MuscleMeat

T3 ervaringen en tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

swiegiel

Novice
Lid geworden
30 mrt 2015
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m51
Ik ben een vrouw die bij de start v haar kuur t3 20kg overgewicht had. Na twee weken ben ik 5kg kwijt en ik voel me fantastisch. Ik heb mezelf op een dieet v ongeveer 1200kcal gezet en probeer zoveel mogelijk cardio te doen. (Mijn doel is 600kcal per dag te verbranden met cardio) De t3 lijkt me een enorme boost te geven, maar 's avond rond een uur of 7 krijg ik een enorme dip. Ik ben dan zo verschrikkelijk moe en kan me onmogelijk wakker houden. Ik slik al 9 jaar slaapmedicatie, maar heb er sinds de start van de kuur geen nood meer aan.
Mijn vraag is dus wat jullie ervaringen zijn met t3 (ook mannen!), hoeveel jullie gebruikten en of jullie neveneffecten ervaren hebben.
Ik neem tabletten van 25 en het schema dat mij opgelegd werd was (2-3-3-4-4-3-3-2-2-1-0,5)tabletten per dag.
 
20 kilo overgewicht en maar aan de t3 gaan moet niet gekker worden.... Let eens op ke eten en ga eens ene rondje lopen voordat je aan zulke rommel begint joh.
 
Word steeds gekker :roflol:
 
Om toch maar beetje te reageren op jou vraag.
Al halfjaar lang aan t3 icm hgh, maar nergens last van.

Maar er zijn andere manieren om vet te verbranden, vooral met nog een hoge vp
 
Dip komt wel vaker voor bij T3. Maar ik als je geen slaapmiddelen meer neemt naar 9 jaar dan is dit toch alleen positief?
 
Op 100mcg kan je wel aardig lethargisch worden. Kan je ook beschrijven als een soort van moe. Dan zit je eigenlijk te hoog qua dosis imo.
Pas op dat je geen spiermassa verliest echter als je enkel T3 neemt. Dan wordt je rebound eens zo erg nadien.

En als je +20kg wilt afvallen, is het altijd leuk als het wat sneller gaat ;) Sommige mensen lijken dat niet te snappen.
 
Ik neem het nu een week of 8,9 opgebouwd tot 100mcg. Nooit een dip of iets ervaren, maar het lijkt me super als ik een slaapprobleem heb en opeens zou kunnen stoppen met slaapmedicatie.
 
De bedoeling is om over een aantal weken anavar toe te voegen ivm het verlies van spiermassa en dan meer krachttraining te doen.
Dat er andere manieren zijn en blabla snap ik heus wel. Over de eerste 10kg heb ik een jaar gedaan, nu mag het wat vlugger gaan.
Omdat ik me zo goed voel op de t3, zat ik erover te denk het langer te gebruiken dan de 11 weken die ik van plan was. Hoe zou ik dat aanpakken? Zou het dan een goed plan zijn ook langer anavar te nemen? Of raden jullie wat anders aan?
 
Hier zou ik geen uitspraken over doen voor een vrouw. Geen ervaring mee, beter stel je de vraag in de vrouwen sectie ;)
 
De bedoeling is om over een aantal weken anavar toe te voegen ivm het verlies van spiermassa en dan meer krachttraining te doen.
Dat er andere manieren zijn en blabla snap ik heus wel. Over de eerste 10kg heb ik een jaar gedaan, nu mag het wat vlugger gaan.
Omdat ik me zo goed voel op de t3, zat ik erover te denk het langer te gebruiken dan de 11 weken die ik van plan was. Hoe zou ik dat aanpakken? Zou het dan een goed plan zijn ook langer anavar te nemen? Of raden jullie wat anders aan?

Gewoon de T3 doortrekken zolang je het nodig acht. Eventueel clen erbij of eca.

En nee, anavar langer nemen dan een week of 8 zou ik niet doen. 10 a 15 max.
 
De bedoeling is om over een aantal weken anavar toe te voegen ivm het verlies van spiermassa en dan meer krachttraining te doen.
Dat er andere manieren zijn en blabla snap ik heus wel. Over de eerste 10kg heb ik een jaar gedaan, nu mag het wat vlugger gaan.
Omdat ik me zo goed voel op de t3, zat ik erover te denk het langer te gebruiken dan de 11 weken die ik van plan was. Hoe zou ik dat aanpakken? Zou het dan een goed plan zijn ook langer anavar te nemen? Of raden jullie wat anders aan?

Als je stopt met de t3 zou ik nog wel 2 of 3 weken een andere fat burner gebruiken, je schildklier heeft even nodig om te herstellen.
 
Clen/ventipulmin is niets voor mij. Word ik nogal opgejaagd van en dat bibberen is ook niet zo mijn ding.
Bedankt alvast voor de jullie tips! De reden waarom ik de vraag eerst hier stelde, is dat mannen er gewoon veel meer over weten en het bij vrouwen sneller uitdraait op een catfight. Dat is althans mijn zeer bescheiden mening [emoji13]
 
Dit is een bodybuilding forum, ga weg met je 600kcal per dag dat is veelste weinig
 
Dit is een bodybuilding forum, ga weg met je 600kcal per dag dat is veelste weinig

Ik kan anders van een bekende coach in nederland zeggen dat hij zijn atleten(vrouwelijke) op 900kcals zet:o

op en duur komt de t3 en anavar om de hoek
 
Ik kan anders van een bekende coach in nederland zeggen dat hij zijn atleten(vrouwelijke) op 900kcals zet:o

op en duur komt de t3 en anavar om de hoek

Als je de DBB'ers moet geloven moet iedereen maar 5k kcals eten. Alsof iemand zijn onderhoud uit te rekenen
is met een formule'tje. Dan zou ik +3000kcal moeten eten om te gainen. Nou, op 2200 is het al zat. En
cutten moet ik rond de 1500 a 1800 gaan zitten. Maar goed, het is natuurlijk makkelijk om iets te roepen.
 
Als je de DBB'ers moet geloven moet iedereen maar 5k kcals eten. Alsof iemand zijn onderhoud uit te rekenen
is met een formule'tje. Dan zou ik +3000kcal moeten eten om te gainen. Nou, op 2200 is het al zat. En
cutten moet ik rond de 1500 a 1800 gaan zitten. Maar goed, het is natuurlijk makkelijk om iets te roepen.

soow, jij heb lekkere lage onderhoud. had ik dat ook maar:p

in mijn deplete week(of lage dag) zat ik zelf ook nog niet op 1500 kcals dus voor vrouwen vind ik het zelf nog niet zo heel vreemd...
 
soow, jij heb lekkere lage onderhoud. had ik dat ook maar:p

in mijn deplete week(of lage dag) zat ik zelf ook nog niet op 1500 kcals dus voor vrouwen vind ik het zelf nog niet zo heel vreemd...

Een zegen en een vloek bro

Idd. Toegegeven, 600 is wel laag. Maar zelf ben ik ook al tot een 1300 gezakt. En zelfs een paar weken op 900.
En dan ging ik nog 30km hardlopen per week + KT + cardio. Dat was kommer en kwel. Maar als het moet, dan moet het maar.
 
tfw je kunt cutten op 3500 kcal
 
Ik kan anders van een bekende coach in nederland zeggen dat hij zijn atleten(vrouwelijke) op 900kcals zet:o op en duur komt de t3 en anavar om de hoek

Dat is inderdaad met een hele andere doel.
 
Dit is een bodybuilding forum, ga weg met je 600kcal per dag dat is veelste weinig


Dat dit een bodybuilding-forum is, had ik al door, maar bedankt dat je me er even aan helpt herinneren.
Ik vond het een prima idee om eerst van mijn overgewicht (vet!) af te raken en dan spiermassa te 'kweken'. Je moet ergens beginnen, toch?

Aan allen die mij wel nuttige tips gaven, alvast bedankt!
 
Back
Naar boven