Fitness Seller

Gyno ?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mjmwillems

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Vraagje ?!

Heb 3 maanden na mijn winstrol only kuur klein beetje last gekregen van bolletje onder mijn tepels.

Niks aan de hand, maar ben nu een week begonnen met mijn Dbol only kuur. 6 weken 40 mg per dag om de 4 uur 1 tab van 10 mg.

Maar nu beginnen mijn tepels gevoelig te worden. Het bolletje/schijfje bij mijn linkertepel is misschien zo groot als een knikkertje en rechts beduidend kleiner.

Wat moet ik doen ?! Vind het echt super kut, zit er de hele dag aan te voelen of ze niet groter worden en kan zo niet genieten van mijn kuur. Heb om meerdere mensen met verstand van zaken hun mening gevraagd maar deze verschillen nogal.

Ik hoor het meeste gewoon door te gaan met mijn kuur en pas met nolvadex te beginnen als ze echt groter worden. En het dus zo lang mogelijk uit te stellen ( maar is het dan niet te laat )

Maar ik hoor ook dat mensen zeggen gewoon direct te starten met 10 mg nolva per dag, in het begin van mijn kuur, houd dat niet veel tegen van de kuur dan ? Wat zouden jullie doen, mensen met ervaring ? Heb er zoveel over gelezen maar iedereen zegt wat anders hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen

Alvast bedankt !
 
Dbol only, lol! Hoe onverantwoord kan je kuren... Test e op 500mg erbij zetten of gewoon stoppen met die "kuur" en je lichaam vanzelf laten herstellen... Hier ga je gewoonweg weinig mee bereiken!
 
Dbol only, lol! Hoe onverantwoord kan je kuren... Test e op 500mg erbij zetten of gewoon stoppen met die "kuur" en je lichaam vanzelf laten herstellen... Hier ga je gewoonweg weinig mee bereiken!

ik vraag niet wat je van me kuur vind vriend
 
Wat hierboven gezegd word idd.

Snap eigenlijk ook niet waarom je kuurt als 74 weegt bij 1,80.
 
lig niet te ijlen, vraag voor hulp niet je mening over mijn kuur.
 
Zoveel mensen zoveel meningen.. De 1 zal nolva aanraden om het te bestrijden, de ander zal zeggen wacht even tot na je nakuur, grote kans dat het uit zich zelf weer verdwijnt. Maak de keuze waar jij je het beste bij voelt. Dat je heel de dag als een idioot aan je tepels gaat zitten voelen helpt in elk geval niet..
 
Zoveel mensen zoveel meningen.. De 1 zal nolva aanraden om het te bestrijden, de ander zal zeggen wacht even tot na je nakuur, grote kans dat het uit zich zelf weer verdwijnt. Maak de keuze waar jij je het beste bij voelt. Dat je heel de dag als een idioot aan je tepels gaat zitten voelen helpt in elk geval niet..


Kan tenminste nog iemand fatsoenlijk reageren, thanks
 
Dbol only, lol! Hoe onverantwoord kan je kuren... Test e op 500mg erbij zetten of gewoon stoppen met die "kuur" en je lichaam vanzelf laten herstellen... Hier ga je gewoonweg weinig mee bereiken!

Dus als je van Dbol only gyno krijgt, en je zet er Test bij dan krijg je geen gyno? Als je test toevoegt wordt het alleen maar erger, als het er al zit.
 
Laatst bewerkt:
Vind dat als je gyno hebt zo groot als een knikker je wel een SERM moet gaan nemen.
Ik zou gelijk beginnnen met 40mg nolva.

Dbol only is kut, en met jouw stats gain je al als je naar een barbell kijkt. Zonde dat je kuurt.
 
Dus als je van Dbol only gyno krijgt, en je zet er Test bij dan krijg je geen gyno? Begrijp je wel hoe achterlijk dit klinkt?

Staat er inderdaad misschien een beetje verkeerd maar bedoelde meer te zeggen dat dbol only vrij nutteloos is, zet er dan op zn minst test bij. Snap je zelf toch ook wel? En verder kan TS proberen nolva mee te laten lopen. Verder zou ik gewoon de gyno vanzelf weer weg laten trekken na een kuurtje zoals deze. Grote kans dat het tijdens de nakuur met nolva al vermindert.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

ik vraag niet wat je van me kuur vind vriend

Vriend zeg je maar tegen je maatjes in de sportschool. Die vraag hoef je ook niet te stellen, ik geef alleen een opmerking met daarin mijn mening, iets wat niet verboden is. ;) Verder staat er al wat advies in je topic.
 
bedankt boys,

mensen die zelf ervaring hier mee hebben gehad zo groot als een knikkertje ( alleen links dan want rechts is veeel kleiner ) ? Dus kan beste gewoon wachten na mijn kuur met nolva
 
Alleen maar mannen hier, en doe lekker wat je zelf wilt.
Alles is gezegd verder...
 
Staat er inderdaad misschien een beetje verkeerd maar bedoelde meer te zeggen dat dbol only vrij nutteloos is, zet er dan op zn minst test bij. Snap je zelf toch ook wel?
En verder kan TS proberen nolva mee te laten lopen. Verder zou ik gewoon de gyno vanzelf weer weg laten trekken na een kuurtje zoals deze. Grote kans dat het tijdens de nakuur met nolva al vermindert. ---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Vriend zeg je maar tegen je maatjes in de sportschool. Die vraag hoef je ook niet te stellen, ik geef alleen een opmerking met daarin mijn mening, iets wat niet verboden is. ;) Verder staat er al wat advies in je topic.

Dbol only is ook niet mijn eerste keus, uiteraard, maar als je test toevoegt wordt het alleen maar erger. Zeker aangezien TS al blijkbaar gevoelig is voor gyno.
 
Summer is coming! :D
 
Back
Naar boven