Fitness Seller

forum sukkel

Bezoekers in dit topic

Op weegschaaltje klikken onderaan, naast report knopje
 
Stuur me even een pm ik leg het uit :knipoog:
 
Ja ik kreeg al door dat op het weegschaaltje moet drukken, maar waar is het voor bedoeld?
 
Voor het waarderen van een bericht.
 
Voor het waarderen van een bericht.


Ja ok ik vat m! thnx
Ik kwam er gisteren achter dat ik een heleboel karma berichten niet had gezien en gelezen :p
 
Laatst bewerkt:
Ja ok ik vat m! thnx
Ik kwam er gisteren achter dat ik een heleboel karma berichten niet had gezien en gelezen :p

ze wouden je nummer en wouden keer afspreken?
 
Wouden?

Ook nog 2x :(
 
Wouden?

Ook nog 2x :(

Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal.

<3
 
Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal. <3

google is ur friend
 
bij ons op school werd wouden keihard fout gerekend.
 
Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal.

<3
Het is nog steeds retarded
 
Heb nog geen karma van je gehad hoor, weet je inmiddels al hoe het werkt?
 
Karma is nergens meer voor aangezien je alleen positieve karma kan geven. Het is nu dus virtueel kontkussen geworden, vroeger kon je slechte posts ook negatieve karma geven.
 
Back
Naar boven