AndroidHealthClinic

Anavar log

Bezoekers in dit topic

bugzoret

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Berichten
99
Waardering
18
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
ANAVAR 50 MG pd KUUR LOG

Ik ga hier ook een logje bijhouden over hoe ik mij voel en wat de krachtverschillen zijn over deze 8 weken.

week1: Na inname soms hoofdpijn, geen ernstige hoofdpijn. Dat is de enige side die ik heb ondervonden tot nu toe. Kracht nog niet spectaculair gestegen al is mijn deadlift wel al naar 170 kg geklommen. Volgens de weegschaal ben ik een kilo bijgekomen, wat altijd goed nieuws is. Verder heb ik tijdens trainingen een goede pomp in de biceps en de onderrug, wat ik ervoor eigenlijk niet zo had.

week2:Geen hoofdpijn meer, wel heb ik soms enorme muscle pumps. Wat ik ook merk, het kan ook zijn door andere redenen, maar mijn ballen doen pijn. Ik heb geen moeite met hem recht te krijgen of ejaculeren, maar soms doen ze pijn, uit het niets. Heb gevoeld en ze voelen niet kleiner aan ofzo. Voor de rest, bench press is omhoog gegaan met 10 kg, shoulder press gaat ook de lucht in met een dikke 10-15kg en ik merk ook dat ik na trainingen veel minder lang last heb van spierpijn, ook tijdens trainingen lijkt mijn uithoudingsvermogen veel langer dan normaal. De schaal zegt 1.5 kg erbij en dat lijkt me redelijk aangezien ik ook veel meer honger heb dan ervoor. Ik hou mijn kcal op 4300 en verhoog mijn protein naar 250 g omdat ik het gevoel heb dat 180g niet genoeg is voor me. Ik sta niet veel droger en ik oog ook niet zwaarder vind ik persoonlijk. Het is dan ook nog maar de tweede week, maar tot nu toe gaat het eigenlijk heel goed.

week3:Het begint super te werken nu, trainingen zijn zalig en hard, alle spieren pompen zich zo hard op. Delts worden ronder en ook striations te zien nu :-). Armen, borst en traps( zeer hard ) zijn ook toegenomen in grootte. Ook staan mijn aders tijdens het trainen ziek hard gepompt. Geweldig spul. Had beetje angst van die ballen pijn, maar mijn libido en erecties zijn net heel goed en regelmatig. De schaal zegt nu in totaal 3 kilo te zijn bijgekomen sinds ik begonnen ben.

week4:Ik heb deze week nog op 50 mg ed gezeten, heb het gevoel dat het niet meer zo effectief is, gewichtstoename is ook hard verminderd. Ik start nu met 100 mg ed, eentje smorgens, eentje savonds. Dit zal nog voor 2 weken zijn, dus de kuur gaat 6 weken zijn ipv 8. Qua krachtsverschil is mijn bench en ohp gestegen, ik heb nu 1rm van 80kg op de ohp en 4x90kg op de benchpress, waarmee ik echt wel blij mee ben. Libido is nog steeds tip top in orde. Geen sides, trainingen gaan nog steeds super.

week5:Gestopt met de kuur op het einde van week 5. Kreeg enorm last van (denk ik)nieren bij dosering van 100 mg. Ik zie morgen een dokter voor te zien hoe het er aan toe gaat daar. In totaal 4.5 kg gepakt op deze kuur, had op meer gehoopt maar wil gewoon geen risico pakken voor permanente schade. Geen orals meer voor mij!
UPDATE:Bleek een verkrampte rug te zijn. Mag 2 weken lang geen rug trainen en moet ontstekingsremmers nemen. Ga mijn lichaam nu een goede maand rust geven eer ik terug met iets begin.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
voeding:
4000-4500 kcal
focus op minstens 200g protein per dag.
carbs hoog (500-600g)
eiwit shakes voor extra protein ^ zie hierboven
creatine pillen
BCAA's pillen
visolie pillen
mariadistel pillen

kuur schema:
week 1-8 ANAVAR 50mg ed
week 8-10 nolva 20-50mg ed te zien hoe het er dan uitziet

stats:
BP:80x5 ( zeker mijn zwakste lift, focus op ohp en benchpress qua kracht gains )
DL:150x5 ( geen sumo bullshit )
SQ:115x5 ( atg )
OHP:55x5
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik heb momenteel 50x50mg tablets van anavar. Mijn vraag is kan ik hiermee 1x 50 mg per dag nemen ? Of blijft het niet lang genoeg in de bloedstroom? Kan het echt nergens vinden. Alvast bedankt voor de antwoorden !

Heb je van te voren geen kuur schema bedacht ofzo? Zoiets zoek je toch voor tijd op voor je aan kuur begint
 
Heb je van te voren geen kuur schema bedacht ofzo? Zoiets zoek je toch voor tijd op voor je aan kuur begint
Helaas niet voor dit, ik had van mijn source test besteld maar die is nooit aangekomen. Hij had dit nog liggen en wou me dit geven als " vergoeding " . Hij zegt 1x 50 mg per dag maar het lijkt me raar omdat je normaal moet splitsen om de 8 uur ?
 
Zou je niet eerst eens proberen op een normale (lees: natuurlijke) manier spiermassa te winnen door goed te trainen, eten en rusten?
 
Zou je niet eerst eens proberen op een normale (lees: natuurlijke) manier spiermassa te winnen door goed te trainen, eten en rusten?
ik kom van 51 kg, ik heb op 2 jaar 19 kg spiermassa gewonnen en wil nu iets anders proberen. Is mijn resultaat zo zwak ?
 
gewoon 1 x p dag innemen ik neem altijd de hele dosis 2 uur voor het trainen.
 
gewoon 1 x p dag innemen ik neem altijd de hele dosis 2 uur voor het trainen.
Dank je wel voor je antwoord op mijn vraag, aangezien andere mensen de vraag negeren. Ik kan van deze thread ook een logje maken als mensen die dit lezen dat van mij wensen.
 
ik kom van 51 kg, ik heb op 2 jaar 19 kg spiermassa gewonnen en wil nu iets anders proberen. Is mijn resultaat zo zwak ?

1.74m, 70 kg, 12% maakt 61 kg VVM.

19 kg zwaarder geworden is mooi, maar ik denk dat je ook zonder training zwaarder zou zijn geworden als je goed zou hebben gegeten. Het is vast geen 19 kg spiermassa wat je erbij hebt ;)

Naar mijn idee kan je nog best een paar kilo spiermassa aankomen, maar uiteraard moet je doen wat je denkt dat het beste voor je is.

Succes!
 
1.74m, 70 kg, 12% maakt 61 kg VVM.

19 kg zwaarder geworden is mooi, maar ik denk dat je ook zonder training zwaarder zou zijn geworden als je goed zou hebben gegeten. Het is vast geen 19 kg spiermassa wat je erbij hebt ;)

Naar mijn idee kan je nog best een paar kilo spiermassa aankomen, maar uiteraard moet je doen wat je denkt dat het beste voor je is.

Succes!
Natuurlijk is daar een beetje vet bij, maar niet veel. Ik zit op 4500 kcal per dag omdat ik anders gewoon weg niet bijkom. Ik reken op een halfe kilo per maand misschien als ik veel geluk heb een kilo per maand maximum. Maar dit is te traag voor mij.
 
Natuurlijk is daar een beetje vet bij, maar niet veel. Ik zit op 4500 kcal per dag omdat ik anders gewoon weg niet bijkom. Ik reken op een halfe kilo per maand misschien als ik veel geluk heb een kilo per maand maximum. Maar dit is te traag voor mij.

Omdat het te traag gaat. Grijp je naar de aas? Denk er goed overna, want dit zal niet je laatste kuur dan worden ;) en uiteindelijk wil je meer en beter.
 
Omdat het te traag gaat. Grijp je naar de aas? Denk er goed overna, want dit zal niet je laatste kuur dan worden ;) en uiteindelijk wil je meer en beter.
heb er al lang over nagedacht. En zal wel zien of ik nog behoefte heb aan verdere kuren. Zou liefst een test-e kuurtje hebben gedaan maar helaas. Zal voor een andere keer zijn.
 
bump
 
Logje, altijd tof om te lezen!
Ga je volgen, succes met de kuur.
Ik vraag me wel af of 1 keer per dag innemen niet probs geeft met half waarde tijden maar daar weten anderen vast meer info over te geven :)
 
Logje, altijd tof om te lezen!
Ga je volgen, succes met de kuur.
Ik vraag me wel af of 1 keer per dag innemen niet probs geeft met half waarde tijden maar daar weten anderen vast meer info over te geven :)
Daar was ik dus ook niet zo zeker van maar heb maar 1 antwoord gehad en die zei dat het ok was..
 
Ja zie het, even overheen gelezen maar succes! :)
 
Momenteel ook aan de anavar 50mg tabs zit zelf op 100mg ed tot me pct(2 weken).
Zit nu op dag 3 gaat lekker:)
Ochtend 50mg, na avond eten 50mg.
 
Momenteel ook aan de anavar 50mg tabs zit zelf op 100mg ed tot me pct(2 weken).
Zit nu op dag 3 gaat lekker:)
Ochtend 50mg, na avond eten 50mg.
Was zelf aan het twijfelen voor 100 te doen maar dan had ik maar voor 4 weken + het is mijn eerste kuur ooit, wil zien hoe mijn lichaam er mee omgaat etc. Hou jij een logje bij?
 
50 mg tabs.. HG?
 
Back
Naar boven