Fitness Seller

Nieuws Spelersbus Fenerbahçe beschoten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
De spelersbus van de Turkse voetbalclub Fenerbahçe is vandaag op weg naar het vliegveld beschoten.

De bestuurder zou dermate gewond zijn geraakt dat hij is overleden, melden diverse bronnen via Twitter.

Een man zou hebben geprobeerd de volledige selectie te doden. De bus reed terug na de wedstrijd tegen Rizespor, waar Fenerbahçe met 5 tegen 1 won.


http://www.powned.tv/nieuws/sport/2015/04/spelersbus_fenerbahce_beschote.html

Gekke Turken :)
 
" gekke turken "

Lekker alle turken over 1 kam scheren, maar ja niks anders gewend van jullie hypocriete volk
 
" gekke turken "

Lekker alle turken over 1 kam scheren, maar ja niks anders gewend van jullie hypocriete volk

Je snapt toch wel dat "jullie volk" ook iedereen over 1 kam scheren is, en dan ook nog zeggen dat we hypocriet zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je snapt toch wel dat "jullie volk" ook iedereen over 1 kam scheren is, en dan ook nog zeggen dat we hypocriet zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klopt maar nederlanders zijn hypocrieten dus ik scheer jullie inderdaad allemaal over 1 kam. Problems?
 
je bent nog steeds niet van je napoleoncomplex af zie ik
 
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat diploma's niets zeggen over iemand's intelligentie.
 
Klopt maar nederlanders zijn hypocrieten dus ik scheer jullie inderdaad allemaal over 1 kam. Problems?

Maar je bent zelf ook een hypocriet? dus wats probleem?
 
Ah het is fenerbahce maar...
 
Allochtonen zijn de baas hé, mad? Jelly son? Ectoforever maybe

Jep. Het zijn de bazen inderdaad. Van bij een deur staan, wc's schoonmaken en uitkeringen trekken.
 
Uitkeringen strekken is het toch?

Uitkering strekker crew checking in :o
 
liever ecto dan een manlet van onder de 1,70
 
jokes on you, ik heb geen vrouwelijk contact

:fa:
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Laten we wel realistisch blijven. Het overgrote deel van de vrouwen zal een man van 1m70 en kleiner nooit aantrekkelijk vinden. Een lange slungel is ook niet alles maar die kan in ieder geval vrij gemakkelijk spiermassa aanzetten en een beest worden. Een manlet daarentegen blijft altijd maar een manlet.
 
Laten we wel realistisch blijven. Het overgrote deel van de vrouwen zal een man van 1m70 en kleiner nooit aantrekkelijk vinden. Een lange slungel is ook niet alles maar die kan in ieder geval vrij gemakkelijk spiermassa aanzetten en een beest worden. Een manlet daarentegen blijft altijd maar een manlet.
Ik denk dat ik meer seks heb dan 99% van dbb :)

En vrij gemakkelijk spiermassa aanzetten en een beest worden? Ja hoor..
 
Back
Naar boven