Fitness Seller

6 kilo in 3 weken voeding nabeneden of zo laten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
beste dbb

Ben nu donderdag 3 weken bezig en kwam van een natty cut.

Ben nu dus in bijna 3 weken 6kilo aangekomen Wat me aan de hoge kant lijkt.

In mijn cut zat ik low carbs waardoor ook weinig vocht.

Ik dacht normaal hoeveelheid vocht +de vocht wat je van test e krijg maar is 5/6kilo in 3 weken dan nog niet overdreven?

Eet ongeveer 500/600 boven onderhoud. Enkelt schoon rijst kip groente brinta. Ect.
 
3weken test e en al 5-6kg er bij? messchien een beetje de jojo effect van de cut? achter 3weken test e is hij nog nie ingekickt denk eerder dat je een rebound hebt van je cut
 
3weken test e en al 5-6kg er bij? messchien een beetje de jojo effect van de cut? achter 3weken test e is hij nog nie ingekickt denk eerder dat je een rebound hebt van je cut

ja dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar ben niet echt veel dikker geworden. Wel wat vochtiger. Zal ik het eten zo laten of wat nabenede doen?
 
Hoeveel mg? Ben ook al 6.5 kg zwaarder en ook net 3.5 week bezig. Zit zelf wel op bijna 1200mg
 
Hoeveel mg? Ben ook al 6.5 kg zwaarder en ook net 3.5 week bezig. Zit zelf wel op bijna 1200mg

Ik zit maar op 500 haha maar had zo mooi sommetje in me hoofd 2kilo +- eigen vocht en 2 kilo test e vocht ofzo maja zal wel niet kloppen haha:D

Let nu ook op zout iname eerste 1/2 weken niet echt
 
Een paar kilo extra vocht en glycogeen is niks raars, klein beetje vet dan blijft er misschien 2kg massa over, lijkt me niet heel gek. Helemaal als je vanaf low carb komt, dat scheelt bij mij zo ook al 2kg als ik ineens mn carbs weer omhoog gooi
 
Een paar kilo extra vocht en glycogeen is niks raars, klein beetje vet dan blijft er misschien 2kg massa over, lijkt me niet heel gek. Helemaal als je vanaf low carb komt, dat scheelt bij mij zo ook al 2kg als ik ineens mn carbs weer omhoog gooi

oke nou kijken wat de rest van de week breng,

heb laaste week erg last in mijn elenboog gewrichten iemand anders hier ook eens last van gehad? heledag door zeurende (pijn)
 
Back
Naar boven