XXL Nutrition

Welke supps zijn het waard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Insta

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2014
Berichten
361
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hey Bodybuilders.

Het is weer tijd om supplementen te bestellen.
maar nu bestel ik niet meer bij bodyenfit aangezien dat gedonder met eiwit.
Ik had ff een vraag van welke supps zijn het nu waard om te kopen en welke zijn echt weggegooit geld.
Ik bestel bij XXL trouwens.

En supplementen op het moment zijn :

Eiwit poeder
Cassein
Creatine
Dextrose
Fish oil

zat te denken om er een bcaa bij te doen en beta alanine

-THnx
 
Je kan ze allemaal gebruiken, want ze hebben allemaal een functie.. Voor mij zijn alleen whey,pre-workout, omega 3 en multivitamine het waard. En misschien in de cut als je iemand bent die veel cardio doet BCAA.
 
L-Algarine, L-Carnitine, CLA, Omega 3, etc..
 
Prima rijtje supps.
 
Ok thanks boiissss :)
 
1) whey
2) creatine

eventueel visolie, multivitamine, vitamine c
 
Whey, multivids, BCAA en voor mijzelf pre-workout.
 
Ja zit idd ook ff te twijfelen die casseine op B&F was veel goedkoper dan die van xxl
 
Ja zit idd ook ff te twijfelen die casseine op B&F was veel goedkoper dan die van xxl

Heb je al eens nagedacht hoe dat zou kunnen komen :eek::eek:
 
Is dat spul van XXL op inhoud getest..?
 
Heb je al eens nagedacht hoe dat zou kunnen komen :eek::eek:
Haha ja omdat er 27% ofz minder in zit bij B&F maja geld groeit me ook niet op de rug d8 dat ik lekker goedkoop uit was bij B&F niet gedacht dat ze je zo oplichten

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Zijn BCAA's trouwens een goeie investering?
 
1. Creatine
2. Beta Alanine
3. Vitamine B Complex
4. Whey
5. BCAA,Glutamine & Essential Amino's
 
1. Creatine 2. Beta Alanine 3. Vitamine B Complex 4. Whey 5. BCAA,Glutamine & Essential Amino's
En merk je ook dat bcaa's ook grote werking hebben op je?
 
Als je voldoende whey eiwitten consumeert zijn BCAA's overbodig, lees het label op je whey-eiwitten..;)
 
Als je voldoende whey eiwitten consumeert zijn BCAA's overbodig, lees het label op je whey-eiwitten..;)

Drink 1 shake na training en 1 cassein voor bed
 
Drink 1 shake na training en 1 cassein voor bed

Het gaat er om dat je voldoende eiwitten over de dag binnen krijgt (1,8 gr/kg lichaamsgewicht): vlees, gevogelte, vis, eieren, zuivel. Als dit niet toereikend is of voor het gemak vul je dit aan met proteïne poeders.

BCAA zijn 3 aminozuren (van de 22) in de verhouding 2:1:1. Of supplementeren met BCAA voor jou het gewenste resultaat oplevert kan je alleen zelf beoordelen door het te proberen. Dat geldt voor alle voeding en supplementen, word je eigen ervaringsdeskundige. Dat is het enige waar je daadwerkelijk iets aan hebt ;)
 
Het gaat er om dat je voldoende eiwitten over de dag binnen krijgt (1,8 gr/kg lichaamsgewicht): vlees, gevogelte, vis, eieren, zuivel. Als dit niet toereikend is of voor het gemak vul je dit aan met proteïne poeders. BCAA zijn 3 aminozuren (van de 22) in de verhouding 2:1:1. Of supplementeren met BCAA voor jou het gewenste resultaat oplevert kan je alleen zelf beoordelen door het te proberen. Dat geldt voor alle voeding en supplementen, word je eigen ervaringsdeskundige. Dat is het enige waar je daadwerkelijk iets aan hebt ;)

:P ik eet rond 250-300g eiwitten door kip, gehakt en shake en andere voeding

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

En ben natuurlijk ff wezen googlen en vond hier een topic over BCAAs vs miscelar casein en daar poste iemand dat je natuurlijk ook gwn eiwit poeder met wat melk kan mixen en dan ook een bed shakje hebt ben dan geen voeding prof dus kan iemand dit confirmen :)
 
:P ik eet rond 250-300g eiwitten door kip, gehakt en shake en andere voeding

Ik neem aan dat je geen 125 kg aan VVM hebt en ervan uitgaande dat je geen farmaceutische middelen gebruikt is dat een dure energie leverancier ;)
 
En supplementen op het moment zijn :

Eiwit poeder
Cassein
Creatine
Dextrose
Fish oil

Ik gebruik dagelijks bijna exact hetzelfde rijtje van de volgende merken:

XXL:
Optimum Nutrition - Whey Gold Standard
Optimum Nutrition - 100% Casein
Olimp - Creatine Xplode Powder
Physique Enhancing Science - Alphamine
XXL Nutrition - Vitamine D

Bodystore:
NOW Foods - Omega-3 Visolie vloeibaar

Kring Apotheek: (bij ons op de hoek)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat lijkt heel wat maar valt best mee:

Opstaan:
06:00 Alphamine + Creatine (half uurtje laten inwerken)
06:30 Whey + Vit B & D

~werken~ zes dagen van 07:00 tot 12:30 ben ik thuis rond:

13:00 Tijdens eten flesje Jus met theelepel visolie

voor het trainen:
14:00 Alphamine + Creatine

voor de nacht:
20:00 Cassein + Vit B & D
 
Back
Naar boven