AndroidHealthClinic

test 500 only fake ? voel niets (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hallo ben bezig met een test e only 500ew


Ben nu bezig met mijn 5e week dus zou nu wel op zijn top moeten werken. Alleen merk er gewoon niets van. Word niet merkbaar sterker of groter. Ballen zijn wel 2keer zo klein geworden in het begin verhoogd libido en iets vettere huid voor de rest merk ik niets. Dacht rond 3-4e week wat meer pomp te voelen maar ook dit heb ik niet meer. Probeer elke training nog meer te geven dus daar kan het niet aan ligen. Kom wel iets aan maar niet dat het spieren zijn eerder vocht of vet.
 
Hoeveel kg ben je in totaal aangekomen?
 
5 kilo en dan fake?
Hoe is je voeding?
 
Maak dan een foto van je gear en zet het in de sectie "Is het echt of nep"
 
Kom op zeg. Je gaat niet in eens 50 kilo meer wegdrukken. Er kom pas na zoveel weken een keer 5 kilo erbij en twee weken later nog eens. Het is maar 500mg test!
 
5 kilo en dan fake?
Hoe is je voeding?

5 kilo vanuit de cut is anders lijkt me? zat op zero carbs en als je ineens ga eten komt de eerste week ook wel weer snel paar kilo aan. voeding is voor de rest op orde , maar lijkt nu meer op een natty bulk. ook dan kom ik eerste 2 weken snel aan daarna geleidelijk.

Maak dan een foto van je gear en zet het in de sectie "Is het echt of nep"

had ik zou geen fake van bestaan. Maar om dat ik nu in week 5 zit en nog niets voel. meschien onder gedoseerd?

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Kom op zeg. Je gaat niet in eens 50 kilo meer wegdrukken. Er kom pas na zoveel weken een keer 5 kilo erbij en twee weken later nog eens. Het is maar 500mg test!

Ik was van mening dat ik wel 0,5-1kilo per week kon pakken.

en vroeg het mij af omdat ik voor de rest ook niets voor meeste dingen wat je dan lees is zieke pomp meer kracht. (good feelings in de gym)
maar dan wacht ik het af.
 
had ik zou geen fake van bestaan. Maar om dat ik nu in week 5 zit en nog niets voel. meschien onder gedoseerd?
Kan, ik kan het niet beoordelen want ik zie geen topic van je staan.
 
I'm on 2ml steroids en ben geen beest na 5 weken. Tja..een illusie armer en een ervaring rijker.
 
I'm on 2ml steroids en ben geen beest na 5 weken. Tja..een illusie armer en een ervaring rijker.

ervaring rijker wel, Had zelf geen beeld er aan vast gezet. Ging puur uit ervaring en resultaten van andere uit. dus illusie armer .. niet echt. Ging er ook niet van uit 15Kilo mee aan te komen en 50 kilo meer benchen. Maar omdat ik NIETS voel vroeg ik het me af;)
 
hoeveelste kuur? Als het niet je eerste kuur is ga je sowieso geen 0,5 - 1 kilo per week pakken.

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

En plaats gewoon effe een plaatje in het echt of nep sectie. Weet je het zeker :)
 
hoeveelste kuur? Als het niet je eerste kuur is ga je sowieso geen 0,5 - 1 kilo per week pakken.

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

En plaats gewoon effe een plaatje in het echt of nep sectie. Weet je het zeker :)

ja is mijn eerste kuur en door dat ik las dat de meeste goed gaan op test only 500 als eerste kuur ben ik daar voor gegaan. Zal ik doen. dacht dat ik een topic er overgemaakt had maar denk dat ik die gewoon voorbij heb zien komen van iemand anders.
 
Kijk het is geen wondermiddel zoals vaker gezegd! Good feelings op 500mg test, vergeet dat maar. Libido gaat omhoog, maar dit is voor even. Het begin pas leuk te worden vanaf750mg t'm 1000 of zelfs 1500mg, maar dan ben je al een stuk verder!
Men adviseer 500mg test per week, omdat dit de basis is. Van hieruit ga je straks stacken met andere middelen, zoals tren, bold etc. Dan komen pas de good feelings in ieder geval bij mij wel!
 
hoeveelste kuur? Als het niet je eerste kuur is ga je sowieso geen 0,5 - 1 kilo per week pakken.

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

En plaats gewoon effe een plaatje in het echt of nep sectie. Weet je het zeker :)

Kijk het is geen wondermiddel zoals vaker gezegd! Good feelings op 500mg test, vergeet dat maar. Libido gaat omhoog, maar dit is voor even. Het begin pas leuk te worden vanaf750mg t'm 1000 of zelfs 1500mg, maar dan ben je al een stuk verder!
Men adviseer 500mg test per week, omdat dit de basis is. Van hieruit ga je straks stacken met andere middelen, zoals tren, bold etc. Dan komen pas de good feelings in ieder geval bij mij wel!

bedankt voor je uitleg man! dan weet ik dat ook weer, ging er ook niet vanuit dat het wondermiddeltjes zijn. Eten en trainen blijf namelijk nummer 1
 
Gezien je leeftijd kan het zijn dat je eigen testproduktie al aan de hoge kant lag, dan zal je niet veel verschil voelen met 500mg test als die ondergedoseerd is.Waarom heb je geen kickstart genomen?
 
Na mee eerst keer 500 test drukte ik 240 en was ik 33 kilo aangekomen aan pure schone droge massa


rNIivVEM.jpg
 
Gezien je leeftijd kan het zijn dat je eigen testproduktie al aan de hoge kant lag, dan zal je niet veel verschil voelen met 500mg test als die ondergedoseerd is.Waarom heb je geen kickstart genomen?

omdat ik wou kijken wat test e alleen zou doen.

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Na mee eerst keer 500 test drukte ik 240 en was ik 33 kilo aangekomen aan pure schone droge massa


rNIivVEM.jpg


:flexbiceps:
BEESST
 
denk dat je te hoge verwachtingen hebt kerel. 500 test-e only kun je wel een kg of 5 a 6 aan overhouden mits je dieet en training on point is. Test-e pak je soieso vocht op, zeker als je dieet niet in orde is.

Verwacht geen mega gains aan droge massa op test-e 500 only
 
denk dat je te hoge verwachtingen hebt kerel. 500 test-e only kun je wel een kg of 5 a 6 aan overhouden mits je dieet en training on point is. Test-e pak je soieso vocht op, zeker als je dieet niet in orde is.

Verwacht geen mega gains aan droge massa op test-e 500 only

lees ook dat sommige pas vanaf 5e week wat merken en iets groeie dus wie weet.

wat is over het algemeen een goede massa kuur ? waar je echt lekker op knalt:D

dacht als volgende bulk kuur (eerst cutten )
Diana 1-4 50 mg per dag
Test E 1-10 750 mg per week
Deca 1-8 400 mg per week
 
Back
Naar boven