XXL Nutrition

Tips voor het omgaan met tren rage? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Altijd zo opvallend tren staat bekend als rage AAS en toch is er altijd een groep die juist gevoelig/sociaal/emo wordt van tren (naast libido, en zweten). Zou wel eens echt willen weten wat het mentale effect is van tren en hoe die processen werken.....

Tren heeft een vertragende invloed op je schildklier, en laat een vertraagde schildklier nou een belangrijke rol spelen bij je psychische gesteldheid (humeur). 1 en 1 is twee.
 
Zit momenteel op dag 13 van mijn 140mg tren-a eod kuur en ik vind iedereen lief.

ben ik raar?

Toen ik nog Tren pakte had ik dat ook altijd. Werd er echt een schatje van, heel lief en aardig en zacht tegen iedereen :') Kon janken bij 't stuk waar Mufasa dood gaat in de Lion King bijvoorbeeld :roflol:


@ TS, ga es ED zetten en dan direct voor het slapen gaan en neem een 25 mcg T3 erbij in de ochtend. En ja dit kan een gigantisch verschil maken. Werkt dat echter niet, stop dan gewoon met de Tren. Dat is iets dat niemand die op Tren zit wil horen maar 't kan ook uit de hand lopen. Dat meisje wat je afwijst verdient bijvoorbeeld niet in eens de kop in elkaar of die gozer waar je tof tegen doet nadat ie tegen je aan loopt kan je ook overhoop schieten en Tren maakt je veel, maar niet kogelwerend. Het is bullshit om een AAS te blijven pakken omdat 't je een leuk beetje gains geeft als je er een onuitstaanbare klootzak van wordt :)
 
Toen ik nog Tren pakte had ik dat ook altijd. Werd er echt een schatje van, heel lief en aardig en zacht tegen iedereen :') Kon janken bij 't stuk waar Mufasa dood gaat in de Lion King bijvoorbeeld :roflol:


@ TS, ga es ED zetten en dan direct voor het slapen gaan en neem een 25 mcg T3 erbij in de ochtend. En ja dit kan een gigantisch verschil maken. Werkt dat echter niet, stop dan gewoon met de Tren. Dat is iets dat niemand die op Tren zit wil horen maar 't kan ook uit de hand lopen. Dat meisje wat je afwijst verdient bijvoorbeeld niet in eens de kop in elkaar of die gozer waar je tof tegen doet nadat ie tegen je aan loopt kan je ook overhoop schieten en Tren maakt je veel, maar niet kogelwerend. Het is bullshit om een AAS te blijven pakken omdat 't je een leuk beetje gains geeft als je er een onuitstaanbare klootzak van wordt :)[/QUOTE

Elke dag ipv van eod zoveel meerwarde in jou ervaring?
 
Elke dag ipv van eod zoveel meerwarde in jou ervaring?

Jep. Ik zweette veeeel meer als ik 's vergat te zetten. Emotioneel gezien werd ik dus zoals vermeld sowieso al geen eikel. Overigens had ik 't zelfde met pre-bed zetten. 0 last van night sweats terwijl als ik in de ochtend zette er wel redelijk last van had. Ben ik niet de enige in, ik heb 't idee van GJM/Seeker en veel grote gasten zweren erbij.
 
Haha mikie vind het toch wel leuk te lezen, dat je juist een schatje werd ipv asshole :d Ik ga binnenkort ook beginnen met 300 test 500 tren. Ben altijd onzeker over mezelf geweest en nu na me kuur en tijdens me cruise voel ik me toch meer man. Maar aggro niet echt. Ben zelf al gevoelig als ik bijv een klein hondje of katje zie gered worden geheheh. Anyway ben echt benieuwd hoe ik et ga doen
 
Jep. Ik zweette veeeel meer als ik 's vergat te zetten. Emotioneel gezien werd ik dus zoals vermeld sowieso al geen eikel. Overigens had ik 't zelfde met pre-bed zetten. 0 last van night sweats terwijl als ik in de ochtend zette er wel redelijk last van had. Ben ik niet de enige in, ik heb 't idee van GJM/Seeker en veel grote gasten zweren erbij.

Ik wordt er geen schatje op idd meer een verschrikkelijke klootzak.Terwijl jij toch soms op het forum een ongelofelijke hork ben Mikie :p
Just kidding, ik ga je tip in me achterhoofd houden bro, thx

Nu net op 75 A eod en wilde al uppen naar 100, missch idd dan maar 75 Ed.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Haha mikie vind het toch wel leuk te lezen, dat je juist een schatje werd ipv asshole :d Ik ga binnenkort ook beginnen met 300 test 500 tren. Ben altijd onzeker over mezelf geweest en nu na me kuur en tijdens me cruise voel ik me toch meer man. Maar aggro niet echt. Ben zelf al gevoelig als ik bijv een klein hondje of katje zie gered worden geheheh. Anyway ben echt benieuwd hoe ik et ga doen

Dus voor het zelfde geld zit je dalijk 24/7 te janken.
 
Omdat ik daar vroeger altijd ruzie mee had en het ziet er onverzorgd uit. Ik vind het slecht als je zo met je lichaam omgaat.

Wij hebben als bodybuilders geen recht van spreken wanneer de meesten hier aan spullen als tren, insuline, clenbuterol ect. zitten om te bepalen of anderen wel gezond met hun lichaam bezig zijn.
Uiteraard is de schadelijkheid van AAS wel een groot discussiepunt maar om dikkerds, die inderdaad ongezond bezig zijn, uit te maken dat ze slecht met hun lichaam bezig zijn maar zelf wel tren injecteren gaat wel erg ver:p
 
Wij hebben als bodybuilders geen recht van spreken wanneer de meesten hier aan spullen als tren, insuline, clenbuterol ect. zitten om te bepalen of anderen wel gezond met hun lichaam bezig zijn. Uiteraard is de schadelijkheid van AAS wel een groot discussiepunt maar om dikkerds, die inderdaad ongezond bezig zijn, uit te maken dat ze slecht met hun lichaam bezig zijn maar zelf wel tren injecteren gaat wel erg ver:p

Dit is niet de rede waarom ik een hekel aan dikke mensen heb.

Kijk, ik hoor best vaak een dik iemand zeggen; oh ik ben te dik, ik moet eigenlijk eens afvallen dit en dat en vervolgens geen flikker uitvoeren of misschien 1x gaan hardlopen en erna als beloning weer lekker vette hap of ander slecht voedsel naar binnen werken. Of ze doen een 'dieet', wat ze letterlijk een paar weekjes volhouden en niet eens strict. En natuurlijk vliegen de kilo's eraf in het begin bij zo'n vetkees, knap hoor!!!

Kortom, ze zeuren over hun overgewicht maar zijn te lui om er iets aan te doen, geen dicipline geen doorzettings vermogen. Daarom heb ik er een hekel aan, stelletje luie flikkers. (op mensen met een ziekte na natuurlijk, die kunnen er serieus niets aan doen)
 
Ik kan me er op in komen. Maar dat geld voor alle mensen. Bijv alcoholisten of drugs verslaafden die hun hele leven naar de tering helpen en mensen om hen heen, het ook zien er om klagen maar ook weigeren hulp te zoeken. Of mensen die janken dat ze geen geld hebben, maar er geen ruk voor doen om werk te zoeken. Dat soort types negeer ik graag. Maar dik zijn is sowieso niet normaal. Het lichaam is niet gebouwd om dik te worden, en het lijkt eerder een allergische reactie. Maarjah al die gemodificeerd vreten wat we tegenwoordig krijgen, en medicijnen die shit verkloten in je lichaam fucked het systeem helemaal op.
 
Ik kan me er op in komen. Maar dat geld voor alle mensen. Bijv alcoholisten of drugs verslaafden die hun hele leven naar de tering helpen en mensen om hen heen, het ook zien er om klagen maar ook weigeren hulp te zoeken. Of mensen die janken dat ze geen geld hebben, maar er geen ruk voor doen om werk te zoeken. Dat soort types negeer ik graag. Maar dik zijn is sowieso niet normaal. Het lichaam is niet gebouwd om dik te worden, en het lijkt eerder een allergische reactie. Maarjah al die gemodificeerd vreten wat we tegenwoordig krijgen, en medicijnen die shit verkloten in je lichaam fucked het systeem helemaal op.

Nee het lichaam is gemaakt om tren in te spuiten.. Doe toch even normaal narcist.
 
:roflol: Dit topic wordt steeds leuker :D

Leven en laten leven :rolleyes:
 
:roflol: Dit topic wordt steeds leuker :D

Leven en laten leven :rolleyes:

Inderdaad. Als je eigen al kan ergeren aan iemand die dik is en te lui is daar iets aan te doen heb je wel een goed leven en/of tijd te veel.
 
:roflol: Dit topic wordt steeds leuker :D

Leven en laten leven :rolleyes:


Word toch steeds gekker, maak straks wel een topic aan dat ik een schurfthekel heb aan mensen met kleine voeten oid.
 
Word toch steeds gekker, maak straks wel een topic aan dat ik een schurfthekel heb aan mensen met kleine voeten oid.

Ik heb een hekel aan Gargamel! Hij is zo gemeen tegen die schattige kleine blauwe smurfjes! Zo erg dat ik er soms van moet huilen :( tren issues!
 
Haha dat is wel een goeie, maar ben toch bang dat die bij mij negatief zal werken. Single anyway...

Ik kan me wel inhouden maar soms zou het fijn zijn om gewoon los te gaan. Ben er me ook gewoon heel erg bewust van, heb ik iemand die dichtbij staat flink afgeblaft en dan denk ik erna dat het misschien wel een iets te extreme reactie was. Maarja, aan de andere kant zullen ze het wel verdient hebben :D



Tren-a 150mg eod. Kan eventueel proberen ed te gaan prikken, maar zou dat echt schelen?
Haha dit is zeer waarschijnlijk het probleem. Acetaat moet je elke dag zetten, met zulke onstabiele waarden is het vragen om bijwerkingen. Dus zet het ED, of nog veel beter, doe tren e 2x per week.
 
(op mensen met een ziekte na natuurlijk, die kunnen er serieus niets aan doen)

Obesitas, alcoholisme, drugsverslaving.....allemaal mensen met een ziekte. Ik krijg rage van hele andere dingen als tren....denkend aan mensen die ik ken met bijvoorbeeld een alcohol probleem met een totaal vernield leven....die mensen zijn ZIEK voor hun lol helpen ze zichzelf niet zo naar de klote.

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Haha dit is zeer waarschijnlijk het probleem. Acetaat moet je elke dag zetten, met zulke onstabiele waarden is het vragen om bijwerkingen. Dus zet het ED, of nog veel beter, doe tren e 2x per week.

Sinds ik tren a ED zet en tren E 2x per week (en mijn test op 250mg of minder houd) voel ik me mentaal veel stabieler op tren.
 
Dit is niet de rede waarom ik een hekel aan dikke mensen heb.

Kijk, ik hoor best vaak een dik iemand zeggen; oh ik ben te dik, ik moet eigenlijk eens afvallen dit en dat en vervolgens geen flikker uitvoeren of misschien 1x gaan hardlopen en erna als beloning weer lekker vette hap of ander slecht voedsel naar binnen werken. Of ze doen een 'dieet', wat ze letterlijk een paar weekjes volhouden en niet eens strict. En natuurlijk vliegen de kilo's eraf in het begin bij zo'n vetkees, knap hoor!!!

Kortom, ze zeuren over hun overgewicht maar zijn te lui om er iets aan te doen, geen dicipline geen doorzettings vermogen. Daarom heb ik er een hekel aan, stelletje luie flikkers. (op mensen met een ziekte na natuurlijk, die kunnen er serieus niets aan doen)

Kan ook gezegd worden over bb'ers die anabolica, groeihormonen, schildklierhormonen nodig hebben om te groeien omdat ze geen doorzettingsvermogen hebben om naturel te blijven trainen. Eigenlijk kunnen ze je ook een luie flikker noemen omdat je supplementen en spierversterkers nodig hebt en dat je zonder dit allang had opgegeven. Je moet het van twee kanten bekijken. Altijd die simplistische opmerkingen van aan anabolica verslaafden die hun gebruik willen goedpraten. Ik heb ook lange tijd wat gebruikt, geen hoge dosis maar eigenlijk wist ik goed genoeg dat ik de loser was en diegene was die verkeerd bezig was.
 
Kan ook gezegd worden over bb'ers die anabolica, groeihormonen, schildklierhormonen nodig hebben om te groeien omdat ze geen doorzettingsvermogen hebben om naturel te blijven trainen. Eigenlijk kunnen ze je ook een luie flikker noemen omdat je supplementen en spierversterkers nodig hebt en dat je zonder dit allang had opgegeven. Je moet het van twee kanten bekijken. Altijd die simplistische opmerkingen van aan anabolica verslaafden die hun gebruik willen goedpraten. Ik heb ook lange tijd wat gebruikt, geen hoge dosis maar eigenlijk wist ik goed genoeg dat ik de loser was en diegene was die verkeerd bezig was.


Deels met je eens, en niemand waar ik meer respect voor heb dan een "dikkert" die de gym instapt!!!!
Maar dikke mensen die constant klagen over hun overgewicht maar er vervolgens niks aan doen vergelijken met BB-ers die anabolica pakken is natuurlijk een vergelijking die in de verste verte niet op gaat. (oke, voor degene die veeeel te vroeg beginnen wél, maar voor het gross niet)
Dik zijn, klagen, maar er biks aan doen is idd lui,...
anabolica, peptides etc etc helpen je voorbij je natuurlijke max! maw, je kan natuuijk zo hard trainen als je wilt, maar zult never nooit het formaat halen. die je mét "zooi" haalt. ofwel, is niet de makkelijke weg, maar de énige weg als je voorbij je max wilt komen ;)
 
Deels met je eens, en niemand waar ik meer respect voor heb dan een "dikkert" die de gym instapt!!!! Maar dikke mensen die constant klagen over hun overgewicht maar er vervolgens niks aan doen vergelijken met BB-ers die anabolica pakken is natuurlijk een vergelijking die in de verste verte niet op gaat. (oke, voor degene die veeeel te vroeg beginnen wél, maar voor het gross niet) Dik zijn, klagen, maar er biks aan doen is idd lui,... anabolica, peptides etc etc helpen je voorbij je natuurlijke max! maw, je kan natuuijk zo hard trainen als je wilt, maar zult never nooit het formaat halen. die je mét "zooi" haalt. ofwel, is niet de makkelijke weg, maar de énige weg als je voorbij je max wilt komen ;)
Precies, en als je stelt dat AAS gebruikers luie flikkers zijn zonder doorzettingsvermogen dan nodig ik je van harte uit om eens met mij te gaan trainen. Kijken wie zich na afloop looser mag noemen.
 
Back
Naar boven