Fitness Seller

Dianabol Stanazalol Nolvadex Belangrijke vraag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kunnen beter allemaal voorbeeld nemen aan zo'n gare hoofd met tribals toch beste voorbeeld voor je kinderen.
 
steel die jongen zn topic nou niet en ipv elkaar af te bekken kan je ook gewoon respect voor mekaar hebben als "volwassen" kerels.. stelletje pubers.
dennis je zit in de aas sectie en als je er zo zwaar tegen bent wat doe je hier dan?

het stond in de powerlifting sectie, ja dan vraag je hierom
 
alles fijn en wel.
@ts ik denk dat je beter even kan googlen. is zat info over.
je mag ook een pm sturen maar veel meer als basic info kan ik je niet geven

dan nog kunnen we ons gedragen naar de leeftijd. beetje jammer dat dit van een 23jarige moet komen he
 
Goed topic. Veel testosteron en agressie.
 
3 pagina's en nog steeds geen antwoord op de openingsvraag.
 
3 pagina's en nog steeds geen antwoord op de openingsvraag.
hij heeft antwoord gehad dbol voor duursport gaat niet veel doen dan kun je beter var nemen

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Goed topic. Veel testosteron en agressie.
heb je het filmpje gezien in men quote naar jouw?
 
Dianabol: wat wil je hiermee. Ga je alleen maar vocht mee pakken, natuurlijk ook wat kracht, maar met jouw trainingsfrequentie (voetbal + kracht) denk ik dat je bijna er niet tegenop kan eten om je met dbol gepakte kwaliteitskilo's over te houden. Dan moet je echt naar je voeding gaan kijken, sowieso is dat het eerste waar je naar moet gaan kijken.

Stanazalol: als je hier mee begint durf ik er geld op in te zetten dat je binnen no time niet meer aan wedstrijdminuten toekomt. De backpumps zijn het eerste waar je last van gaat krijgen, totdat je na een week of 2-3 geen 15 minuten meer intensief kan voetballen omdat alle kleine spiertjes overal in je voeten, bij je enkels en je onderbeen (kuiten/schenen) in no-time vol staan en je gewoon letterlijk niet meer normaal kan lopen. Ik spreek uit ervaring. Moest noodgedwongen de 'gouden 2x15 minutenregel' met mijn coach gaan hanteren haha -> eerste 15 minuutjes eerste helft en eerste 15 minuutjes tweede helft. En als je echt hoog voetbalt wil je dit dus niet. Kan je gewoon echt niet tegenaan drinken/eten/suppleren om dat te voorkomen. Of je moet gezegend zijn dat je hier geen last van krijgt, maar volgens mij ga je hier in 99% van de gevallen wel last van krijgen.

Nolvadex: wordt gebruikt voor PCT. Heb je an sich niet zo veel aan, is gewoon een zwaar middel wordt gebruikt bij behandeling van borstkanker. Weet niet hoe dit middel je voetbal/gym prestaties gaat verhogen.


Goed, ik gok dat 5 minuutjes googlen je deze antwoorden ook had gegeven. Weet sowieso niet wat je nou eigenlijk wil met AAS, je hebt kennelijk een leuke voetbal 'carrière', waar wie weet nog wel wat meer in zit. Tijd denk ik om een keuze te maken, want ik denk dat 4x in de week krachttraining als een BB ook je voetbal prestaties alleen maar in de weg gaat zitten. Het is niet voor niks dat ze op het hoogste niveau in NL al zo'n pesthekel hebben aan gasten die dan buitenom de teambegeleiding en trainingsschema's nog eens ff zelf gaan lopen fitnessen. Je zal waarschijnlijk gewoon een keus moeten maken. Als je met voetbal klaar bent (of lager gaat spelen) kan je altijd nog lekker fitnessen.
 
kilo's die niet volledig afhankelijk zijn van tijdelijk vocht.
 
var word gebruikt in veel duursporten dus dit zou de beste optie zijn imo
 
Ook met var heb je als je beetje pech hebt behoorlijk 'risico' op backpumps en vergelijkbare spierkramp/vollopen wat je met winnie ook kan hebben. Natuurlijk is dit deels dosis-afhankelijk, maar om nou var op 20mg ED te gaan nemen lijkt me nou ook niet helemaal de bedoeling. Ik zou het er als ik TS was eerlijk gezegd niet op gokken, deze middelen.
 
Ook met var heb je als je beetje pech hebt behoorlijk 'risico' op backpumps en vergelijkbare spierkramp/vollopen wat je met winnie ook kan hebben. Natuurlijk is dit deels dosis-afhankelijk, maar om nou var op 20mg ED te gaan nemen lijkt me nou ook niet helemaal de bedoeling. Ik zou het er als ik TS was eerlijk gezegd niet op gokken, deze middelen.
daarom neem je taurine erbij

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Heb evenveel gesquat :cool:
waar is het filmpje ? :D
 
Als ik me niet vergis nemen voetballers vaker nandrolone. Zou beter zijn voor gewrichten. Dan nolva bij de hand voor het geval er teveel vochtretentie is.
 
Lijkt me overigens als je echt zo hoog voetbalt niet ideaal als je ineens behoorlijke kilo's gaat pakken op sommige posities/speelinstructies. Denk aan een vlugge wendbare vleugelspeler of spits die dan ineens ff 6-7kg meer moet meezeulen.

@Drunkenmaster; als je geluk hebt kan je met voeding/supps een hoop van dat soort sides inderdaad beperken, maar je kan ook pech hebben. Lijkt me gewoon niet een risico wat je wil nemen...
 
Lijkt me overigens als je echt zo hoog voetbalt niet ideaal als je ineens behoorlijke kilo's gaat pakken op sommige posities/speelinstructies. Denk aan een vlugge wendbare vleugelspeler of spits die dan ineens ff 6-7kg meer moet meezeulen. @Drunkenmaster; als je geluk hebt kan je met voeding/supps een hoop van dat soort sides inderdaad beperken, maar je kan ook pech hebben. Lijkt me gewoon niet een risico wat je wil nemen...
het is een oral en is snel uit je lijf als je problemen hebt
 
Nou bedankt allemaal voor de reactie, sommige wel nuttig maar ik blijf puur natuur om het zo maar te noemen, ik ben nu droog en goed lichaam, weinig te klagen alleen wilde gewoon wat groter zijn maar ga nu gewoon alles nog maar een keer verhogen met voeding,

Nu bulken en in juli droog wordt lastig. Dat doe ik volgendjaar wel.

Dan maar maatje kleiner maar wel mooier

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Dit is hoe ik het nu doe,

Kcal:3670,5
Eiwit:389,66
Koolhydraten : 219,58
Vet: 115,64

Iemand nog tips tot aan de zomer.

Train nu zeker 4/5x per week fitness
3x voetbal.
 
Back
Naar boven