AndroidHealthClinic

Aankondiging Sportfood stopt op DBB

Bezoekers in dit topic

Thanks chief, jij uiteraard succes met het uitbouwen van DBB, maar we zie elkaar nog privé regelmatig op DBB. Moet alleen nog even een goede nickname bedenken!:)

Ik geef je hierbij toestemming om de naam "anonimnyysportfood" te gebruiken :


Ik ben bang dat dat als een verkapte reclamenaam wordt gezien, thanks anyway!:p

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Voor wat gratis supps mag je mijn nickname overnemen. Exclusief alle mooie vrouwen die het met zich meebrengt uiteraard, die moet je zelf verdienen.

Zonder de vrouwen, geen supps!:D

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

"Ralf" klinkt wel goed

Wie?!???

:D
 
Maak er wat moois van :D
 
Spijtig dat 1 van de weinig betrouwbare supplementen shops weg gaat :(. Succes met de business verder!! Is de atleten sponsoring al een beetje bekent? Benieuwd wie jullie kiezen om de naam te dragen. En anders zie ik het vanzelf wel verschijnen, geen antwoord perse nodig.
 
Jammer jullie te zien vertrekken. In ieder geval heel veel succes!
 
Spijtig om te horen, maar wel begrijpelijk. Succes nog met alles Bas!
 
Jammer maar begrijpelijk, succes met jullie plannen! Mij zul je iig zeker terug zien als klant :)
 
Je had het me al laten weten Bas, ik hoop dat het goed voor je uitpakt. Ik gun je oprecht het beste maar dat weet je gelukkig ook (andere gun ik weer minder en ook dat weet je ;) ).

We houden sowieso contact middels ons tweewekelijkse roddel en bij praat gesprek :D
 
Succes Sportfood. Thanks voor de boardsponsoring.
En als je een oldie zoekt voor je atletenverzameling dan hoor ik het wel. :roflol::banme:
 
Maak er wat moois van :D

Haha, dat gaan we sensationeel doen kerel!:D

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Spijtig dat 1 van de weinig betrouwbare supplementen shops weg gaat :(. Succes met de business verder!! Is de atleten sponsoring al een beetje bekent? Benieuwd wie jullie kiezen om de naam te dragen. En anders zie ik het vanzelf wel verschijnen, geen antwoord perse nodig.

Bedankt Scoob! We zijn op dit moment vol bezig met de selectie en hoop de atleten snel bekend te maken!:) We komen elkaar sowieso op wedstrijden weer tegen. Jullie ook succes met de zaken!

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Jammer jullie te zien vertrekken. In ieder geval heel veel succes!

Dank je wel Marina, jij ook succes met je trainingen!:)

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Spijtig om te horen, maar wel begrijpelijk. Succes nog met alles Bas!

Thanks kerel. ik heb het vermoeden dat we elkaar nog wel tegenkomen!;)

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Jammer maar begrijpelijk, succes met jullie plannen! Mij zul je iig zeker terug zien als klant :)

Thanks Johan en jij bedankt voor het vertrouwen in ons!:thumb:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Je had het me al laten weten Bas, ik hoop dat het goed voor je uitpakt. Ik gun je oprecht het beste maar dat weet je gelukkig ook (andere gun ik weer minder en ook dat weet je ;) ).

We houden sowieso contact middels ons tweewekelijkse roddel en bij praat gesprek :D

Haha zeker René, buiten onze eigen producten om zou ik de atleten alleen maar XXL producten aanraden. Dan weet je zeker dat je ook kwaliteit krijgt. We moeten de strijd tegen het gerommel in de supplementenmarkt gaande houden. We houden zeker contact!:thumb:

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Succes Sportfood. Thanks voor de boardsponsoring.
En als je een oldie zoekt voor je atletenverzameling dan hoor ik het wel. :roflol::banme:

Wie weet in de toekomst Ron. Je fysiek verdient zeker respect voor een 50 plusser!:)
 
Wens jullie heel veel succes!
Ik zal dezer dagen eens ook jullie isolaat eens testen :-)
 
Suc6 met het verder uitbreiden van jullie reeds al prachtige productlijn en nieuwe doelstellingen ik gun het jullie van harte!
 
Dat zal er zeker niet aan mankeren :wl:

Denk het ook niet!:)

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------


Graag gedaan!:)

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Wens jullie heel veel succes!
Ik zal dezer dagen eens ook jullie isolaat eens testen :-)

Thanks! De Isolaat is zeker de moeite waard en natuurlijk onafhankelijk getest!:)

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Suc6 met het verder uitbreiden van jullie reeds al prachtige productlijn en nieuwe doelstellingen ik gun het jullie van harte!

Thanks Screwbeast, dat is mooi om te horen!:thumb:
 
Oke ik ga naar XXL. Doei.
 
Back
Naar boven