Fitness Seller

Test-E 250mg + Tren E 400mg

Bezoekers in dit topic

Zodra er wat verschil is te zien, upload ik wat foto's ja :)

Ohh foutje :o

Overigens gister met 40mg nolva begonnen voor beginnende gyno wat ik heb (knoppeltje) maar zal waarschijnlijk toch niet werken bij de tren maar ik hoop het wel, anders volgende week aromasin ofzo kopen. Ook mijn gewicht is beetje gedaald, maar of dat door de nolva komt?

Morgen of vandaag ook beginnen met T3 :D Zometteen naar de gym om lekker schouders te knallen, deze week even kijken of ik nog wat leuke foto's kan maken

Ah ik doelde eigenlijk op een beginfoto, maar die heb ik al geupload zie ik. Goed bezig bro!

Ik ben zelf ook bezig met een test / tren kuur (beide van EP).

Mijn voeding is correct.

Kun je daar wat meer over vertellen, ook gezien je gewicht gedaald is?

:D
 
Ah ik doelde eigenlijk op een beginfoto, maar die heb ik al geupload zie ik. Goed bezig bro!

Ik ben zelf ook bezig met een test / tren kuur (beide van EP).



Kun je daar wat meer over vertellen, ook gezien je gewicht gedaald is?

:D

Ik denk dat het haast komt doordat ik die 40mg nolva geslikt heb gister want is pas de eerste keer dat ik gezakt ben in gewicht en zit nu in week 3 (maar weet niet of dit kan?).. Ik eet volgens het IIFYM (If it fits your macro's) maar ik eet wel goed en veel. Om de 2u eet ik want dn heb ik alweer honger en probeer gewoon veel te eten en ik hoef mij niet zorgen te maken dat ik vet bij kom want ben ecto :P

30% eiwit 45% carbs 25% vetten heb ik in verhouding, ik kom aan totaal bijna 3gr per kg van mijn lichaamsgewicht en de rest vul ik bij met carbs om aan de kcal te komen en zorg dat de vetten tussen de 20-30 zitten. Dit werkt voor mij goed beter dan een vast voedingschema, wat ook lastig is voor mij aangezien ik altijd andere school/werk tijden heb.

Kan natuurlijk ook zijn dat we weegschaal ff niet goed heeft gewogen aangezien die electrisch is wil die nog wel eens andere gewichten aangeven dus moet daar 4x opstaan om te weten wat het echte gewicht is:o

Gister wel 3x155kg gesquat :D De gewichten gaan langzaam omhoog, vandaag 1x80kg op de barbell shoulder press ..
 
Ik denk dat het haast komt doordat ik die 40mg nolva geslikt heb gister want is pas de eerste keer dat ik gezakt ben in gewicht en zit nu in week 3 (maar weet niet of dit kan?).. Ik eet volgens het IIFYM (If it fits your macro's) maar ik eet wel goed en veel. Om de 2u eet ik want dn heb ik alweer honger en probeer gewoon veel te eten en ik hoef mij niet zorgen te maken dat ik vet bij kom want ben ecto :P

30% eiwit 45% carbs 25% vetten heb ik in verhouding, ik kom aan totaal bijna 3gr per kg van mijn lichaamsgewicht en de rest vul ik bij met carbs om aan de kcal te komen en zorg dat de vetten tussen de 20-30 zitten. Dit werkt voor mij goed beter dan een vast voedingschema, wat ook lastig is voor mij aangezien ik altijd andere school/werk tijden heb.

Kan natuurlijk ook zijn dat we weegschaal ff niet goed heeft gewogen aangezien die electrisch is wil die nog wel eens andere gewichten aangeven dus moet daar 4x opstaan om te weten wat het echte gewicht is:o

Gister wel 3x155kg gesquat :D De gewichten gaan langzaam omhoog, vandaag 1x80kg op de barbell shoulder press ..


Je zegt nu al twee keer dat je goed en veel eet, maar hoeveel eet je dan nu precies (bv. aantal kcal)? :p
 
Je zegt nu al twee keer dat je goed en veel eet, maar hoeveel eet je dan nu precies (bv. aantal kcal)? :p

Ik zit ongeveer op 4038 kcals; 332 eiwitten; 498 carbs; 90 vetten maar dit is niet vast, de ene x zit ik er overheen en de andere keer weer wat lager maar dat komt niet snel voor.
 
Ik zit ongeveer op 4038 kcals; 332 eiwitten; 498 carbs; 90 vetten maar dit is niet vast, de ene x zit ik er overheen en de andere keer weer wat lager maar dat komt niet snel voor.

Nice, heb zelf ook ~ 4k kcal per dag. Lekker al dat eten he.. :p
 
Nice, heb zelf ook ~ 4k kcal per dag. Lekker al dat eten he.. :p

Haha zeker man ! Maar ik eet naast dit ook nog veel andere dingen die voor me neus komen :P

Heb gister mijn HCG klaar gemaakt en verwerkt in mijn buik !! 5000iu, daar heb ik 1ml BA water bijgespoten dus per 0,1ml heb ik dus 500iu. Bij het aspireren kwam niks in mijn spuit toen ik 0,2 terug had getrokken, geen luchtbellen of niks maar ook geen bloed. Moeten er geen luchtbellen hierbij komen ???

Het leek me ook vrij weinig wat er naar binnen gespoten moet worden, zie foto. Stelt wel echt niks voor als dit wel is maar kan het haast niet geloven omdat het zo weinig is. Heb ik het juist gedaan :P

30b0gv7.jpg
 
Het lijkt inderdaad vrij weinig hcg maar doet wel zen werk als ie goed is[emoji5]️ als je gewoon in je buikje subcutaan prikt moet je niet aspireren hoor bro [emoji5]️ is allemaal normaal hehe
 
Jep gewoon in je vet zetten.
 
Jij aspireert met hcg? dacht dat in de instructie filmpjes door dokters dit niet gedaan wordt
 
Het lijkt inderdaad vrij weinig hcg maar doet wel zen werk als ie goed is[emoji5]️ als je gewoon in je buikje subcutaan prikt moet je niet aspireren hoor bro [emoji5]️ is allemaal normaal hehe

Jep gewoon in je vet zetten.

Jij aspireert met hcg? dacht dat in de instructie filmpjes door dokters dit niet gedaan wordt

:o Ik dacht dat ik een filmpje had gezien dat ik moest aspireren maar zal wel een foutje zijn geweest, tenslotte de eerste keer dus nog echt een beginnen met hcg maar stelde niks voor.


Vannacht weer niet veel kunnen slapen en veel wakker gelegen, gister wel lekker rug geknald.

DEADLIFT
12x80kg
12x110kg
8x140kg
8x160kg
8x170kg
Volgende x 180 erop gooien.

BW: 92,2KG , het gewicht gaat continue lekker omhoog maar ben nog aan het wachten tot ik echt dikke PR's ga zetten en wat meer verschil zie in de spiegel. I miss the orals :(
Als ik 93 weeg probeer ik nog wat foto's te maken ;)
 
:o Ik dacht dat ik een filmpje had gezien dat ik moest aspireren maar zal wel een foutje zijn geweest, tenslotte de eerste keer dus nog echt een beginnen met hcg maar stelde niks voor. Vannacht weer niet veel kunnen slapen en veel wakker gelegen, gister wel lekker rug geknald. DEADLIFT 12x80kg 12x110kg 8x140kg 8x160kg 8x170kg Volgende x 180 erop gooien. BW: 92,2KG , het gewicht gaat continue lekker omhoog maar ben nog aan het wachten tot ik echt dikke PR's ga zetten en wat meer verschil zie in de spiegel. I miss the orals :( Als ik 93 weeg probeer ik nog wat foto's te maken ;)

Haha naja je weet het nu. Zoveel kwaad kan het volgens mij niet. Hoeveel kcal zit jij boven je onderhoud?

Niet kunnen slapen is erg herkenbaar, melatonine helpt hier een hoop bij (voor mij) misschien heb je daar wat aan. Ik ga even wat nieuwe liedjes op me ipod zetten voor de training sessies :wl:

Fijne dag :)
 
Haha naja je weet het nu. Zoveel kwaad kan het volgens mij niet. Hoeveel kcal zit jij boven je onderhoud?

Niet kunnen slapen is erg herkenbaar, melatonine helpt hier een hoop bij (voor mij) misschien heb je daar wat aan. Ik ga even wat nieuwe liedjes op me ipod zetten voor de training sessies :wl:

Fijne dag :)

Volgens de Harris-Benedict formule heb ik een onderhoud van 3375kcals, maar voor mij werkt het beste om echt flink boven mijn onderhoud te zitten om te bulken. Ik denk dat wanneer ik zoals nu zelfs 700-900kcal boven mijn onderhoud zit nog steeds clean aankom maar dat zal wel ook met mijn verbranding te maken hebben. Probeer overigens ook elke week mijn voeding wat te verhogen.

Jij natuurlijk ook een fijne dag gewenst :D Waarom heb jij geen logje gemaakt man ? Haha ik train ook altijd harder op nieuwe muziek ;)

Aangezien ik nu ook mijzelf in mijn bovenbeen kan injecteren, ga ik om de 5 dagen injecteren wat dus beter is voor de bloedwaardes. Eerst afhankelijk van andere en dan moest ik maar kijken of ze tijd hadden, denk dat dit beter is. Woensdag 2e inject HCG, donderdag 4e inject test/tren en momenteel zit ik op 25mcg T3 wat ik morgen ga verhogen naar 50mcg. Slik ook 40mg nolvadex vanwege een knobbel onder mijn tepel maar omdat het nog niet ernstig is ga ik dit ook verlagen naar 20mg en erna mee stoppen, als ik merk dat het erger wordt ga ik naar de dokter maar dan moet ik me gewoon laten testen op oestroegeen/prolactine gehaltes ? Liefst slik ik geen middelen om gyno door verhoogd prolactine, weg te krijgen als je kijkt naar die sides van bv letro ofzo.

Wel echt een lekkere training gehad vandaag:

Borst
INCLINE DB PRESS

12x22,5kg
12x27,5kg
12x32,5kg
10x35kg
8x42,5kg
6x45kg Niet verwacht dat ik zo zwaar ging, daarom zo licht begonnen .. Die 6x gingen ook makkelijk

MACHINE PRESS
12x70kg
12x90kg
12x100kg
10x110kg

DECLINE BB PRESS
12x50kg
12x70kg
10x90kg
10x90kg

FLY'S OP LUCHTDRUK STATION
4x12x17,5 weerstand

PECKDECK
12x40kg
10x45kg
7x50kg

KUITEN
STANDING CALF RAISES

12x30kg
12x40kg
10x50kg
10x50kg

SITTING CALF RAISES
3x12x40kg

Beetje op de pomp getraind gefocusde en langzame herhalingen, borst mag nog wel wat kracht bij want die ligt wel een beetje achter vergeleken met benen en rug(deadlift/squats).
 
Waarom 50mcg t3 als je wilt clean bulken ??
 
Waarom 50mcg t3 als je wilt clean bulken ??

ik doe het momenteel op 25mcg, ik had gelezen dat dit prolactine niveau kan verlagen en ik last van beginnende gyno had. Maar ik kom momenteel nog bij, merk wel dat ik wat droger wordt. Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen .. Ik heb nu bij mijn linker tepel 1 dikke knobbel links van de tepel en aan de rechterkant ervan een kleintje en bij mijn rechter tepel ook een kleine knobbel.

Wat raden jullie aan ? Ik heb pas mijn 4e inject gehad en denk als ik nog tot week 14 blijf doorgaan zonder iets te ondernemen dat het blijvende gyno wordt.
 
Op welke dosissen zit je nu (AS)?
 
Op welke dosissen zit je nu (AS)?

Tren 400mg
TestE 250mg
T3 25mcg
HCG 2x500iu

Ik wil namelijk dat ik geen knobbeltje meer heb na de kuur maar ik weet dus niet of dit weg trekt erna, en of het nog erger kan worden. Volgens mij is het redelijk stabiel of ik merk het verschil van de grote niet dus dat durf ik ook niet te zeggen.

Ik heb nolva geslikt op 40 maar mijn gewrichten werden erg droog dus ben hiermee gestopt
 
Nolva heb je liggen dus zou ik op 10 mg/dag even verder gaan.
 
Nolva heb je liggen dus zou ik op 10 mg/dag even verder gaan.

Zal ik doen, maar toch zie je dat nolva niet vaak werkt tegen gyno als je tren gebruikt. Staat 10mg nolvadex per dag je gains in de weg ?
 
Je gaat minder vocht gainen ja, als je dat gains noemt dan houd het je gains tegen ja.

Nolva heb je liggen daarmee dat ik zeg neem nolva. 10mg nolva nemen tijdens een kuur is in de U.S. niet ongewoon.


Maar ik geef je enkel raad. Ik ben geen dokter...
 
Je gaat minder vocht gainen ja, als je dat gains noemt dan houd het je gains tegen ja.

Nolva heb je liggen daarmee dat ik zeg neem nolva. 10mg nolva nemen tijdens een kuur is in de U.S. niet ongewoon.


Maar ik geef je enkel raad. Ik ben geen dokter...

Oke thanks, zal eens kijken of ik het hiermee stabiel kan houden en zo niet ga ik overwegen om letro te nemen want ik wil niet het risico lopen om een knobbeltje over te houden.. Rest van de kuur eigenlijk geen problemen gelukkig alleen snachts vaak wakker worden.

Morgenvroeg chestworkout, kijken hoevaak ik deze x de 45kgs krijg geduw incline
 
Back
Naar boven