XXL Nutrition

Nieuwe Auto? (All Terain)

Bezoekers in dit topic

ABCgym

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2014
Berichten
187
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een nieuwe auto, het liefst een 4x4 all terain wagen. Had zelf al de Land Rover Defender 110 op het oog, ook de Mercedes G klasse lijkt me erg mooi om te rijden.
Ik houd het graag binnen de 50.000 euro (daarom is de Mercedes G klasse snel uitgesloten) 4WD zou wel erg fijn zijn.

Hebben mensen misschien nog andere suggesties? Toyota zie ik zelf niet zo zitten, ook omdat het uiterlijk niet echt fenomenaal te noemen is. Zou er graag nog een voor de zomer kopen/bestellen, en heb ook liever een nieuw model dan een inmiddels verouderde.

Alvast bedankt!
 
Toyota Hilux double cab.

Best car in the world.
 
JEEP Wrangler, 4 deurs! Super badass
 
range rover sport autobiography, porsche cayenne gts/turbo. Of wel porsche panamera :$:$
 
Hij wil een suv

Indeed! Eentje waarmee je zonder zorgen de wildernis mee in kunt trekken

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Toyota Hilux double cab. Best car in the world.

Mooie specificaties, maar ik vind het uiterlijk persoonlijk maar niks. Heb altijd al niks met Toyota gehad.
 
Indeed! Eentje waarmee je zonder zorgen de wildernis mee in kunt trekken

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------



Mooie specificaties, maar ik vind het uiterlijk persoonlijk maar niks. Heb altijd al niks met Toyota gehad.

geef me 20 duizend euro en ik breng je de mooiste/beste lada niva uit rusland :D probleemloos vlieg je de bergen in
 
JEEP Wrangler, 4 deurs! Super badass

Mooie bak inderdaad, erg jammer dat ik met een fatsoenlijke motor en configuratie al gauw op 70.000 euro zit.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

geef me 20 duizend euro en ik breng je de mooiste/beste lada niva uit rusland :D probleemloos vlieg je de bergen in

4WD ook nog! Wat een luxe!
 
Mooie bak inderdaad, erg jammer dat ik met een fatsoenlijke motor en configuratie al gauw op 70.000 euro zit.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------



4WD ook nog! Wat een luxe!

Klopt monsters die wagens
 

Bedankt voor het uitzoeken, allemaal mooie en sterke auto's rond de juiste prijsklasse.
Alleen echte sterke all terain wagens zijn het niet, die dingen houden het niet erg lang vol in diepe modderplassen of rivieren.
Ik ga namelijk met m'n vriendin in het eind van de zomer op een lange roadtrip in Zuid-Afrika (Auto gaat per schip) en aan de wegen te zien in video's en dergelijken kan het er aardig hard aan toe gaan. Dit doen we natuurlijk niet jaarlijks, maar na 4 jaar kunnen we dit dan eindelijk van onze bucket list afschrapen.
Nogmaals bedankt voor al je linkjes!
 
Kan je niet beter zo'n auto huren in zuid Afrika? Lijkt me dat auto per schip daarnaartoe ook heel duur is.
 
Kan je niet beter zo'n auto huren in zuid Afrika? Lijkt me dat auto per schip daarnaartoe ook heel duur is.

Gaat rond de 2500 euro kosten, verder heb ik over het algemeen ook wel een nieuwe auto nodig omdat m'n Alfa Romeo z'n jaren hier in Nederland ook wel heeft gehad, vond de roadtrip een mooie aanleiding om eens serieus te zoeken naar een nieuwe auto.
Ben zelf een type die graag ik sterke brullende auto's rijd, dus een allround 4x4 staat in NL voor mij ook wel op z'n plaats, moet dan nog wel even goed kijken naar de banden die ik er op zet.
Heb nu al zin om met zo'n grote bak op het werk aan te komen!
 
The Marauder is wel een leuk autootje.
untitled3.jpg
 
subaru wrx sti

of lamborghini LM002
 
The Marauder is wel een leuk autootje.
untitled3.jpg

Leuk autootje inderdaad, eindelijk al die Suzuki Swifts platrijden!

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

subaru wrx sti of lamborghini LM002

Ietsje te duur die Lambo.

En ja... Subaru...
 
Leuk autootje inderdaad, eindelijk al die Suzuki Swifts platrijden!

Precies, en dan een keer op 'De naald' in rijden in Apeldoorn, dan zul je zien dat een Suzuki Swiffer het verliest van dit autootje. :D
 
Back
Naar boven