Fitness Seller

Powerlifting 74kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

smitmh

Cool Novice
Lid geworden
9 mrt 2015
Berichten
30
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Een hele goede middag!

Ik ben nieuw op dit forum en weet dus niet of ik het bij de goede topic plaats.
Over een tijdje is weer het NK powerliften onder de 74kg.
Ik heb de standen gezien en ik denk wel dat ik een goede kans maak op een top 3 van Nederland.
Momenteel bank ik zo'n 120 kg, deadlift ik 210 kg en heb ik een squat van 160kg. Daarnaast ben ik momenteel 75kg en 1,79 lang en 18 jaar. Ik ben er van bewust dat er heel veel regeltjes zijn zoals stil leggen met banken etc. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik boven de 470kg in totaal uitkom. Mijn vraag aan jullie is of je nog goede eetschema's hebben waardoor ik groei kwa kracht of eventueel sportschema's waardoor ik groei. Momenteel train ik eigenlijk elk onderdeel 1x in de week: hieronder schema
maandag triceps, borst
dinsdag onderrug en bovenrug
woensdag schouders biceps en nek
donderdag borst, triceps
vrijdag benen en biceps

Daarnaast moet ik er bij vermelden dat ik niet gebruik, op het NK raw wordt er ook veel gecontroleerd. Ik zou het ook niet erg vinden om onder de 83 kilo mee te doen. Alleen dan moet ik wel veel sterker worden.

Alvast bedankt,

Michiel uit Katwijk
 
mij hebben ze wel is brood met spinazie aangeraden.

verder ben je wel een sterke gast voor 18j te zijn.
 
Bedoel je het NK RAW in december, het Open NK in juni of junioren?
Succes in ieder geval. Eetschema kan je zelf maken, lees de stickies. Meer eten zodat je aankomt dus :)
 
Bedoel je het NK RAW in december, het Open NK in juni of junioren? Succes in ieder geval. Eetschema kan je zelf maken, lees de stickies. Meer eten zodat je aankomt dus :)

Of het NK Junioren raw

of het NK Junioren geared
 
mij hebben ze wel is brood met spinazie aangeraden.

verder ben je wel een sterke gast voor 18j te zijn.

Jaa ik train nu circa 2 jaar. haha brood met spinazie? geef mij maar bruin brood met kip
 
Kan ook nog sub junioren meedoen, mits je dit jaar 18 bent geworden
 
Bedoel je het NK RAW in december, het Open NK in juni of junioren?
Succes in ieder geval. Eetschema kan je zelf maken, lees de stickies. Meer eten zodat je aankomt dus :)

Ik bedoel het NK RAW in december! Ik wil zoiezo voor de prijzen meegaan en aankomen is dus denk niet echt een optie. Ik zoek meer eetschema's om dus niet aan te komen en misschien ook wel sportschema's . de meeste zijn gebaseert dat je daarmee ook kwa gewicht aankomt. Maar dat wil ik dus niet,,,

Iedergeval bedankt voor het reageren!

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Kan ook nog sub junioren meedoen, mits je dit jaar 18 bent geworden

Jaa ik ben momenteel 18! is dat wat dan sub junioren, weet je daar de standen van?
 
Ik bedoel het NK RAW in december! Ik wil zoiezo voor de prijzen meegaan en aankomen is dus denk niet echt een optie. Ik zoek meer eetschema's om dus niet aan te komen en misschien ook wel sportschema's . de meeste zijn gebaseert dat je daarmee ook kwa gewicht aankomt. Maar dat wil ik dus niet,,, Iedergeval bedankt voor het reageren!


Je zult dan eerst een andere raw wedstrijd gedaan moeten hebben om je te kunnen kwalificeren voor het NK raw. Dit was vorig jaar ook zo.

Maar er komen nog genoeg raw wedstrijden, waaronder dus de bovengenoemde junioren/sub junioren wedstrijden en de drc open in juni
 
Ik bedoel het NK RAW in december! Ik wil zoiezo voor de prijzen meegaan en aankomen is dus denk niet echt een optie. Ik zoek meer eetschema's om dus niet aan te komen en misschien ook wel sportschema's . de meeste zijn gebaseert dat je daarmee ook kwa gewicht aankomt. Maar dat wil ik dus niet,,,

Iedergeval bedankt voor het reageren!

Heb jij je al gekwalificeerd? Zo nee, dan moet je ook een kwalificatie wedstrijd meedoen, voor je mag deelnamen aan het NK RAW in december. Waarom wil je per se een prijs winnen? :p

NK RAW is nog zo ver weg, je kan opzich nog wel wat bijkomen en iets voor het NK RAW afvallen. Net zei je namelijk dat je het niet erg vindt om in de -83 klasse mee te doen.
 
Jaa ik ben momenteel 18! is dat wat dan sub junioren, weet je daar de standen van?

Je bent momenteel 18, maar ben je dan tussen nu en 1 januari 18 geworden of wordt je in 2015 nog 19.

Sub junioren is van 14-18 jaar, waarbij 18 het jaar waarin je 18 wordt is.

Junioren van 19-23 waarbij 23 het jaar waarin je 23 wordt is

Er zijn weinig standen van sub junioren, aangezien het dan wel heel specifiek wordt. -74, onder de 19 jaar en dan nog liften, dat zijn maar weinig mensen in Nederland. Momenteel is er wel iemand ingeschreven voor het nk sub/junioren raw in de -74 met een 385 totaal. Bij junioren zijn dit een 525 en 427,5 totaal.
 
Heb jij je al gekwalificeerd? Zo nee, dan moet je ook een kwalificatie wedstrijd meedoen, voor je mag deelnamen aan het NK RAW in december. Waarom wil je per se een prijs winnen? :p

NK RAW is nog zo ver weg, je kan opzich nog wel wat bijkomen en iets voor het NK RAW afvallen. Net zei je namelijk dat je het niet erg vindt om in de -83 klasse mee te doen.

Jaa haha ik begrijp je punt. Ik ben een beetje dubbelzinnig. aan de ene kant denk ik zoiets van onder de 83 kilo ziet het kwa lichaam er beter uit als onder de 74 kilo. Maar dat is een afweging die ik moet maken. Ik wou eigenlijk aan de hand van het advies mijn afweging maken :)

Ik heb me nog niet gekwalificeerd! dat wil ik in juni gaan doen! En ik wil persee en prijs winnen omdat de NK kampioen van vorig jaar een vriend is waarmee ik samen train. Die had 3 nederlandse record op benchpress, deadlift en squat. En het lijkt mij wel een vette uitdaging om daar overheen te zitten.

Groeten

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Je bent momenteel 18, maar ben je dan tussen nu en 1 januari 18 geworden of wordt je in 2015 nog 19.

Sub junioren is van 14-18 jaar, waarbij 18 het jaar waarin je 18 wordt is.

Junioren van 19-23 waarbij 23 het jaar waarin je 23 wordt is

Er zijn weinig standen van sub junioren, aangezien het dan wel heel specifiek wordt. -74, onder de 19 jaar en dan nog liften, dat zijn maar weinig mensen in Nederland. Momenteel is er wel iemand ingeschreven voor het nk sub/junioren raw in de -74 met een 385 totaal. Bij junioren zijn dit een 525 en 427,5 totaal.

Nee, subjunioren wordt het dan niet. Ik wordt 19 dit jaar. Juni om precies te zijn.
 
Jaa haha ik begrijp je punt. Ik ben een beetje dubbelzinnig. aan de ene kant denk ik zoiets van onder de 83 kilo ziet het kwa lichaam er beter uit als onder de 74 kilo. Maar dat is een afweging die ik moet maken. Ik wou eigenlijk aan de hand van het advies mijn afweging maken :) Ik heb me nog niet gekwalificeerd! dat wil ik in juni gaan doen! En ik wil persee en prijs winnen omdat de NK kampioen van vorig jaar een vriend is waarmee ik samen train. Die had 3 nederlandse record op benchpress, deadlift en squat. En het lijkt mij wel een vette uitdaging om daar overheen te zitten. Groeten ---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ---------- Nee, subjunioren wordt het dan niet. Ik wordt 19 dit jaar. Juni om precies te zijn.

Met wie train je?
 
Succes kattuker :D
 
met deze cijfers zou ik prijzen op NK raw in december voorlopig vergeten in de -74 en zeker in de -83
 
Jaa haha ik begrijp je punt. Ik ben een beetje dubbelzinnig. aan de ene kant denk ik zoiets van onder de 83 kilo ziet het kwa lichaam er beter uit als onder de 74 kilo. Maar dat is een afweging die ik moet maken. Ik wou eigenlijk aan de hand van het advies mijn afweging maken :)

Ik heb me nog niet gekwalificeerd! dat wil ik in juni gaan doen! En ik wil persee en prijs winnen omdat de NK kampioen van vorig jaar een vriend is waarmee ik samen train. Die had 3 nederlandse record op benchpress, deadlift en squat. En het lijkt mij wel een vette uitdaging om daar overheen te zitten.

Groeten

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------



Nee, subjunioren wordt het dan niet. Ik wordt 19 dit jaar. Juni om precies te zijn.

Als je kijkt wat mensen in de -74 klasse neerzetten, dan kom jij niet eens in de buurt. Ik weet niet hoe jij dan denkt prijzen te gaan winnen. (tenzij er maar 2 lifters mee doen, dan krijg je wel een prijs..Of jij komt heel veel bij in kracht, maar dan zit je niet meer in -74 klasse, waardoor je kans dus weer kleiner wordt op een prijs.)
 
met je lengte zou ik niet in de 74kg gaan liften, ik zou dan voor dit jaar in de 83 blijven en komende jaren door bouwen naar de 93 en evt 105

verder is het schema wat je nu doet nou niet echt bepaald optimaal voor powerliften.

mij hebben ze wel is brood met spinazie aangeraden.

verder ben je wel een sterke gast voor 18j te zijn.

:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Als je kijkt wat mensen in de -74 klasse neerzetten, dan kom jij niet eens in de buurt. Ik weet niet hoe jij dan denkt prijzen te gaan winnen. (tenzij er maar 2 lifters mee doen, dan krijg je wel een prijs..Of jij komt heel veel bij in kracht, maar dan zit je niet meer in -74 klasse, waardoor je kans dus weer kleiner wordt op een prijs.)

Ik had het toen nog over subjunioren! Nu moet ik wel flink bijbeunen mocht ik meedoen
 
Back
Naar boven