MuscleMeat

Walnoten en cashewnoten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent 1998

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 dec 2014
Berichten
402
Waardering
75
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Hoi hoi

Ik heb een klein vraagje voor jullie, er staat in mijn voedingschema dat ik walnoten en cashewnoten moet eten.
Maar deze noten zijn pokke duur, waar kopen jullie deze noten?
Ik koop ze in de colruyt aan 5 euro de 200 gram voor de walnoten en 3,50 euro de 250 gram voor de cashewnoten.

Alvast bedankt
Vincent
 
Kan ook andere noten kopen, luistert niet zo nauw.
Gewoon meenemen in je berekening, amandelen haal ik bij de lidle, die in blik.
 
Haal gewoon pinda's dan.
 
Noten mix kost bil Aldi of Lidl iets van 2 euro per 200g.
 
Degene die je voedingsschema heeft opgesteld wilt dat je noten eet voor de goede vetten die erin zitten. Dit kun je echter ook uit andere voedingsbronnen halen. Dingen bakken in olijfolie bijvoorbeeld of salades met olijfolie erin verwerken etc.
 
Degene die je voedingsschema heeft opgesteld wilt dat je noten eet voor de goede vetten die erin zitten. Dit kun je echter ook uit andere voedingsbronnen halen. Dingen bakken in olijfolie bijvoorbeeld of salades met olijfolie erin verwerken etc.

Niet zo een goed advies :p
 
Bedankt voor de reactie's eens zien voor een notenmix, ik bak nu mijn dingen in bakboter, want olijfolie spettert te hard volgend mijn moeder :mad:
kan dit veel kwaad?
en anders eens avocado eten en andere dingen om genoeg gezonde vetten binnen te krijgen :cool:
 
Niet zo een goed advies :p
Heel scherp. Goede reactie :) Weinig mensen die het weten, maar verhitten van olijfolie is idd slecht. Dan met mate kokosolie of roomboter (roomboter ook mee oppassen!)
 
Ik wist toen ik het schreef dat ik er waarschijnlijk reacties op ging krijgen, heb het idd vaker voorbij zien komen. Maar persoonlijk lijkt me (misschien dat ik het mis heb) dat een eitje bakken in olijfolie ipv boter op een lage temperatuur echt geen gezondheidsrisico's te weeg gaat brengen.

Maar goed, de hoofdlijn van m'n bericht was dat hij die vetten niet per se uit noten hoeft te halen maar ook uit andere (goedkopere) producten kan halen.
 
Ik wist toen ik het schreef dat ik er waarschijnlijk reacties op ging krijgen, heb het idd vaker voorbij zien komen. Maar persoonlijk lijkt me (misschien dat ik het mis heb) dat een eitje bakken in olijfolie ipv boter op een lage temperatuur echt geen gezondheidsrisico's te weeg gaat brengen.

Maar goed, de hoofdlijn van m'n bericht was dat hij die vetten niet per se uit noten hoeft te halen maar ook uit andere (goedkopere) producten kan halen.
Daarom, maakt niet uit. Voorbeeld is goed en we houden elkaar scherp toch :) Daarom poste ik mijn link ook. Gaat om de goede vetten, bronnen maakt dan niet uit:cool:
 
Heel scherp. Goede reactie :) Weinig mensen die het weten, maar verhitten van olijfolie is idd slecht. Dan met mate kokosolie of roomboter (roomboter ook mee oppassen!)

Dat is algemeen bekend
 
bij de lidl 200gram 2,99euro voor walnoten
 
Of gewoon lekker pindakaas eten, veel lekkerder en ook genoeg goede vetten.
 
Hoi hoi

Ik heb een klein vraagje voor jullie, er staat in mijn voedingschema dat ik walnoten en cashewnoten moet eten.
Maar deze noten zijn pokke duur, waar kopen jullie deze noten?
Ik koop ze in de colruyt aan 5 euro de 200 gram voor de walnoten en 3,50 euro de 250 gram voor de cashewnoten.

Alvast bedankt
Vincent

walnoten koop je bij de turkse winkel ik betaal voor 1 kg nog geen 15 euro
 
gewoon op de markt een zak noten halen. Stukken goedkoper ;)
 
Misschien kun je beter je hele voedingsschema even posten, ben benieuwd wat er voor je gemaakt is.
 
Misschien kun je beter je hele voedingsschema even posten, ben benieuwd wat er voor je gemaakt is.

Goed punt, niet zo lang geleden kwam hier ook een post voorbij waar iemand een voedingsschema van een 'professional' had meegekregen waarin hij per se 's avonds kip met rijst moest eten, per se voor lunch een x aantal eieren waarvan hij dan het eigeel weg moest gooien maar vervolgens wel apart noten moest gaan eten voor extra vetten etc.

Puur omdat je het schema van iemand hebt gekregen "die er verstand van heeft" (zou moeten hebben) wil niet zeggen dat er geen verbeterpunten zullen zijn of dingen die je aan kunt passen zodat je het zelf beter vol kunt houden of goedkoper uit kunt zijn met hetzelfde resultaat.
 
Back
Naar boven