Fitness Seller

low bar squat op oly shoes/stevige platte schoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

karatedude89

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
3.407
Waardering
144
Lengte
1m85
Massa
83kg
ik heb een setje adipowers. en vind ze echt super chill! toen ik nog een home gym had deed ik veel ik veel high bar squats, push presses en andere oefeningen in de oly lifting sfeer.

maar nu ik sinds kort weer in de gym train waar ik ook vechtsport doe richt ik me meer op squat/bench/deadlift. en squat ook meer low bar nu.

ik wil een beetje gaan experimenteren tussen oly shoenen en en platte schoenen voor low bar squats (close to medium stance) en conventional deadlifts. en voor sumo deadlifts/squats wil ik sowieso platte schoenen.

ik heb wel een setje converse. maar die vind ik toch niet heel stevig.

ik lees wel eens dingen over adidas sambo schoenen of worstel/boks schoenen.

iemand ervaringen/tips?

alvast bedankt :)
 
Reebok's zoals hierboven genoemd.
 
ik low bar squat ook met adipowers en ik heb ook reebok RT. Adipowers voelt veel steviger. Het was in begin ook wennen om met oly shoes low bar squat te doen. Ik struikelde ook een paar keer. Maar na beetje spelen met techniek ( balans vinden tussen knee extention en hip extention) val ik niet meer voorover.
 
ik low bar squat ook met adipowers en ik heb ook reebok RT. Adipowers voelt veel steviger. Het was in begin ook wennen om met oly shoes low bar squat te doen. Ik struikelde ook een paar keer. Maar na beetje spelen met techniek ( balans vinden tussen knee extention en hip extention) val ik niet meer voorover.

oke, maar dan zit ik nog met het ''probleem'' dat ik eens in de zoveel tijd sumo deadlifts en wide stance (box) squats wil doen. en dan vind ik platte schoenen sowieso fijner
 
adidas worstel schoenen zijn echt heel fijn. Veel support en wel goeie grip en erg bewegelijke schoenen. Ze zijn iig 220kg sumo deadlift proof :P

ja daar ben ik nu ook een beetje op aan het googelen. er zijn wat verschillende modellen. zou daar nog heel veel verschil tussen zitten? welke heb jij?
 
zie mn edit.


er zit veel verschil in voor worstelen. Voor liften is het verschil minder en zou ik niet de dure varianten nemen
 
adidas nieuwsbrief korting, just sayin'
 
Ik heb die schoen, ook omdat ik low bar squat.
Hele fijne schoen, zeer stabiel. Speciaal ontwikkeld voor powerlifting.

je bedoeld dus het 1e model van 75 euro?

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

adidas nieuwsbrief korting, just sayin'

al gebruikt, dus werkt niet meer voor mij
 
maak je een nieuw emailadres
 
that could work:rolleyes::D
 
je bedoeld dus het 1e model van 75 euro?

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------



al gebruikt, dus werkt niet meer voor mij
Nee heb de 2e. REEBOK CROSSFIT LITE TR
Was toen in de verkoop, 55 euro.
 
Nee heb de 2e. REEBOK CROSSFIT LITE TR
Was toen in de verkoop, 55 euro.
voor 55 euro zou ik ze ook zeker aanschaffen.

alleen vind 90 toch wel wat veel. dan ga ik liever voor adidas worstel schoenen. ook omdat ik die iets mooier vind
 
Back
Naar boven