MuscleMeat

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BULK POWDERS

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 mrt 2015
Berichten
480
Waardering
46
Beste leden,

BULK POWDERS is verheugd over de samenwerking met BodyBuilding.nl. Wij zijn trots op onze kwaliteit, lage prijzen, maar vooral ook transparantie van onze producten. Al onze producten zijn getest en al onze resultaten worden gepubliceerd op onze website.We weten dat geen enkel supplement perfect is - en dus geven wij je alle benodigde informatie om een weloverwogen keuze te maken.

Laat het gerust weten als je vragen hebt over de werking van de shop, producten, en kortingen. Ik zal deze zo goed mogelijk proberen beantwoorden in dit topic. :)

www.bulkpowders.nl

4524663314717504730.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geachte leden,

we hebben de afgelopen maanden een hoop aanbiedingen gekregen van webwinkels in Nederland en daarbuiten die interesse toonden om sponsor/adverteerder te worden op het forum. Uit deze aanbiedingen hebben we een selectie gemaakt op basis van enkele belangrijke criteria:

- een sterk huismerk
- een scherpe prijs
- betrouwbaarheid
- hoge kwaliteit
- goede service

Het was niet makkelijk om een keuze te maken, omdat er heel veel interesse was uit alle hoeken. Veel shops leken op het eerste gezicht een goede kandidaat, maar faalden dan toch om te voldoen aan alle criteria, zoals snelle feedback via e-mail.

Uiteindelijk is onze keuze gevallen op een van oorsprong Britse shop die al sterk groeit en nu ook activiteiten heeft in Nederland. Ze hebben de ambitie om uit te breiden door ook in Nederland en België topproducten en service te gaan bieden. We willen deze samenwerking in eerste instantie 6 maanden proberen en dan evalueren.

Betrouwbaarheid:

BulkPowders laat zelf onderzoeken doen naar de correctheid van hun labels op producten, de resultaten daarvan zijn steeds te vinden op hun website http://www.bulkpowders.nl

Daarnaast worden er ook onafhankelijke onderzoeken gedaan door Supplementlabtest.com waarvan de kosten betaald zijn door donateurs op DBB. Het eerste onderzoek is al afgerond en de resultaten kloppen met het label op de pot (Pure Whey Protein).

Donaties voor een volgende test die zal nagaan of er sprake is van amino spiking zijn bezig en we verwachten dat deze test binnen de komende weken zal kunnen doorgaan. Resultaat: http://www.supplementlabtest.com/te...com-pure-whey-bulkpowders-onafhankelijke-test
 
Welkom op het forum Bulk Powders (Martine)!
 
Mooi! Gefeliciteerd met de samenwerking
Gelijk even in de shop neuzen :)
 
Welkom Bulk Powders, ben benieuwd :) :thumbup:
 
Hoop dat jullie service flink verbeterd is de afgelopen maanden. Anders verlies je na de eerste bestelling een hoop (potentiële) klanten. Heb er een zure nasmaak aan overgehouden, terwijl ik voorheen altijd goede ervaringen bij het moederbedrijf in Engeland heb gehad.
 
Welkom BP! Meteen een tip voor jullie, zorg dat je het woord 'sensationeel' niet gebruikt om je producten te promoten, hebben de meeste DBBérs een hekel aan ;)

Big T, gaat de 'aankondiging nieuwe sponsor' straks nog wel weg als dit het topic van bulkpowders wordt? Lijkt me stuk overzichtelijker, nu heb je onder elkaar
Sticky: XXLNutrition.nl
Sticky: Bodylab.nl
Sticky: Sportfood.nl

En Sticky: Aankondiging Nieuwe sponsor: BulkPowders.nl
 
Alles leuk en aardig, maareeuh.. labtesten?






Grapje. Welkom BulkPowders!
 
Welkom!

De labels van de producten zien er prima uit en ik vind de website overzichtelijk! ;)

Verkopen jullie ook samples voor whey en caseine?
 
mss dikke promoties op alle whey om te vieren ? :D
 
Nog nooit wat besteld bij bulkpowders maar als prijzen aantrekkelijk zijn dan wil ik gerust een kijkje nemen.

Zet ook de link van de site onder je profiel zodat mensen makkelijk erop kunnen klikken :)
 
Hoop dat jullie service flink verbeterd is de afgelopen maanden. Anders verlies je na de eerste bestelling een hoop (potentiële) klanten. Heb er een zure nasmaak aan overgehouden, terwijl ik voorheen altijd goede ervaringen bij het moederbedrijf in Engeland heb gehad.

Watskeburt ?
 
Al enkele keren zonder problemen besteld.
 
Gefeliciteerd Bulkpowders ;) Nog nooit bij jullie besteld, maar de website ziet er slick uit.
 
Ik ben wel benieuwd naar het % glycine in de hydrobeef.

hihi
 

Oke, aangezien hydrobeef volgens velen een scam is.

Verder mooie site, veel huismerk producten met een unieke samenstelling, staan zeker mooie producten tussen.
 
Erg mooi overzichtelijke site, goed huismerk en strakke potjes. Welkom BP :thumbs: Een waardige naam.
 
Even labtest afwachten...
Als BP zo achter zijn producten staat waarom dan niet het ontbrekende geld voor labtest doneren?
 
Dat verklaart ineens dat die onafhankelijke geldinzameling voor BulkPowders zo gepromoot werd ;)

No problem verder. Lijkt me een goede, legitieme sponsor!

Welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven