AndroidHealthClinic

na 4 jaar weer nieuwe foto's posten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

judobody

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
40
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
79kg
Goeeedeavond mensen,

in 2011 had ik een aantal foto's gepost waarop ik 15 jaar oud was.Daar woog ik 72kg en was ik 175cm groot. Zie hieronder een aantal foto's uit 2011:

4l4q2r.png


2lashab.png


t9vafq.jpg


14c71mp.jpg


Daarna heb ik tot 2013 ongeveer getraind zonder goede voedingsschema,weinig rust etc.. dus weinig gegroeid

Vanaf augustus 2014 begonnen met serieus trainen met een goede voedingsschema en genoeg rust. Nu weeg ik 84kg en 177cm groot. Zie hieronder de foto's van vorige maand:

wia4wo.jpg


25k3hjr.jpg


bgxx6d.jpg


winiwl.jpg


smy5jc.jpg


nfjmyv.jpg



Ik kan geen goede been foto's maken, dus die volgen nog!
 
Netjes hoor, duidelijke vooruitgang.
 
Op die voorlaatste foto sta je wel huge op :D, verder goede vooruitgang!
 
Goede progressie!
Nog niet gekuurd?
Niet om te zeiken maar als je dit naturel hebt bereikt heb je een hele goede basis om te groeien!
Als je wel gekuurd hebt..alsnog goed bezig!
 
Goede progressie!
Nog niet gekuurd?
Niet om te zeiken maar als je dit naturel hebt bereikt heb je een hele goede basis om te groeien!
Als je wel gekuurd hebt..alsnog goed bezig!

Natuurlijke grens nog lang niet gehaald en ik ben vrijdag pas 19 dus nog te jong haha!
Maar dankjewel!
 
Goede vooruitgang man! Goede deadlift. Squat en bench lopen beetje achter of?
 
Goede vooruitgang man! Goede deadlift. Squat en bench lopen beetje achter of?

Bench en squat moeten 3x8 zijn! Ik heb nog nooit gemaxt met die twee. Ik zal het binennkort doen en een filmpje posten!
 
Bench en squat moeten 3x8 zijn! Ik heb nog nooit gemaxt met die twee. Ik zal het binennkort doen en een filmpje posten!

Ah, klinkt beter ^^
Maar goed bezig hoor!
 
Mooie progressie, nog goed droog.
Verdraaid sterke deadlift, vergeleken met de andere stats...
Hoe groot zijn je armen?
 
No offense maar ik vind het niet geweldig. Er is progressie en dat mag ook wel na 4 jaar. Al helemaal als je naar je leeftijd kijkt. Kg's zijn er zeker weten bijgekomen, maar hiernaast ben je ook dikker en langer. Houdt er rekening mee dat je door het puberen ook wel wat massa aanzet. Vind het eigenlijk best een mager resultaat.
 
No offense maar ik vind het niet geweldig. Er is progressie en dat mag ook wel na 4 jaar. Al helemaal als je naar je leeftijd kijkt. Kg's zijn er zeker weten bijgekomen, maar hiernaast ben je ook dikker en langer. Houdt er rekening mee dat je door het puberen ook wel wat massa aanzet. Vind het eigenlijk best een mager resultaat.

Er staat ook dat hij van 2011 tot Augustus 2014 niet helemaal correct bezig is geweest.

Verloren tijd en verloren progressie, had meer ingezeten maar zeker geen mager resultaat.
 
No offense maar ik vind het niet geweldig. Er is progressie en dat mag ook wel na 4 jaar. Al helemaal als je naar je leeftijd kijkt. Kg's zijn er zeker weten bijgekomen, maar hiernaast ben je ook dikker en langer. Houdt er rekening mee dat je door het puberen ook wel wat massa aanzet. Vind het eigenlijk best een mager resultaat.

No offense taken. Zoals je kan lezen heb ik een tijdje niet goed/serieus getraind, daarnaast brak een van mijn thoracale wervels tijdens judo. Dit heeft mij 9 a 10 maanden tijd gekost om weer te herstellen en te mogen trainen. Dus de progressie is inderdaad niet veel voor 4 jaar, maar ik ben er blij mee.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Mooie progressie, nog goed droog.
Verdraaid sterke deadlift, vergeleken met de andere stats...
Hoe groot zijn je armen?

Ik zal ze straks meten als ik thuis ben van school!
 
Dat had ik niet gelezen. Maar zie ik daar nou een deadlift van 230 staan??


Deadlift: 1x 230kg
Benchpress: 3x8 100kg MAX?? Volgt nog.
Squate: 3x8 110kg MAX?? Volgt nog.
 
Sterke dl

En idd, no offense, maar als je eerder serieus bezig was met voeding en rust dan had je er veel meer eruit kunnen halen.
 
Goed resultaat al op 18 jaar.
 
Lekker man, zelf nog nooit met een dergelijke stang gedeadlift. Scheelt dat in gewicht in vergelijking met een normale (rechte) barbell?
 
Back
Naar boven