MuscleMeat

1ste Kuurlog Test Tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Allemaal nog placebo effect ;)
 
drunken, vanwaar die T3? eetlust?

edit; ik zie dat steeds meer mensen preventief AI mee laten lopen, het is dus niet zo dat het je gains dusdanig hindert dat je het beter niet kan doen? en vanwaar jouw keuze daarvoor mircan, gyno?
 
drunken, vanwaar die T3? eetlust?

edit; ik zie dat steeds meer mensen preventief AI mee laten lopen, het is dus niet zo dat het je gains dusdanig hindert dat je het beter niet kan doen? en vanwaar jouw keuze daarvoor mircan, gyno?
Ja en de vocht

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Update

Nog steeds last van mijn been kan hem nog steeds niet goed buigen dus ik laat de benen deze week voor wat t is. Ik ga vandaag om 7 uur trainen en ik pak dan als spiergroep chest. Ik laat s avonds weten hoe t is gegaan
 
Serieus no offense of whatever.

Maar met zon fysiek ga je toch niet kuren? En dan gelijk tren erin.

Maar success kerel. Ik hoop dat je weet waar je aan begint.
 
Niet helemaal goed doordacht dit, maar ik volg.
Fysiek ziet er wel een beetje lullig uit btw, maar je stats zijn erger.
 
Zo bedoel ik het ook absoluut niet. Doel op het feit dat je tijdens een (eerste) kuur flink boven je potentie kunt uitstijgen, wat hiermee toch wel enigszins verspilt wordt.


wat wordt er verspild? vroegtijdig kuren leidt er enkel toe dat je sneller op je natty limiet komt. Op zichzelf is dat niet goed of slecht.
 
Mooie stats.... 21j, eerste kuur, 71 kg en tren erin? Naja je zult het nog veel vaker horen in dit topic, dus wen daar maar aan :P

Dus ik kan niets meer toevoegen dan succes, en flink doorbunkeren komende weken om van dat kindergewichtje af te komen ;)

Foto ziet er overigens wel goed uit!
Al weet ik niet zeker hoe gunstig de belichting valt, en hoe je totale fysiek is. Niet al te lang, maar 71 kg vind ik persoonlijk echt heel weinig.
 
Dankje voor jullie comments klopt dat ik nog best wel skinny ben maarja komt wel goed hoop ik ga over paar uur chest hitten ik laat weten hoe t is verlopen
 
benieuwd naar je progressie
 
Haha eerste kuur met tren ,nice.

Ben zelf ook wel benieuwd hoeveel je zal gainen aangezien je dezelfde lengte als mij hebt. Post je ook foto's tussendoor?
 
Haha eerste kuur met tren ,nice.

Ben zelf ook wel benieuwd hoeveel je zal gainen aangezien je dezelfde lengte als mij hebt. Post je ook foto's tussendoor?
Zal ik doen rond week 3 4 maak ik er een
 
Laat dit topic ff verplaatsen naar het kuurlog sectie, als je wilt gaan loggen
 
Laat dit topic ff verplaatsen naar het kuurlog sectie, als je wilt gaan loggen
Ik had geen genoeg posts en hoe moet ik hem nu verplaatsen?
 
Update

Chest getraind 2de keer deze week

Benchpress met 2,5kg verhoogd incline dumbell press met 2kg verhoogd lekker gekild. Goeie pomp. Laat morge weten hoe t met mijn been is
 
Aha, dus je foto is NA het trainen, dat stond er eerst niet bij geloof ik.
En had je niet vandaag je benen moeten trainen ipv je chest 2 keer:rolleyes:
Ook heel knap dat je nu al omhoog gaat terwijl je tren en test ethantaat gebruikt.
 
Aha, dus je foto is NA het trainen, dat stond er eerst niet bij geloof ik.
En had je niet vandaag je benen moeten trainen ipv je chest 2 keer:rolleyes:
Ook heel knap dat je nu al omhoog gaat terwijl je tren en test ethantaat gebruikt.

dont you just hate when je perongeluk je leg day weer overslaat? :D
 
dont you just hate when je perongeluk je leg day weer overslaat? :D

haha heel per ongeluk ja.
Ik zie over een tijdje een mooie split 3x bicep chest voorbij komen hier denk ik :roflol:
 
Nee dat stond er al in. Denk dat t mentaal is dat ik meer kan tillen. En btw heb je mijn berichten niet goed gelezen ik heb duidelijk gezegt dat ik mijn been niet kan buigen daardoor heb ik chest weer gehit

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

haha heel per ongeluk ja.
Ik zie over een tijdje een mooie split 3x bicep chest voorbij komen hier denk ik :roflol:
Haters gona hate
 
Back
Naar boven