AndroidHealthClinic

Onderhoud berekenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kooikarper

Novice
Lid geworden
4 apr 2012
Berichten
5
Waardering
0
Jow,

Ik ben een student van 21 jaar en train 5x in de week. Ik ben ook goed bezig met mijn voeding en hou nu ongeveer 3000 kcal mer dag aan. Nu heb ik soms mijn twijfels hier over, want ik heb dit gewoon via zo'n random site berekend.

Ik zou wel graag van de kenners willen horen wat nu de beste methode is om dit te kunnen berekenen, dus met welke getallen of via welke site.

Bvd,
 
De beste methode is om het uit te proberen. Je houdt nu 3000 kcal per dag aan, kijk eens over 2 weken of je bent aangekomen of niet. Ben je niet aangekomen maar ook niet afgevallen, dan is dit toch je onderhoud. Ben je wel aangekomen, dan is je onderhoud iets minder.

Dat is de beste manier. Elke site is weer ietjes anders plus het kan per persoon erg verschillen.
 
De beste methode is om het uit te proberen. Je houdt nu 3000 kcal per dag aan, kijk eens over 2 weken of je bent aangekomen of niet. Ben je niet aangekomen maar ook niet afgevallen, dan is dit toch je onderhoud. Ben je wel aangekomen, dan is je onderhoud iets minder.

Dat is de beste manier. Elke site is weer ietjes anders plus het kan per persoon erg verschillen.

Okee dat klopt. Ik hou dit nu al een tijdje aan en als ik dan kijk naar mijn voeding van de afgelopen weken en verhoudingen E/K/V is het gewicht nauwelijks veranderd. Dus dan kan ik wel stellen dat dit mijn onderhoud is.

Bedankt!
 
heb je wel rekening gehouden met een activiteitsfactor?
 
Back
Naar boven