MuscleMeat

Wanneer ben je een bodybuilder? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

doe jaren aan fitness en je bent niks
neuk 1 geit en je bent een ...
 
Iedereen die voor massa traint is een Bodybuilder?


Nee.

Bodybuilden is het zo groot mogelijk ontwikkelen van alle spiergroepen tot een proportioneel (verhoudingen), gedefinieerd (voldoende laag vet%) en symmetrisch (balans linker/rechterhelft lichaam) ogend lichaam.
Met name een esthetisch doel dus.

Het ontwikkelen van spiermassa heeft voor powerlifters en strongmen een heel andere doel (functioneel).
 
Dus als je auto felatio doet met de intentie zo groot mogelijke spiermassa bij laag vet% te ontwikkelen om mooi/symmetrisch te ogen ben je een bodybuilder ala harpep
 
iemand die serieus bezig is om zijn body te builden

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------



wedstrijden zonder aas gaat hem niet worden
dus betekend dat er geen natty bodybuilders zijn?

Wedstrijden met een trui aan kan ook niet, dus bodybuilders hebben geen truien?

Je trekt conclusies waar ik niks over heb gezegd.
 
Mooie definities hier.


Ik denk persoonlijk dat je een 'bodybuilder' bent wanneer je de jury van 'men's physique' zegt dat je gewoon weg te gespierd bent om te mogen deelnemen aan 'men's physique'. Dit kan enkel de jury weten denk ik dan ...
 
Mooie definities hier.


Ik denk persoonlijk dat je een 'bodybuilder' bent wanneer je de jury van 'men's physique' zegt dat je gewoon weg te gespierd bent om te mogen deelnemen aan 'men's physique'. Dit kan enkel de jury weten denk ik dan ...


:roflol::roflol::roflol::janken::janken::janken:
 
Dus als je auto felatio doet met de intentie zo groot mogelijke spiermassa bij laag vet% te ontwikkelen om mooi/symmetrisch te ogen ben je een bodybuilder ala harpep

Uiteraard gaat het niet alleen om de intentie, maar ook om het zichtbare resultaat.
Voor mijn part ga je daarom zelfs op vakantie naar Fellatio, als dat het beoogde resultaat zou bewerkstelligen, prima toch! ;)

Los hiervan, er is een duidelijk verschil tussen het op wat voor manier dan ook 'liften' als doel op zich en het gebruik maken van bewegingen tegen weerstand in als middel tot het doel : Een zo groot mogelijke spiermassa bij laag vet% te ontwikkelen om mooi/symmetrisch te ogen....



P.S. Bodybuilder a la harpep: Ik ben dus GEEN bodybuilder, voor alle duidelijkheid. :p :)
 
Ik ben misschien wel de beste en grootste body builder die er bestaat...Helaas ben ik alleen geboren in het verkeerde lichaam :(
 
Als je in een string en gtl tanning voor een groep van minimaal 30 mensen bijna naakt op een podium gaat staan.
 
wedstrijdgewicht in kg(-5 percent)= minstens lengte in cm-100
 
je doet natuurlijk wat je wil, maar het komt idd erg lullig over :D

Haha ja dat is natuurlijk een ander verhaal maar imo is iedereen die serieus bezig is zijn lichaam te ''verbeteren'' door middel van krachttraining een bodybuilder. Of je jezelf zo wil noemen is wat anders:p.
 
eigenlijk zou het -90 moeten zijn, -100 is eerder physique ofzo.
 
Uiteraard gaat het niet alleen om de intentie, maar ook om het zichtbare resultaat.
Voor mijn part ga je daarom zelfs op vakantie naar Fellatio, als dat het beoogde resultaat zou bewerkstelligen, prima toch! ;)

Los hiervan, er is een duidelijk verschil tussen het op wat voor manier dan ook 'liften' als doel op zich en het gebruik maken van bewegingen tegen weerstand in als middel tot het doel : Een zo groot mogelijke spiermassa bij laag vet% te ontwikkelen om mooi/symmetrisch te ogen....



P.S. Bodybuilder a la harpep: Ik ben dus GEEN bodybuilder, voor alle duidelijkheid. :p :)

Jij bent zo'n smerige dikke powerlifter zeker harpepje
 
Back
Naar boven