XXL Nutrition

Shocking News Dopingcontrole

Bezoekers in dit topic

Tja dat is het risico wat je neemt hè, als je bewust illegale substanties gebruikt.

Ik ben een tegenstander van AAS gebruik en een voorstander van de aanpak er van, maar ik denk dat je dit en de andere topics hierover m.b.t. het dopingbeleid in België toch even beter moet doorlezen voordat je dit soort uitspraken doet.

Wat er in België gebeurt op dit vlak is in mijn optiek gewoon een vorm van wettelijk machtsmisbruik.

Hoe ver gaan ze daar uiteindelijk mee? Straks is de context niet alleen de sportschool, maar een willekeurige plaats op straat waar een 'stevige kerel' en public bij voorbaat schuldig wordt bevonden en zich moet laten 'testen'.

Het lijkt gewoon een ordinaire heksenjacht, waarbij eenieder straks gewoon bij willekeur in staat van beschuldiging kan worden gesteld......
 
ik kan de meeste politieacties wel rechtlullen, maar die dopingcontroles in belgie waag ik me toch echt niet aan :roflol:
 
Het lijkt gewoon een ordinaire heksenjacht, waarbij eenieder straks gewoon bij willekeur in staat van beschuldiging kan worden gesteld......

Wie praat er nu onzin :roflol:
 
Ik ben een tegenstander van AAS gebruik en een voorstander van de aanpak er van, maar ik denk dat je dit en de andere topics hierover m.b.t. het dopingbeleid in België toch even beter moet doorlezen voordat je dit soort uitspraken doet.

Wat er in België gebeurt op dit vlak is in mijn optiek gewoon een vorm van wettelijk machtsmisbruik.

Hoe ver gaan ze daar uiteindelijk mee? Straks is de context niet alleen de sportschool, maar een willekeurige plaats op straat waar een 'stevige kerel' en public bij voorbaat schuldig wordt bevonden en zich moet laten 'testen'.

Het lijkt gewoon een ordinaire heksenjacht, waarbij eenieder straks gewoon bij willekeur in staat van beschuldiging kan worden gesteld......

Bijna elke automobilist in Nederland moet ook blazen als hij of zij wordt aangehouden, en dan kijken ze niet eens of je wazig uit je ogen kijkt.
Als je AAS gebruikers wilt aanpakken ga je naar de sportschool en laat je de bovengemiddelde grote mensen plassen, ik vind het best logisch eigenlijk.
Je bent pas schuldig als je plasje niet goed is, je kan de politie niet verwijten dat AAS gebruikers redelijk makkelijk zijn te herkennen en dat ze daar op inspelen.
 
Bijna elke automobilist in Nederland moet ook blazen als hij of zij wordt aangehouden, en dan kijken ze niet eens of je wazig uit je ogen kijkt.
Als je AAS gebruikers wilt aanpakken ga je naar de sportschool en laat je de bovengemiddelde grote mensen plassen, ik vind het best logisch eigenlijk.
Je bent pas schuldig als je plasje niet goed is, je kan de politie niet verwijten dat AAS gebruikers redelijk makkelijk zijn te herkennen en dat ze daar op inspelen.

Buiten dat ik rijden onder invloed en AAS gebruiken iets heel anders vind. Kun je blazen op straat gewoon weigeren en zul je een bekeuring krijgen voor het niet blazen ( die is niet eens zo heel duur) Let op: dit is alleen van toepassing als er geen indicatie is van rijden onder invloed. Is die indicatie er wel, dan gaat het wel op problemen uitlopen. (in Nederland)
 
Buiten dat ik rijden onder invloed en AAS gebruiken iets heel anders vind. Kun je blazen op straat gewoon weigeren en zul je een bekeuring krijgen voor het niet blazen ( die is niet eens zo heel duur) Let op: dit is alleen van toepassing als er geen indicatie is van rijden onder invloed. Is die indicatie er wel, dan gaat het wel op problemen uitlopen. (in Nederland)

Zover ik weet is iedere weigering een probleem dat je minimaal 1000 euro gaat kosten.
 
dronken rijden vergelijken met steroidengebruik...:eyes:

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Wie praat er nu onzin :roflol:

Jij zal je inderdaad geen zorgen hoeven maken met jouw stats.
 
Zover ik weet is iedere weigering een probleem dat je minimaal 1000 euro gaat kosten.

Nee

http://www.om.nl/publish/pages/14450/feiteboekje_2015.pdf

pagina A10; 230 euro. Is gewoon een simpele muldergedraging.

Zoals ik al zei, dit is weigering van het blazen op straat zonder indicatie dat er sprake is van rijden onder invloed. Als die indicatie er wel is en je blijft alles weigeren dan krijg je PV weigering, ben je meteen je rijbewijs kwijt en ben je de sjaak.
 
Ik ben een tegenstander van AAS gebruik en een voorstander van de aanpak er van, maar ik denk dat je dit en de andere topics hierover m.b.t. het dopingbeleid in België toch even beter moet doorlezen voordat je dit soort uitspraken doet. Wat er in België gebeurt op dit vlak is in mijn optiek gewoon een vorm van wettelijk machtsmisbruik. Hoe ver gaan ze daar uiteindelijk mee? Straks is de context niet alleen de sportschool, maar een willekeurige plaats op straat waar een 'stevige kerel' en public bij voorbaat schuldig wordt bevonden en zich moet laten 'testen'. Het lijkt gewoon een ordinaire heksenjacht, waarbij eenieder straks gewoon bij willekeur in staat van beschuldiging kan worden gesteld......
In Zwitserland dacht ik dat ze je overal mochten testen als ze je verdenken van aas if was het Zweden :P. ?
 
In Zwitserland dacht ik dat ze je overal mochten testen als ze je verdenken van aas if was het Zweden :P. ?

Kan ook Zimbabwe zijn geweest dat begint ook met een Z
 
In Zwitserland dacht ik dat ze je overal mochten testen als ze je verdenken van aas if was het Zweden :P. ?

Mij hebben ze niet getest in Stockholm :( No gains whatsoever :sad:
 
Wie praat er nu onzin :roflol:

Dit is nochtans een uitgelezen kans voor jou om N-VA aan te vallen, want de bevoegde N-VA minister houdt dit beleid in stand. Ook één van de weinige punten waarin ik N-VA totaal niet volg, net als hun anti-softdrugsbeleid.
 
Vanaf nu mag jij geen junkfood en alcohol meer eten/drinken en ook niet meer roken en blowen. Het is voor je eigen gezondheid. Niet akkoord? Ok dat is dan 2500 euro graag.
ik was een klein beetje sarcastisch :o
 
Hoe zit dit eigenlijk in Nederland? Al mensen ervaring met een plotselinge controle in the gym?
 
Hoe zit dit eigenlijk in Nederland? Al mensen ervaring met een plotselinge controle in the gym?

Volgens mij wordt een controle in Nederland grotendeels uitgevoerd door de dopingautoriteit en mag dit alleen gedaan worden bij sporters/atleten die ook ingeschreven staan bij een bond die daarbij is aangemeld, de sporter/atleet is hier dan van op de hoogte en moet daar aan meewerken.

Anabole steroïden voldoen aan alle de drie bovenstaande kenmerken, en dus mogen sporters die aan wedstrijden doen, en op doping gecontroleerd kunnen worden, ze niet gebruiken. Maar dat geldt dus niet voor de meerderheid van de sporters die trainen in fitnesscentra. Die hebben niets met dopingcontroles en WADA te maken. Maar als die sporters anabole steroïden gebruiken, dan spreken we ook in dat geval over doping.

http://www.eigenkracht.nl/doping/info/wat-is-doping

De site werkt samen met dopingautoriteit
 
Back
Naar boven