MuscleMeat

Sticky Het grote transformatie topic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SP1988

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2014
Berichten
8.835
Waardering
14.656
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Ik kom her en der op het Internet bijzondere maar ook bizarre transformaties tegen! Leek mij een goed idee om dat eens onder te brengen onder 1 topic.

De eerste staat in de spoiler> Sophie Arvebrink

Screenshot_2015-04-02-06-38-20-1.jpg
 
Ze was best schattig maar nu is ze 'te'.. Would bang (a year ago).
 
Ze was veel beter ervoor.. Een vrouw moet heavysquatten en gekke billen hebben maar niet een bicepspeak hebben waar een man jaloers van word
 
Jullie zijn allebei niet goed wijs :roflol:

Geen idee wie het is, maar ik draag graag bij ipv te lopen bitchen dat de bicepsen te groot zijn. Bij een paar gekke billen horen ook een gekke bicepsen imo :D

6bdb73ffcba292b8454257f611b76918.jpg
 
Zou die linker wel doen
 
grotere armen dan steensteen

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

rechts van beginpost ook
 
grotere armen dan steensteen

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

rechts van beginpost ook

Rechts van beginpost heeft grotere armen dan steensteen.
 
daar gaat t niet om he mannen:p

Thnx voor je bijdrage punjab:)
 
Mogen 'eigen' transformaties ook? Niet dat ik zelf al veel te posten heb op dat gebied, maar ben ook wel benieuwd naar de DBB transformaties :)

On Topic: Anouk van Dusschoten, één van mijn voorbeelden (en inspirerende Instagram, zie prs_and_poptarts) van begin tot podium:
ax04m0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze was best schattig maar nu is ze 'te'.. Would bang (a year ago).
Ieders zijn doelen ;) Zolang ze zelf maar tevreden is toch ---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------
Mogen 'eigen' transformaties ook? Niet dat ik zelf al veel te posten heb op dat gebied, maar ben ook wel benieuwd naar de DBB transformaties :) Anouk van Dusschoten, van begin tot podium:
ax04m0.jpg
Mooie transformatie Hoeveel tijd zit er tussen?
 
uiteraard mogen eigen transformaties ook:)

Screenshot_2015-04-02-18-09-06.jpg


Screenshot_2015-04-02-18-09-32.jpg
 
30 weken haha. Ik volg haar vanaf t begin al op insta:)
 
die sophie arvebrink is zo hhhhhngggg
 
Back
Naar boven