MuscleMeat

Welke dosering efedrine voor vrouwen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.351
Waardering
731
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Zoals de titel zegt, wat zou een schappelijke dosering zijn voor een vrouw die niet eerder efedrine gebruikt heeft?
30mg per dag op trainingsdagen om te beginnen en kijken hoe het getolereerd wordt?
 
1-2 pillen voor het trainen. Zal met 1 beginnen en kijken hoe je erop reageerd. (30mg/40mg is prima, ligt er net aan welk merk je hebt)

Een goede eca of pure eph blijft vooral als je het niet gewend bent een heftig goedje.

Later ga je er wat meer aan wennen en kan je die 2e ook nemen.

Op niet trainingsdagen zal ik er 1 in de ochtend nemen en na 5/6 uur nog 1. Dan voorkom je net het crash moment met een nieuwe pil en blijft het hongergevoel op een laag pitje.
Niet iedereen heeft trouwens last van de crash, had ik altijd wel met T5 of de oudere eca van diamond labs.
 
Een schappelijke dosering is 0 bij deze troep.
 
Hangt ook van haar gewicht af he. Een kleine lichte dame van 50kg kan uiteraard minder hebben dan een stevig exemplaar van 80.
 
Merk zal Zion Labs zijn.

Gewicht van de dame is zo'n 70kg
 
Merk zal Zion Labs zijn.

Gewicht van de dame is zo'n 70kg

T5 dus. (30mg per pil)

Gewicht is onzin imo. Iedereen reageert anders op eph. Je kan 100kg wegen en al gek worden van 1 cap en er je hebt ze rondlopen van 85kg die pas wat voelen bij 2 caps.

Vrouw/man maakt bij dit niet zoveel uit, begin met 1 en luister gewoon goed naar je eigen lichaam. Bouw op naar max 2.
 
Hoe komt men aan Zion Labs Efedrine? Is dat online nog te bestellen?
 
Merk zal Zion Labs zijn.

Gewicht van de dame is zo'n 70kg

Super spul, ik denk dat ze de eerste paar keer bij 1 capsule lekker gaat shaken... Beter met halve beginnen dus.
 
Super spul, ik denk dat ze de eerste paar keer bij 1 capsule lekker gaat shaken... Beter met halve beginnen dus.

Ja hier dacht ik ook aan. Maar dan moet de capsule geopend worden. Dat is het probleem niet. Maar dan moet de helft er uit, niet wetende hoeveel Mg er dan over blijft van de bestanddelen..lijkt mij.
Althans, ik ga er van uit dat het poeder op poeder de capsule in gaat. Of zou het als mix er in gaan?
Misschien een beetje ver gezocht hoor..
 
Wanneer ik 24mg efedrine neem onderdrukt het mijn honger. Een stijging qua energie merk ik allesinds niet.
 
Ik ben niet heilig.Maar die tyfuszooi blijf ik ver vandaan!
 
Ja hier dacht ik ook aan. Maar dan moet de capsule geopend worden. Dat is het probleem niet. Maar dan moet de helft er uit, niet wetende hoeveel Mg er dan over blijft van de bestanddelen..lijkt mij.
Althans, ik ga er van uit dat het poeder op poeder de capsule in gaat. Of zou het als mix er in gaan?
Misschien een beetje ver gezocht hoor..

2 flesjes, mixen in water, paar keer overgieten en dan verdelen. Zal nooit precies 50% zijn, maar komt prima in de buurt.
Zo doet mijn chick het.
 
Ja hier dacht ik ook aan. Maar dan moet de capsule geopend worden. Dat is het probleem niet. Maar dan moet de helft er uit, niet wetende hoeveel Mg er dan over blijft van de bestanddelen..lijkt mij.
Althans, ik ga er van uit dat het poeder op poeder de capsule in gaat. Of zou het als mix er in gaan?
Misschien een beetje ver gezocht hoor..

Gewoon poeder eruit en verdelen, doorslikken met water ofzo. Ik zie het probleem niet.
 
Een halve cap serieus? Kom op zeg neem een hele en piep niet zo.

Als je dat uberhaupt al overweegt, kan je beter helemaal niet eraan beginnen.
 
T5 voor een vrouw 1 cap per dag ik zelf kan normaal gesproken wel wat hebben maar bij deze ging ik stuiteren van 1 t5 cap :p
 
Een halve cap serieus? Kom op zeg neem een hele en piep niet zo.

Als je dat uberhaupt al overweegt, kan je beter helemaal niet eraan beginnen.

Tis voor een vrouw, moeilijk he lezen.
 
T5 dus. (30mg per pil)

Gewicht is onzin imo. Iedereen reageert anders op eph. Je kan 100kg wegen en al gek worden van 1 cap en er je hebt ze rondlopen van 85kg die pas wat voelen bij 2 caps.


Vrouw/man maakt bij dit niet zoveel uit, begin met 1 en luister gewoon goed naar je eigen lichaam. Bouw op naar max 2.

Tis voor een vrouw, moeilijk he lezen.

He oudje, lees de volgende keer ook even goed mijn oude posts door, voordat je bijdehand gaat doen.
 
Back
Naar boven