XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Moeder vandaag jarig. Als verassing een weekend na Parijs gegeven.[emoji108]
 
nog niet. We zijn nu bezig dat met de universiteit te regelen. En hopelijk dan ook een NPB vereneging worden

Zou eerst dat eerste regelen. Als je advies nodig hebt vanuit de vereniging in Tilburg, laat maar wat weten.
 
Afgelopen dagen allemaal proefexamens gemaakt, allemaal voldoende en ruim binnen de tijd. Niet voor geleerd of geoefend. Kan daaruit eigenlijk alleen concluderen dat die VWO examens ver beneden niveau zitten :o
 
Motor weer uit de schuur gehaald, gewassen en daarna even gereden. Hij deed het nog jippieee.
 
L0GjCAM.png


eerst een moeder van 53 met een geheim waardoor ze wel 17 lijkt en dokters haar haten

nu deze topreclame
 
Zou eerst dat eerste regelen. Als je advies nodig hebt vanuit de vereniging in Tilburg, laat maar wat weten.

tnx Eddine! Ik denk dat het in Delft heel anders gaat, we moeten eerst met de sport afdeling overleggen hoe en wat.

Motor weer uit de schuur gehaald, gewassen en daarna even gereden. Hij deed het nog jippieee.

hnnng nice brah
 
wat mijn dag goed maakt; 2 maanden no shave, zo lekker een scheerbeurt
wat mijn dag verpest; nog steeds te weinig

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

K ga hier echt zo stuk om :roflol:

http://youtu.be/1JkTeMjqJR8

Ja dat ben ik

ziet er ook naar uit dat dat gewicht onmogelijk te liften is zonder te grunten
 
wat mijn dag goed maakt; 2 maanden no shave, zo lekker een scheerbeurt wat mijn dag verpest; nog steeds te weinig ---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ---------- ziet er ook naar uit dat dat gewicht onmogelijk te liften is zonder te grunten

Waarom ga je dan scheren? :rolleyes:
 
wat mijn dag goed maakt; 2 maanden no shave, zo lekker een scheerbeurt
wat mijn dag verpest; nog steeds te weinig

ik heb meer haar op m'n voeten dan op m'n gezicht, zeur niet potverdomme
 
sorry bilbo baggins

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------



begint er een beetje onverzorgd uit te zien

Je zou kunnen trimmen ipv helemaal scheren

Dan laat je nog iets staan en is alles wel gelijk en verzorgd

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Zowaar online een agenda gemaakt en ingepland, misschien word ik nu eindelijk eens productief
 
Back
Naar boven