je meteen vanaf week 1 meelopen op 2x 500 mg per week, om te voorkomen dat je testikels voor langere tijd niets gaan doen. Dat is immers de grootste reden dat het herstel zo lang duurt.


Na heel veel lezen op internet, is het niet verstanding om prynill mee te laten lopen
Tijdens de kuur, als je kuurt leg je eigen teseateron aanmaak stil, zodra he prynill gaat nemen zeg je dat je
Lichaam zelf testeron moet gaan aankomen waardoor ze tegen elkaar gaan werken.
Dan begin ik met nakuur na 2 weken of als het beetje is uitgewerkt.

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Wat was je eerste kuur?


Mijn eerste kuur was een mixje kort ester om de dag zette ik 1ml was tren acentaat, test prop, en snelle deca
150mg dat heb ik 12 weken gedaan, kwam 15 kilo aan, en Uiteindleijk 10 kilo aan overgehouden.
Ik wil dit niet meer, dan moet je om de dag spuiten voor maar 1 ml
 
HCG/pregnyl gebruik je tijdens de kuur en niet in de nakuur. 2 x 500 iu per week.

Als je voornaamste doel droger worden is zou ik gaan voor low test high tren (250/400 eventueel nog verhogen naar 250/600).

Die 4 weken op het einde met mast alleen doen als het mast p is. En dan niet 150 ew, maar eod. Ook alleen doen als je laag in vet zit en zou het 6 weken doen.

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

luister niet naar die idioot van 70kg

)

Wel naar een jochie van 18?
 
Back
Naar boven