AndroidHealthClinic

méér test zetten?

Bezoekers in dit topic

pirana

Novice
Lid geworden
14 dec 2013
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
90kg
Ik ben bezig met mn eerste kuur.
Op zich bevalt t goed met geen bijzondere vermeldingen.
Enigste wat opvalt is dat mn groei langzamer gaat als ik van anderen zie die net klaar zijn.
Men zegt ook dat t niet hard gaat al is er wel duidelijk verschil te zien.
Navraag hier en daar leert dat t zou kunnen dat ik méér moet zetten wellicht.
Nu ben ik benieuwd hoe hier door de kenners over gedacht wordt.
Mn voeding met eiwitten etc is in orde.
Ik zet nu 2 ml test Alpha per week. Ik zit in week 7.
Na de eerste spuit ben ik ruim een week door griep geveld( toeval) en dan ben je daarna ook niet direct weer fris en op volle kracht.
Dus vraag me ook af of 1-2 weken extra zetten tov de 10 weken nut heeft.
 
Nee. Rek is eruit dan.
 
Voeding in orde is simpel te zeggen.

Wat is je onderhoud?
Hoeveel eet je erboven?

Wat voor traijingssxhema heb je?

Enz
 
De tijd verlengen niet. Wat wel werkt is de dosis verhogen de laatste weken. Dus 3-4 ml zetten tot week 12 ipv 10. Dan kun je nog lekker verder knallen.
 
Ik neem aan dat je test e hebt en niet test p?

Met test e zit je op 500mg/week. Daar zou je toch nu al een kilo of 5 mee gepakt moeten hebben.

Hoeveel ben je aangekomen? Dat vermeldt je niet namelijk.
 
Wat waren je stats voor je de kuur begon en wat zijn je stats nu? (Gewicht/vp)
Op hoeveel kcal zit je per dag met je voeding en wat is je e/k/v verhouding. Wat meer informatie graag anders wordt het lastig om een antwoord op je vraag te geven.
 
Mijn (recente) ervaring, het ligt aan de voeding.
 
Dat anderen beter trainen en eten dan jij, betekent niet dat jij meer moet zetten.
 
ongedoseerde gear mss :o
 
Ben ook wel benieuwd naar je voeding.
Wat had je zelf verwacht?
 
Mooie zin altijd he, "voeding enzo is in orde"

Waarschijnlijk in de verste verte niet.
 
Je weet eigenlijk al wel genoeg als ze over ml's praten. Onbegrijpelijk als je nagaat dattie al bijna anderhalf jaar meeleest, ja toch.

Zou het d'r lekker bij laten, nakuur ingaan als je door je 10wk heen bent en je eens fatsoenlijk/echt gaan inlezen over voeding, training, en dan pas aas. Rek is d'r wel uit en je voeding waarschijnlijk niet in orde enzo.
 
ik zelf vind dosis verhogen wel fijn en kuur eventueel 2 weken doortrekken kan ook

helpt mij iedergeval wel
 
Ik denk ook de voeding, is bij de meeste niet in orde zodat de kuur onvoldoende aan kan slaan.
 
So hardcore , fredbodybuilder weegt er wel 114 , jij 85....
 
So hardcore , fredbodybuilder weegt er wel 114 , jij 85....

goede eerste post scheelt ook wel wat cm en een 20-30 tal jaren

Hij zit in een bulk? Hij heeft afgelopen december nog flexcup gedaan helemaal shredded op 50jarige leeftijd. Echt veel respect daarvoor!

yup respect voor de leeftijd ofcourse

maar zelf kan hij tussen de 10 en 14 blijven als hij gewoon op ze voeding let nergens voor nodig om boven de 15 uit te komen als je goed clean bulkt met een niet te hoge surplus

is geen haat naar hem he
 
wat bedoelt iedereen met "de rek is er uit"? In theorie zou hij een heel jaar op 500mg test kunnen zitten en een heel jaar kunnen doorgroeien.
 
goede eerste post scheelt ook wel wat cm en een 20-30 tal jaren







yup respect voor de leeftijd ofcourse



maar zelf kan hij tussen de 10 en 14 blijven als hij gewoon op ze voeding let nergens voor nodig om boven de 15 uit te komen als je goed clean bulkt met een niet te hoge surplus



is geen haat naar hem he


Stats zijn niet altijd up to date. Maar het zou inderdaad jammer zijn als hij na contest laat stijgen tot 17.
 
Back
Naar boven