AndroidHealthClinic

triceps groeien niet?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

imbaws

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2015
Berichten
45
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
ik heb al van allerlei verschillende oefeningen voor mijn triceps geprobeerd, maar het lukt me steeds maar niet om de pomp te krijgen en ze willen ook niet groeien. wat kan ik hier het beste tegen doen?
 
Pomp is niet belangrijk. Doe eens 3 sets van 6-10 reps smal bankdrukken en dan langzaam. 2 sec op, 4 sec neer. 1x per week ipv al de fancy oefeningen...
 
Gewicht verlagen en de oefening perfect uitvoeren.
 
maar zover ik heb begrepen is het toch hoe zwaarder je traint hoe groter je spieren worden?
 
Doe maar een paar maanden wat ikke20 en ikke zelf je voorschotelen ;)
 
Ja maar dan moet je eerste weten hoe je de oefening perfect uitvoert.
 
ik heb al van allerlei verschillende oefeningen voor mijn triceps geprobeerd, maar het lukt me steeds maar niet om de pomp te krijgen en ze willen ook niet groeien. wat kan ik hier het beste tegen doen?

Hoe ziet zo'n training er uit? want ik heb het idee dat je in je poging een pomp te krijgen gewoon te veel reps met te weinig gewicht doe.
 
LOL

triceps moet je zwaar pakken met weinig reps en zo explosief mogelijk !!!

Dippen , decline skullcrushers , CGBP
 
Van wie moet dat???
 
meer dan 71kg wegen
 
Goed trainen, meer eten, geduld hebben.
 
Small banken idd
 
heb sinds pas ook een eetschema dus aan voeding ligt het niet, begin nu ook aan te komen. als tricep workout doe ik meestal: close grip bench press met 10kg aan beide kanten, benchdips met 5kg op me schoot, tricep pushdown met 20kg en overhead extension met 8kg
 
Lijkt aardig veel volume, doe je dit bij borst/schouders? Hoeveel sets reps? Post je schema eens...
 
ik doe meestal borst en triceps op een dag, en dan doe ik 4 setjes van 10 reps. met borst doe ik als eerst decline bench press met 55kg, Dumbell fly met 14kg, incline chest press met 40kg, cable crossover 12kg en high cable chest fly, en voor triceps doe ik dan: close grip bench press met 10kg aan beide kanten, benchdips met 5kg op me schoot, tricep pushdown met 20kg en overhead extension met 8kg
 
ik doe meestal borst en triceps op een dag, en dan doe ik 4 setjes van 10 reps. met borst doe ik als eerst decline bench press met 55kg, Dumbell fly met 14kg, incline chest press met 40kg, cable crossover 12kg en high cable chest fly, en voor triceps doe ik dan: close grip bench press met 10kg aan beide kanten, benchdips met 5kg op me schoot, tricep pushdown met 20kg en overhead extension met 8kg
Ik zou de bench dip vervangen door de chest dip:
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BWChestDip.html

En dan niet te ver naar voren hangen om zoveel mogelijk je triceps te pakken.
 
Veel gewicht weinig reps is NIET optimaal voor OMVANG, wel voor kracht. Omvang bij bodybuilders bestaat uit intramusculair vocht en glycogeen opslag. Dit doe je door je spieren te vermoeien zodat ze reserve op gaan bouwen in de spier zelf (anaerobe energie). Hierbij moet je dus lekker verzuren en WEL pomp voelen. Setjes van 16 is echt voor het cutten. Voor groei is 5x12x75%1rpm optimaal. Die 75% varieert en je moet je max hier in opzoeken.
4 oefeningen uitzoeken, goed isoleren en elke keer dezelfde oefeningen doen, zodat je spieren niet bezig zijn met leren, maar met verbranden van voeding en vocht, zodat je lichaam weer meer voorraad aan wel leggen en dus groeien.
 
LOL

triceps moet je zwaar pakken met weinig reps en zo explosief mogelijk !!!

Dippen , decline skullcrushers , CGBP

Brb 1 X 40 kg skullscrush.
 
Back
Naar boven