MuscleMeat

20 jaar, geen prof, maar toch ff vermelden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom ben je toch zo gefrustreerd mannetje, komt dat door je natuurlijk hoge testosteron spiegel of het feit dat Peter Jackson je nooit meer heeft teruggebeld over de casting voor Gimli?
 
Waarom ben je toch zo gefrustreerd mannetje, komt dat door je natuurlijk hoge testosteron spiegel of het feit dat Peter Jackson je nooit meer heeft teruggebeld over de casting voor Gimli?

Waarom stalk je me zo erg ben je stiekem jelly op me gains
 
Ik heb altijd al een dik klein propje met grootheidswaanzin willen zijn inderdaad. Betrapt.
 
:P chill hierboven zou zelf zeker ook geen 2m willen zijn ^^
 
:P chill hierboven zou zelf zeker ook geen 2m willen zijn ^^

Ach, het is niet ideaal nee.
Persoonlijk vind ik het geen obstakel, voor nu ben ik nog een schrale ecto zoals dhr. Eatandgain zo eloquent blijft herhalen.
Maar over een jaartje of 1,5 zit er wel 15kg massa bij, dan is de lengte wel een pluspunt imo.
 
Ach, het is niet ideaal nee.
Persoonlijk vind ik het geen obstakel, voor nu ben ik nog een schrale ecto zoals dhr. Eatandgain zo eloquent blijft herhalen.
Maar over een jaartje of 1,5 zit er wel 15kg massa bij, dan is de lengte wel een pluspunt imo.

Blijven dromen dat een ecto 15kg massa zal gainen over een 1,5 jaar
 
Jep, want 840 gram massa per maand is echt NIET te doen inderdaad.

Wat ben je toch echt een rasmongool, geen idee waar je over praat man. Sterf gewoon.
 
Jep, want 840 gram massa per maand is echt NIET te doen inderdaad.

Wat ben je toch echt een rasmongool, geen idee waar je over praat man. Sterf gewoon.

3 jaar is 30 kg.
Cool, vooral vasthouden aan dit theorie.
 
Legolas en Gimli shht

Beide lengtes hebben hun voordelen veranderen kunje het toch niet


Nohomo
 
1 day out. Jelly
 
Laatst bewerkt:
Pre judging time.
 
Laatst bewerkt:
Overall gewonnen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven