AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lkkre trainingen weer, nice rackpull wt vind je van rackpulls?
 
Goed bezig! strekte progressie. In!
 
Soms is een beetje aanklooien in de gym ook wel fijn!:D
 
Vandaag maar weer eens foam rollen denk ik.
Gisteren 3x5 op ab roller gedaan, voel vrijwel alles behalve me abs :roflol:
BW vanochtend 85.7kg.

Foods vandaag:
14:00| 3 worstenbroodjes + 250ml melk
18:00| Spinazie, kip, aardappelen
22:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
01:00| 120g macaroni, 200g gehakt, 200g pastasaus + kwarkshake
~3000/180p

Ja precies dat is zo. Dan houd het wel gauw op ja, zonder knurling zou ik geen grip hebben :eek:
Ik heb van die grippers gekocht, maar voor de rest doe ik ook geen speciale griptraining. Skip ook al teveel vanwege korte trainingstijd :mad:

Nice! Met die bw is dat wel netjes, vergeleken met je squat PR moet dat haalbaar zijn man :cool:

Goeie pr op SLDL, sterk! Je hebt waarschijnlijk vocht achter je trommelvlies, komt van verkoudheid.
Wat tijdelijk helpt (weet niet of het schadelijk is) inademen, je neus dichtknijpen en mond dichthouden en dan krachtig uitblazen terwijl je je mond en neus gesloten houd. Dan schieten je oren open.

Die moet ik ook nog aanschaffen idd, maar ook belt, knee sleeves, etc :o
Zo komt mijn lijstje al snel op een aardig bedrag uit, schaf nu steeds losse dingetjes aan.
Denk ook wel dat het moet lukken, sws techniek verbetering zorgt voor veel :)

Ah thanks voor de tip!
Krijg ze op geen enkele manier open tot nu toe, maar goed, trainingen lijden er niet onder :p

lekkere training(en) sjeedy
En dat gladde deel is idd bizar kut ja, scheelt vaak zeker een rep :o

Tnx At ;)
Word.. vind hook grip ook klote, misschien ff wennen of iets, had 2 daagjes lichte last van bicep aanhechting na mixed grip op sumo.


Cry everytiem

Lkkre trainingen weer, nice rackpull wt vind je van rackpulls?

Tnx bric, vind wel goeie oefeningen, was eerste keer dat ik ze (fatsoenlijk) deed.
Zal ze niet vaker doen tho, lift-off is moeilijkste deel bij deadlift dus het voegt niet veel toe voor mij persoonlijk behalve wat upperback strength.

Goed bezig! strekte progressie. In!

Tnx sebastiaan, vind de progressie zelf wat tegenvallen maar we komen er wel :D

Soms is een beetje aanklooien in de gym ook wel fijn!:D

Altijd lachen in dit kleine dorpje.
350kg aan schijven, mensen waren niet blij met een 200kg rackpull omdat de schijven gewoon op waren (1 iemand nog squaten en 1 benchen) :roflol:
Mannetje bij de gym vroeg ook of ik al wel eens getraind had, gaf als antwoord ''af en toe ja''.
Komt 20 min later kijken bij de bench, geeft een epic bertstare en loopt weer weg :o
Niet te spreken over AAS gebruikers die nauwelijks gewicht verplaatsen..
 
Foods vandaag:
14:00| 3 worstenbroodjes + 250ml melk
18:00| Spinazie, kip, aardappelen
22:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
01:00| 120g macaroni, 200g gehakt, 200g pastasaus + kwarkshake
~3000/180p

Altijd lachen in dit kleine dorpje.
350kg aan schijven, mensen waren niet blij met een 200kg rackpull omdat de schijven gewoon op waren (1 iemand nog squaten en 1 benchen) :roflol:
Mannetje bij de gym vroeg ook of ik al wel eens getraind had, gaf als antwoord ''af en toe ja''.
Komt 20 min later kijken bij de bench, geeft een epic bertstare en loopt weer weg :o
Niet te spreken over AAS gebruikers die nauwelijks gewicht verplaatsen..
Het is ook overal hetzelfde met de AAS gebruikers en tekort aan schijven..hoewel, vast niet overal. Bij ons wel in ieder geval:roflol:
Ben blij dat er sindskort nieuwe schijven bij zijn, want het werd mij nooit in dank afgenomen als ik maandag (borst-dag) ging maxen op deadlifts en alle 20kg schijven in mijn bezit had...

Lekker verschoven dagritme heb je trouwens als je om 14:00uur "ontbijt" en om 01:00uur nog pasta zit te vreten:roflol:
 
Het is ook overal hetzelfde met de AAS gebruikers en tekort aan schijven..hoewel, vast niet overal. Bij ons wel in ieder geval:roflol:
Ben blij dat er sindskort nieuwe schijven bij zijn, want het werd mij nooit in dank afgenomen als ik maandag (borst-dag) ging maxen op deadlifts en alle 20kg schijven in mijn bezit had...

Lekker verschoven dagritme heb je trouwens als je om 14:00uur "ontbijt" en om 01:00uur nog pasta zit te vreten:roflol:

Herkenbaar, ik pakte in mijn dorp eerst altijd de 10kg +15kg plates bij de deadlift, waardoor er slechts 6x20kg aan schijven overbleef in totaal :rolleyes:
Toen ben ik maar sociaal gaan doen en met de 20kg schijven aan de slag gegaan.
Ze hebben wel een paar schijven van één of ander vaag merk maar daar hebben ze maar 1x de 5/10/15/etc, zo lekker geregeld ook :o
Maar goed, ze hebben dan ook een powercage zonder safety bars aangeschaft :roflol:

Tjah, weekend = uitslapen ;)
Daarnaast breekt de hel altijd los 's nachts, gisteren was het ook weer raak.
Als pre sleep 2 pita broodjes met 350g shoarma op (gepland), vervolgens kwam mijn grote vriend onverwachts langs (zie bijlage) die ik niet in de steek kon laten :(
Vandaar standaard een flinke pre sleep meal in de hoop dat het de honger genoeg stilt, al denk ik soms dat ik beter niet kan beginnen met eten, aangezien ik na het eten meer trek heb dan daarvoor :o

IMG_20150327_231959.jpg
 
:roflol: wafels met Nutella.
 
Tijdje niet meer hier gekeken, maar qua voeding niet veel veranderd :roflol:

Ook een stuk sterker geworden zie ik :thumbs:
 
Die moet ik ook nog aanschaffen idd, maar ook belt, knee sleeves, etc :o
Zo komt mijn lijstje al snel op een aardig bedrag uit, schaf nu steeds losse dingetjes aan.
Denk ook wel dat het moet lukken, sws techniek verbetering zorgt voor veel :)

Ah thanks voor de tip!
Krijg ze op geen enkele manier open tot nu toe, maar goed, trainingen lijden er niet onder :p

Zijn wel een aanrader, heb nu ook rehband knee sleeves (blauwe) en ook zo band voor de rug. Voor warm houden is het ideaal.
Het is een hele investering, maar telkens wat en je komt er wel :p

Geen probleem, heb jij geluk.. ik kamp nu met zelfde probleem :o moest stoppen met trainen, werd gigantisch duizelig. :mad:
 
:roflol: wafels met Nutella.

Hnggggggggg

Laatst rijst met kip en Nutella op omdat de pindasaus op was, aanrader!

Tijdje niet meer hier gekeken, maar qua voeding niet veel veranderd :roflol:

Ook een stuk sterker geworden zie ik :thumbs:

Das it mane.
Gains gaan goed inderdaad, squat techniek aanpassingen gedaan dus zit nog genoeg rek in momenteel.
DL/BP/OHP gaan vrij stroefjes, bijna reset tijd :)

Zijn wel een aanrader, heb nu ook rehband knee sleeves (blauwe) en ook zo band voor de rug. Voor warm houden is het ideaal.
Het is een hele investering, maar telkens wat en je komt er wel :p

Geen probleem, heb jij geluk.. ik kamp nu met zelfde probleem :o moest stoppen met trainen, werd gigantisch duizelig. :mad:

Nice man, ik wil sws knee sleeves halen binnenkort ;)
Damn vervelend bro! Bij mij is het nu zo goed als over gelukkig, maar ben ook al vrijwel de hele maand erg verkouden :p


Vandaag fullbody train.
Twijfelde over bench, 3x3x95 voelde loodzwaar vorige keer, dus wou iets van 6x4x90...helaas.

Bench paused
4x90
4x90 damn zwaar, dus:
5x85
5x85
5x85
5x80

Sumo deads
3x145
3x145
3x145

FSQ
6x60
6x60
6x60
6x60

5 min lang pompen op lat pulldown vanwege haast

-Mixed feels.
Deads nog met 5kg kunnen verhogen, word wel erg heavy ondertussen.
Bench ging ruk, techniek weer niet optimaal, had weer eens een klote bank.
Was ook een semi reset dit richting de 85kg, echter voelde die ook loodzwaar na de 90 :mad:
Twijfels over bench, opties:
- over op T&G en lekker uitmelken tot 100kg werksetjes
- reset naar 85kg en vanaf 5x5 opbouwen
- ongestructureerd hoog volume draaien op 85-90% van 1RM

Zit ook nog met mijn cut binnenkort waardoor ik niet weet of een reset the way to go is.
Aankomende weken toch weinig trainen vanwege tentamens waardoor ik niet genoeg frequentie zal halen.
Misschien de cut over een week inlassen omdat ik dan toch weinig train vanwege tentamens (2 weken lang), 6 weekjes ofzo rond onderhoud.

Foods op 3500/160p.
Woensdag fullbody weer.
 
Toch wel lekkere gewichten!

Ik kan je er niet in adviseren... maar op zich met weinig trainen zou rond onderhoud wel een strak plan zijn lijkt me.
 
Nette training, jammer vn je bench soms heb je van die dagen. Bench aanpak moeilijk te zeggen bouwen tot 100kg is misschien wel lekker.
 
Strong!

ja verstopte oren idd best irritant, heb er elk jaar ook wel een paar weken last van.
soms kan je de klok er op gelijk zetten :mad:

Waar staan je laatste progressie foto's?
 
Laatst bewerkt:
Toch wel lekkere gewichten!

Ik kan je er niet in adviseren... maar op zich met weinig trainen zou rond onderhoud wel een strak plan zijn lijkt me.

tnx Marina, denk het ook idd ;)

Nette training, jammer vn je bench soms heb je van die dagen. Bench aanpak moeilijk te zeggen bouwen tot 100kg is misschien wel lekker.

tnx Bric, vandaag besloten toch te gaan cutten.

Strong!

ja verstopte oren idd best irritant, heb er elk jaar ook wel een paar weken last van.
soms kan je de klok er op gelijk zetten :mad:

Waar staan je laatste progressie foto's?

Ik gelukkig niet zo vaak, balen man.
En geen idee, is al tijdje geleden, zal volgende week pics maken voor cut.


Vandaag training gedaan.
Dacht doe een keer pomptraining, bad choiche...
Verrekte iets in me nek bij lockout van OHP.
Benieuwd hoe ik morgen wakker word, goed last van nu.

Incline bench
6x80
6x80
6x80
6x80

Chins
7xbw
7xbw
7xbw
6xbw

OHP
6x55
6x55 ik hoorde krakaka
7x50

Squat (techniek)
5x80
5x80
5x80

T-bar row
10x60
8x65
8x65

Cable chest press
5 sets

Db curl
12x14
6x18
8x16
8x16
10x14

Db bench press
12x30

~kut training.
Incline bench ging wel aardig, vanaf chins kreeg ik een epic verzuring in armen die niet wegtrok.
Was ook op lege maag, wel 1,5 scoop unstoppable (slecht geslapen) maar merkte er weinig van.
Snelheid lag ook veel hoger, kan deze shit niet hendellen, afgerond in 70 min met veel kletsen tussendoor.

Edit: ga vanaf volgende week cutten.
Eindelijk squat gains na gvd 2,5 jaar trainen, meteen flinke last van knie dag later.
Als ik gains misloop doe ik dat liever in de cut.
Gewicht nu 86.5kg, ga minimaal/maximaal 6/10 weken cutten, wil sws boven 80kg blijven.
 
alles voor de sixpek sletties he :P
 
Cutten...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
86,5 kg, flinke gains gemaakt man.
Succes met je cut! Gewoon IIFYM style met nutella en pepernoten neem ik aan? :D
 
Hoe is het met je nek?
 
Alweer cut? Je bent nog niet zo lang aan het bulken toch
 
Back
Naar boven