XXL Nutrition

Fullbody AB schema check? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Linny

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2013
Berichten
26
Waardering
2
Lengte
1m59
Massa
73kg
Goedenavond,

Zouden jullie met mij mee willen kijken of onderstaand schema goed is?
Reacties, tips en commentaar graag :)

A
Squats
Straight Leg Deadlift
Bench Press
Bent Over Row
Military Press
Bicep Curl
Tricep Dips

B
Deadlift
Leg Curl
Incline Bench Press of Flys
Seated Row
Shoulder Press
Bicep Curl
Tricep Extensions

Vraag me wel af of ik nog extra triceps moet doen naast bench press en shoulder press. Beetje overdone misschien? Bovendien groeien die bij mij heel snel.
 

Bijlagen

  • FullBody AB.xlsx.pdf
    84,7 KB · Weergaven: 55
Persoonlijk zou ik 1 van de rows vervangen door een pulldown of assisted chinups.

Kan je nog iets meer vertellen over je trainings ervaring, doel, beperkingen etc.:)?
 
Persoonlijk zou ik 1 van de rows vervangen door een pulldown of assisted chinups.

Kan je nog iets meer vertellen over je trainings ervaring, doel, beperkingen etc.:)?

Hoi,

Mijn doel is eerst om af te vallen. Ervaring in trainen had ik vroeger meer dan nu, en nu heb ik meer ervaring in juiste voeding dan vroeger. Beperkingen heb ik niet echt alleen iets last van mijn onderrug maar als ik train wordt dat juist minder.
Trainen doe ik thuis op zolder (ivm kinderen) Halterbank, barbell, dumbells, toestel waar ik legpress/curl/rows op kan doen. Ik heb dus geen optrekstang oid.
 
Je zou ook inverted rows kunnen doen:) Ik zou de oefeningen voor de triceps er in houden verder.
 
Je zou ook inverted rows kunnen doen:) Ik zou de oefeningen voor de triceps er in houden verder.

Mijn halterbank is niet al te groot. Ik heb het al eerder geprobeerd, maar ging lastig.
Bij de seated rows pak ik ook een stukje onderrug mee, dacht ik (die bij mij op dit moment niet al te sterk is)
Triceps hou ik erin, dankje!
 
Back
Naar boven