MuscleMeat

Wanneer kikt die nou in...

Bezoekers in dit topic

Ik nam van week 1-4 45 mg dianabol, ben daar 5kg door aangekomen. Vetpercentage 12%, niet zeker 65 en nu 73.5 Voedingschema cal per dag 3000-3300 cal - 220 eiwit, 450-500 carbs Ik word sterker, maar niet super veel meer Verwachtingen zijn: -libido weer als normaal of hoger, want dit is fuckedup. -een goede pomp, meer als normaal dat je het echt beter voelt dan naturel -aderen -meer duidelijk spiermassa, dat het te zien is

Naast het feit dat het belachelijk is om op 65kg te gaan kuren, het volgende:

- Libido weer als normaal? Dus het was voordat je ging kuren al laag oid?
- Aderen zijn grotendeels genetisch, en vetpercentage. Het vocht wat je door Dbol (en Test) aankomt kan dit verbergen

Je bent meer dan een kilo per week aangekomen. Wat mij betreft doet het gewoon z'n werk. Daarnaast zie je je eigen gains ook minder snel. Anderen zien het sneller. Heb je voor -en na foto's gemaakt bijvoorbeeld?
 
Je gear kan ook gewoon fake zijn. 1.77 en 65kg dan ben je nu misschien gewoon veel aangekomen omdat je nu ineens wel bent gaan eten. Maar denk dat je geen realistisch verwachtingspatroon had. Als je skinnie bent dan wordt je niet ineens de hulk als je een kuurtje pakt.

Er word ook wel gezegt dat ik zwaar ben gegroeit enzo, maar ik zie dat gewoon niet
 
Er word ook wel gezegt dat ik zwaar ben gegroeit enzo, maar ik zie dat gewoon niet

Lees m'n vorige post. Wen er maar aan ;-) Je zal dit altijd blijven houden.

Ik krijg behoorlijk vaak complimenten over m'n vooruitgang terwijl ik dat zelf bijna niet zie. Pas als ik foto's van een tijd terug zie dan zie ik het zelf pas.

De dag dat je begint met trainen is de dag dat je jezelf voor altijd klein vindt ;-)
 
Gear is real, 8,5 kilo zie je echt wel..
 
Er word ook wel gezegt dat ik zwaar ben gegroeit enzo, maar ik zie dat gewoon niet

Zelf valt het altijd minder op. Ik merk het beste het verschil als ik foto's zie van bijvoorbeeld een jaar geleden.
 
Mij vinden ze op de sportschool ook groot terwijl ik me altijd nog ecto voel. Ik hoef maar even wat verkouden te zijn en voor mijn gevoel ben ik meteen 5kg afgevallen.
 
Het enige wat ik hieruit kan opmaken is dat je veel te vroeg met aas bent begonnen en je totaal niet hebt ingelezen erover.
 
haha zo herkenbaar
 
Je libido is niet normaal? Waarvan is dat niet normaal dan?

My gaaad is deze dude nou echt op 65kg gaan kuren? Ben ik de enige die dat echt te fur vind gaan? Dayum.
 
Je libido is niet normaal? Waarvan is dat niet normaal dan?

My gaaad is deze dude nou echt op 65kg gaan kuren? Ben ik de enige die dat echt te fur vind gaan? Dayum.

Eigenlijk was ik 70kg, maar was gestopt omdat ik een operatie had voor 4 weken. Niks gegeten en niks getraint.

Ik kan gewoon niet klaarkomen bijna, met echt super veel moeite.
En ik word gewoon niet snel geil

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Lees m'n vorige post. Wen er maar aan ;-) Je zal dit altijd blijven houden.

Ik krijg behoorlijk vaak complimenten over m'n vooruitgang terwijl ik dat zelf bijna niet zie. Pas als ik foto's van een tijd terug zie dan zie ik het zelf pas.

De dag dat je begint met trainen is de dag dat je jezelf voor altijd klein vindt ;-)

Haha shit
 
Ik kan gewoon niet klaarkomen bijna, met echt super veel moeite.
En ik word gewoon niet snel geil.


Te veel oestrogenen en eventueel ook je prostaat die moeilijk doet.
 
Te veel oestrogenen en eventueel ook je prostaat die moeilijk doet.

Ik neem 2 nolvadex per dag sinds gister, hoe lang zal ik dit aanhouden?
En ballen zijn nog niet gekrompen, helemaal niks.
 
Proviron kan wel helpen met je libido. Als ik test + proviron neem is men libido gewoon onmenselijk haha.

Tijdens een kuur raad ik aromasin of arimidex aan, geen nolva.
 
Proviron kan wel helpen met je libido. Als ik test + proviron neem is men libido gewoon onmenselijk haha.

Tijdens een kuur raad ik aromasin of arimidex aan, geen nolva.

Haha onmenselijk, dat wil ik dus.
Voor de volgende kuur dan maar weer.
 
Dus je vriend komt nu tekort?
 
Haha onmenselijk, dat wil ik dus.
Voor de volgende kuur dan maar weer.

Ik zou geen volgende keer doen als ik jou was.
Dit is niet persoonlijk maar mensen als jij verzieken het echt voor mij, beetje met 65kilo aan de AAS.
Na fucking 2 maanden trainen en GOED ETEN was ik al 5kg zwaarder dan jij!
En jij gaat duidelijk zonder enige kennis ervan aan de anabolen zitten en durft dan ook nog gewoon met je skinny ass op desnoods een bodybuild forum beetje gaan lopen zeiken dat je niks voelt van je kuur terwijl je al 8,5kg ben aangekomen.
Ik kan echt heel boos worden op mensen precies zoals jij omdat jullie de hele sport verkloten, te vroeg beginnen snap ik echt wel hoor, maar jij hebt nauwelijks een dumbell opgeraapt voor je aan de AAS ging.
 
Ik zou geen volgende keer doen als ik jou was.
Dit is niet persoonlijk maar mensen als jij verzieken het echt voor mij, beetje met 65kilo aan de AAS.
Na fucking 2 maanden trainen en GOED ETEN was ik al 5kg zwaarder dan jij!
En jij gaat duidelijk zonder enige kennis ervan aan de anabolen zitten en durft dan ook nog gewoon met je skinny ass op desnoods een bodybuild forum beetje gaan lopen zeiken dat je niks voelt van je kuur terwijl je al 8,5kg ben aangekomen.
Ik kan echt heel boos worden op mensen precies zoals jij omdat jullie de hele sport verkloten, te vroeg beginnen snap ik echt wel hoor, maar jij hebt nauwelijks een dumbell opgeraapt voor je aan de AAS ging.

Waarom heb je er last van? Klinkt namelijk een beetje als jaloezie oid. :o
 
Waarom heb je er last van? Klinkt namelijk een beetje als jaloezie oid. :o

Nah hij heeft wel gelijk. Hij is als 18 of 19jarige begonnen aan roids en wordt alleen afgekraakt omdat er gozertjes als TS rondlopen die vooroordelen opwekken. Laten we eerlijk zijn, TS komt over als een idioot ( no offence TS ) en die vernaggelt 't gewoon voor gasten die wel weten wat ze doen.
 
Achja, heerlijk toch als ie straks alles weer verliest :D. Prachtig om te zien altijd zulke gastjes, de sukkels.
 
Back
Naar boven