AndroidHealthClinic

push/pull/legs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

knetttergek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
1.434
Waardering
69
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
hallo dbers,

Ik had even een vraagje ik heb een push/pull/legs schema kan ik beter borst, bicep doen of kan ik beter borst tricep houden? Want die fitness instructeur bij ons in de sportschool zij dat ik beter borst en bicep kan doen ipv. borst tricep.
 
Zei hij toevallig ook nog waarom hij dat vond?
 
push/pull/legs, de naam zegt het zelf al. hoe wil je borst biceps doen en de dag erna rug triceps?
 
hij zij dat als ik me borst train me tricep gebruik en dan dus me bicep nog niet gebruikt heb. Dus hij zij van dat ik dan harder me bicep kan trainen dan dat ik tricep kan trainen omdat ik die dan ook al veel gebruikt heb. Maar gewoon zo houden als dat ik hem nu heb? Gewoon borst, schouders, tricep en benen, onder-rug, en boven-rug en bicepss
 
Nog zulke domme vragen stellen maar al wel op je 18de aan de anabolen gaan, jij maakt je naam prima waar.
 
Nog zulke domme vragen stellen maar al wel op je 18de aan de anabolen gaan, jij maakt je naam prima waar.

Misschien is 74 KG zijn natuurlijke max?
 
Nog zulke domme vragen stellen maar al wel op je 18de aan de anabolen gaan, jij maakt je naam prima waar.

anabolen? vent lul niet :cool: Ik ga het zeker wel proberen maar nu nog niet

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Wat voor push bewegingen maak jij met je biceps dan?

nee geen dat weet ik ook wel, maar omdat die gast die daar werkt dat tegen mij zij. Ik geloof hem ook niet daarom vraag ik het hier even na.
 
opmerking van die sportschoolmedewerker klinkt vrij contextloos en bijgevolg niet nuttig
 
Als zo'n persoon je zoiets verteld vraag je toch om een duidelijke onderbouwing?
Als je dat niet doet heb je dus ook niet voldoende kennis om eventueel tegen argumenten te geven denk ik....

Maar, wat voor antwoord wil je nu precies?

Bij push = geen biceps
 
Als zo'n persoon je zoiets verteld vraag je toch om een duidelijke onderbouwing?
Als je dat niet doet heb je dus ook niet voldoende kennis om eventueel tegen argumenten te geven denk ik....

Maar, wat voor antwoord wil je nu precies?

Bij push = geen biceps

Ja dat weet ik. Maar zie ik had dus al een discussie met hem daarover dus ik dacht ja ik vraag het hier even.
Bedankt mensen !
 
Back
Naar boven