AndroidHealthClinic

Anavar log 6 weken 50 mg

Bezoekers in dit topic

Klopt, @ TS, zorg dat je gear echt is anders betaal je gewoon teveel voor wat achteraf winstrol blijkt te zijn. Niet dat dat zon ramp is, maar is wel wat belastender voor je gewrichten. Als je hier nu al vaak last van hebt of last van hebt gehad moet je wel even opletten dat je ze niet forceert wanneer je ON bent.
of erger dbol :P heb hetzelf gehad bij mijn eerste kuur dus was wel even schrikken van leverwaarden na 80mg ed 6 weken (wel met test e )
 
of erger dbol :P heb hetzelf gehad bij mijn eerste kuur dus was wel even schrikken van leverwaarden na 80mg ed 6 weken (wel met test e )

Dat is al helemaal genaaid.. verschil en bijwerkingen van var en dbol is wel heel erg groot haha. merkte je niet dat je veel vocht vast hield bijvoorbeeld?
 
3e dag, gaat prima. De hoeveelheid is nog wel beetje laag, maar anders kom ik niet uit met mijn hoeveelheid anavar. Vanaf volgende week 50 mg aanhouden.

Gewicht gaat trouwens wel heel hard achteruit, maar dat komt waarschijnlijk door het keto vernielende paasweekend, wat nu gecomposeerd wordt.

2072wlx.png


Voeding gisteren:

24gk4fs.png
 
Laatst bewerkt:
Met zulke carbs heb je idd weinig power lijkt me, benieuwd hoe het verder vorderd.
 
Dat is al helemaal genaaid.. verschil en bijwerkingen van var en dbol is wel heel erg groot haha. merkte je niet dat je veel vocht vast hield bijvoorbeeld?
Ja handen waren oogezwollen maar zat ook aan de test zonder ai dus kon daar ook van komen ^^ nu laat ik orals even zo
 
Back
Naar boven