Fitness Seller

Walnoten en cashewnoten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou hier niet.. markt is veel duurder dan de supers... :(
Hier wel, als je een halve kg koopt kom je naar huis met een zak van 600-700 gr. Ook nog een zakje met verschillende noten etc om te proeven :D

Misschien ook omdat ik er elke week sta om een kilo noten te halen, hier thuis wordt dat nogal veel gegeten...
 
Hier wel, als je een halve kg koopt kom je naar huis met een zak van 600-700 gr. Ook nog een zakje met verschillende noten etc om te proeven :D

Misschien ook omdat ik er elke week sta om een kilo noten te halen, hier thuis wordt dat nogal veel gegeten...
Nou hier presteren ze het om er nog 1 nootje uit te halen als er net wat meer opstaat.. echt erg.. ben zelf thuis de enige die ze eet.. ben er wel gek op.. alleen mijn portomonee niet.;)
 
Nou hier presteren ze het om er nog 1 nootje uit te halen als er net wat meer opstaat.. echt erg.. ben zelf thuis de enige die ze eet.. ben er wel gek op.. alleen mijn portomonee niet.;)
Dat is wel spijtig idd.
Hier 4 fanatieke 'noteneters' in huis, vooral cashews en pinda's :D
 
Dat is wel spijtig idd.
Hier 4 fanatieke 'noteneters' in huis, vooral cashews en pinda's :D
Het is triest.
Pinda's zal het niet worden. Lekker goedkoop wel maar met een pinadallergie niet erg handig. :o
Misschien dat ed markt hier ooit nog es wat goedkoper zal worden. Maar denk het zomaar niet... Dus dan maar wachten op aanbiedingen he! ;)
 
Misschien kun je beter je hele voedingsschema even posten, ben benieuwd wat er voor je gemaakt is.

Zal mijn schema morgen posten, heb het nu niet bij me.

Ik ben vandaag naar morroco nuts gegaan en heb daar 18 euro de kilo betaald voor zowel cashewnoten als walnoten.
 
Bedankt voor de tip zal binnenkort uitkijken voor eventuele actie's :D


ja dat weet ik zo nog niet? Ik zit een clean bulk kan dat dan geen kwaad?

Ik heb nog nooit gehoord dat er iemand dood is gegaan van pindakaas, dus lijkt me niet :)

Nee zonder gekheid, moet geen kwaad kunnen als het binnen je macro's past.
 
Ik heb nog nooit gehoord dat er iemand dood is gegaan van pindakaas, dus lijkt me niet :)

Nee zonder gekheid, moet geen kwaad kunnen als het binnen je macro's past.

okey man bedankt voor de tip :D

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Hier mijn voedingschema, commentaar mag altijd :)

Ontbijt (7u30)
- 300 milliliter magere yoghurt
- 30 gram blueberries
- 40 gram frambozen
- 100 gram druiven
- (eventueel 10 gram pure chocolade 80%)

Ochtendsnack (10u)
-2 bekertjes yoghurt(2 keer 150g Danone magere yoghurt met fruit)

Lunch (13u)
-Boterham met tonijn(70g tonijn, 4 sneetjes brood(volkoren brood))
-8 sneetjes komkommer
-6 sneetjes tomaat
-Lepeltje olijfolie
-Walnoten(handvol)

Middagsnack (13u)
-Druiven of andere vers fruit

Avondmaaltijd (18u)
Kip of vlees of vis(150g), geroerbakte groenten( broccoli,kersttomate, courgette) met cashewnoten
85g zilvervliesrijst.

Avondsnack (20u)
-300 ml magere melk of andere vers fruit.

Total 2800 calorieën , 130g eiwit, 436g koolhydraten , 56g vet.



Sportvoeding(shakes):
Whey delicious( vlak na het opstaan of 20min voor de training)
BCAA EXPLODE POWDER Olimp(tijdens de training)
Mega Grow(na de training)



Ik ga nu ook de Whey veranderen door Weight gainer van XXL nutrition
 
Laatst bewerkt:
Ontbijt (7u30) - 300 milliliter magere yoghurt - 30 gram blueberries - 40 gram frambozen - 100 gram druiven - (eventueel 10 gram pure chocolade 80%) Ochtendsnack (10u) -2 bekertjes yoghurt(2 keer 150g Danone magere yoghurt met fruit) Lunch (13u) -Boterham met tonijn(70g tonijn, 4 sneetjes brood(volkoren brood)) -8 sneetjes komkommer -6 sneetjes tomaat -Lepeltje olijfolie -Walnoten(handvol) Middagsnack (13u) -Druiven of andere vers fruit Avondmaaltijd (18u) Kip of vlees of vis(150g), geroerbakte groenten( broccoli,kersttomate, courgette) met cashewnoten 85g zilvervliesrijst. Avondsnack (20u) -300 ml magere melk of andere vers fruit. Total 2800 calorieën , 130g eiwit, 436g koolhydraten , 56g vet.

Ik vind dat je in de ochtend te weinig eiwitten eet, dit kan je wel oplossen door een shake te nemen rond half 9.

voor het slapen zou ik wat kwark eten i.p.v. 300 ml magere melk.

Maar ik ben geen expert dus ik ben benieuwd wat anderen gaan zeggen.
 
Ik vind dat je in de ochtend te weinig eiwitten eet, dit kan je wel oplossen door een shake te nemen rond half 9.

voor het slapen zou ik wat kwark eten i.p.v. 300 ml magere melk.

Maar ik ben geen expert dus ik ben benieuwd wat anderen gaan zeggen.

Helemaal onderaan het schema staat dat ik vlak na het opstaan whey delicious moet nemen, dus dat zijn mijn eiwitten in de morgen.
En dat is een goed idee om de melk te vervangen door kwark :)
 
Lijkt me wat weinig, maar kijk eens een tijdje aan of je ermee vooruit gaat en ga pas aanpassingen maken als dat ook daadwerkelijk nodig is.
Zou persoonlijk wat koolhydraten inleveren om de vetten wat op de hogen.
Opzicht niet verkeerd als startpunt en als dit voor jou goed vol te houden is.
 
Lijkt me wat weinig, maar kijk eens een tijdje aan of je ermee vooruit gaat en ga pas aanpassingen maken als dat ook daadwerkelijk nodig is.
Zou persoonlijk wat koolhydraten inleveren om de vetten wat op de hogen.
Opzicht niet verkeerd als startpunt en als dit voor jou goed vol te houden is.

Ik gebruik dit schema nu een 1,5 maanden, ik moet zeggen na een tijd word het wel saai, altijd die zelfde maaltijden, ik ben op dit schema nog niets bijgekomen op die 1,5 maanden, wel is mijn six-pack er enorm op vooruit gegaan en sta ik nu mega droog.
Ik heb ook gevraagd aan mijn "begeleider" dat hij een schema maakt waar ik zo dicht mogelijk bij het lichaam van Matt Ogus, Steve cook, Jeff seid of Lazer angalov kom. Daarop zij hij dat het dan tijd is om weightgainer te pakken en breed te worden maar wel het bovenstaande schema te behouden.
Is dat een goede beslissing???
 
Ik heb ook gevraagd aan mijn "begeleider" dat hij een schema maakt waar ik zo dicht mogelijk bij het lichaam van Matt Ogus, Steve cook, Jeff seid of Lazer angalov kom. Daarop zij hij dat het dan tijd is om weightgainer te pakken en breed te worden ?

Ook zou ik een paar spuiten inkopen als je zo'n lichaam wilt
 
Ook zou ik een paar spuiten inkopen als je zo'n lichaam wilt

hahaha, zo een lichaam kan je toch ook krijgen zonder anabole, niet?
Of toch een lichaam zo dicht mogelijk in de buurt :D
 
hahaha, zo een lichaam kan je toch ook krijgen zonder anabole, niet?
Of toch een lichaam zo dicht mogelijk in de buurt :D

Je bent nog jong, dat scheelt wel wat, maar zo'n fysiek krijgen is niet voor velen weggelegd zonder steroïden te gebruiken nee.
Als je vanaf je 16'e goed gaat trainen en goed op je voeding let, zit je rond je 25'e wellicht in de buurt.
 
hahaha, zo een lichaam kan je toch ook krijgen zonder anabole, niet?
Of toch een lichaam zo dicht mogelijk in de buurt :D

Lazar, Simeon Panda, Ulisses gebruiken allemaal hele dure goeie supplementen waardoor ze droog veel massa kunnen aanzetten! En dat allemaal zonder het gebruik van anabolen steroiden.

LOL

Die gasten gebruiken wss nog meer troep dan arnie en ronnie bij elkaar gebruikt hebben
 
Back
Naar boven