Fitness Seller

Groningen - Waar kun je op zaterdag leuk een drankje doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.612
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ja de titel zegt het al :p

Groningen is mij totaal onbekend, maar stel je wilt er van een uurtje of 20:00 tot een uurtje of 00:00 gezellig ergens zitten om een drankje te doen? (tags; gezellig, clubachtig, leeftijd 25-35?)

Alle tips zijn welkom, karma zal rijkelijk vloeien :cool:
 
Drie gezusters beneden, relaxt zitten, verschillende zaaltjes dus je kunt zelf kiezen wat je het leukste lijkt!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja de titel zegt het al :p

Groningen is mij totaal onbekend, maar stel je wilt er van een uurtje of 20:00 tot een uurtje of 00:00 gezellig ergens zitten om een drankje te doen? (tags; gezellig, clubachtig, leeftijd 25-35?)

Alle tips zijn welkom, karma zal rijkelijk vloeien :cool:

heb je een date :p met een wijf met dikke tieten :D
 
:roflol: zoiets ja :D
 
Wat versta je onder clubachtig? Moet er gedanst worden of gaat het je meer om specifieke muziek?
 
Wat versta je onder clubachtig? Moet er gedanst worden of gaat het je meer om specifieke muziek?

Zoiets:

http://blenderrotterdam.nl/

Hoeft niet gedanst te worden, gewoon een beetje een chille tent en niet te kroegachtig.. Club in de zin van de muziek die ze draaien inderdaad.
 
'vroeger' had je de Rumba.

Sletjes genoeg :cool:

Maar die is er helaas niet meer.
 
Dit is wel een aanrader :D

Sexclub De Woeste Hoeve - Groningen

Matsloot 7

9749 TJ Matsloot
 
Dit is wel een aanrader :D

Sexclub De Woeste Hoeve - Groningen

Matsloot 7

9749 TJ Matsloot

Ervaring mee? :D

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------


Bedankt Ree voor deze uitermate nuttige bijdrage weer :o

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

'vroeger' had je de Rumba.

Sletjes genoeg :cool:

Maar die is er helaas niet meer.

:roflol:
 
Geen idee, al jaren niet meer geweest.

Huize maas is ook altijd feest.
 
Sorry, i probeer alleen een beetje contact te maken :(
Ik wens je wel veel plezier, in het pittoreske Groningen ;)
 
Dit is wel een aanrader :D

Sexclub De Woeste Hoeve - Groningen

Matsloot 7

9749 TJ Matsloot
I_m12YearsOld.jpg
 
:roflol:
 
Pfff lastig hoor. De &zo komt wellicht een beetje in de buurt maar die is pas om 12u open. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo wegwijs (meer) ben in het uitgaansleven en al helemaal niet waar het dat soort muziek betreft. Ik kom meestal niet veel verder dan de Ierse Pub of Buckshot Cafe. Ik zou eerst de Drie Gezusters maar binnenlopen (Grote Markt) om te zien of dat bevalt en anders de Poelestraat in of de Peperstraat die daar weer aan vast zit. Dat zit allemaal vlak bij elkaar in het centrum. Veel tenten in Groningen zijn van die halve feestcafés/bar/dancings gericht op studenten waar je niet echt kunt zitten.
 
Ja zo'n vermoeden had ik al, ik denk dat we je advies gewoon opvolgen en even rondkijken aldaar! Al zijn meer tips altijd nog welkom, misschien heeft iemand nog een gouden tip :D (Nee rambo geen gouden pik).
 
Back
Naar boven