XXL Nutrition

Kuren & boksen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb je het zelf al eens gebruikt tijdens het boksen? Ik wel, vrienden ook en oud leden van dit forum ook en het was gewoon niet uit te houden. Ik was er zelf ook heilig van overtuigd dat anavar hier erg goed voor was, niet alleen voor de kracht en minimale spiergroei maar ook omdat je in de vechtsport/duursport er ook goed om moet letten dat de pezen "mee groeien" (dit gebeurd niet met kuren).
Vandaar dat ik bold en hgh verkies boven anavar. Halotestin is ook mooi natuurlijk daar heb ik laatst nog 2 topics over aangemaakt, 1 daarvan mbt de vechtsport

Ben ik het mee eens. Beter test + bold + hgh inderdaad.
 
Kuren & boksen

Op een MMA / vechtsport forum liet Joop Kasteel een keer weten dat met name HGH en ook test veel gebruikt wordt in de vechtsport.
 
250mg test 500mg bold moet genoeg zijn. 600 is net wat teveel lijkt me?? Let wel goed op je voeding dat is belangrijker dan normaal nu

Thanks!!

Wat voor resultaten kan ik hiermee min of meer verwachten als mijn training en voeding in orde is?

Voeding is geen probleem daar geef ik mij de volle 10% voor
 
Thanks!!

Wat voor resultaten kan ik hiermee min of meer verwachten als mijn training en voeding in orde is?

Voeding is geen probleem daar geef ik mij de volle 10% voor

Mooi! Dan kun je die andere 90% in je training steken

Die "epo" effect ga je niet echt merken maar sneller herstel en meer kracht merk Je zeker
 
Hahaha dat moet natuurlijk 100% zijn.

Epo?
Qua massa?
 
Uithoudingsvermogen
 
Wat kan ik verwachten qua massa?
 
Wat kan ik verwachten qua massa?
100 miljoen miljard kg puur spier extra.
Als je een beetje logisch nadenkt zal je maar enkele kg's winnen en overhouden zoals bij de meeste kuren... verwacht geen 15kg maar ook meer dan 1 kg (als je wilt bijkomen). Als je op je voeding let en intensief sport zal het een kilo of 5 zijn denk ik.
Hangt natuurlijk ook af hoe veel en lang je telkens bokst + de intensiteit. Elke dag twee uur trainen of om de twee dagen een uurtje is al een verschil natuurlijk, zie vooral dat je genoeg eet ;)
 
Ik zie bij ons in de gym sommige die binnen paar maanden van skinny guy beesten worden, en dat is wel meer dan 5kg denk ik.

Dus als ik vaak boks zal het mijn progressie in de gym/lichaam wel belemmeren?
 
Door veel en lang te boksen verbrand je veel calorieën die je nodig hebt om spiermassa aan te zetten. Dus dan zou je dat vele sporten moeten compenseren met extra veel te eten ;).
 
Persoonlijk zou ik je kcal behoefte op clean bulken houden

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Ik zie bij ons in de gym sommige die binnen paar maanden van skinny guy beesten worden, en dat is wel meer dan 5kg denk ik.

Dus als ik vaak boks zal het mijn progressie in de gym/lichaam wel belemmeren?

Deca test dianabol en je ziet ook zo uit maar verwar het kuren van een bodybuilder niet met het kuren van een bokser aub
 
Door veel en lang te boksen verbrand je veel calorieën die je nodig hebt om spiermassa aan te zetten. Dus dan zou je dat vele sporten moeten compenseren met extra veel te eten ;).

Zou het de herstel niet in de weg lopen? Want tijdens bokstrainingen gebruik je natuurlijk ook veel van je spieren en je doet zelf ook oefeningen bijv. opdrukken.

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Persoonlijk zou ik je kcal behoefte op clean bulken houden ---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ---------- Deca test dianabol en je ziet ook zo uit maar verwar het kuren van een bodybuilder niet met het kuren van een bokser aub

Maar ik wil ook niet speciaal kuren voor het boksen, maar ook niet speciaal kuren voor het podium. Ik wil zsm (op een gezonde manier) mijn droomlichaam bereiken en met het boksen wil ik op amateur niveau wedstrijden spelen (en hopelijk prijzen winnen). Wat raad je mij aan?
 
Ik raad je aan om je 100% te focussen op het boksen dan komt dat droomlichaam (uiteindelijk) vanzelf wel :p training dus aanpassen op explosiviteit en spierconditie etc cardio HIIT trainingen en GEEN bulk kuren maargoed dat ben ik haha hier zitten meer bodybuilders dan mensen met vechtsport ambitie dus denk niet dat iemand het met me eens is :p
 
Ik focus mij sowieso 100% op alles, maar mijn droomlichaam is mijn doel nr 1 en voordat zal ik een bulk kuur moeten nemen. :P
 
Dan kun je de bold naar 600mg uppen ;)
 
Ik zelf heb geen ervaring met bold en mensen die ik ken ook niet. Wat voor middel is bold? Hoe zijn de resultaten?




En vraagje aan iedereen, van welke middelen moet ik afblijven ivm het conditie? Ik lees overal dat tren heel slecht is voor de conditie, klopt dat?
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker klopt dat, tren is een no-go
Winstrol moet je ook ver vanaf blijven
Deca zou ik zelf ook niet doen, primo en mast zoals eerder vermeld kan wel daar is niks mis mee
Dianabol zie ik het nut niet zo van in en voor oxy of halotestin heb je niet genoeg ervaring eerlijk gezegd
Anavar is tè lastig door de pomp

Bold verhoogd de rode bloedcellen iets meer dan test en het zorgt voor wat meer herstel
Test heb ik standaard in iedere kuur lopen. Zal nooit in me leven meer een kuur doen waar geen test in zit
 
Heel erg bedankt voor je reactie!!

Is bold een echte gainer of is het meer voor de explosiviteit en herstel etc?
 
Beide, je kunt flink gainen op bold maar dat doe je sowieso als je voeding is zoals je zegt en het pas je tweede kuur is ;) let wel op minimaal 16 weken aan 1 stuk doorgaan
 
Ik boks al een aantal jaar en heb diverse middelen gebokst. Wat bold zegt lijkt me het beste advies voor jou (na cutten en hard je best doen bij de trainingen ;).

Tren: maakte de training een stuk zwaarder
Winstrol: 60mg voor de training, merkte weinig verschil tov normaal (liepen meer middelen mee)
Test: toen ik echt hoog doseerde was de pomp in de schouders wel vervelend tijdens een stack, test only kreeg ik lager gedoseerd al last van vervelende pomp
Bold: zorgde er naar mijn mening voor dat ik de trainingen vol hield terwijl ik aan de tren zat ;)
Hgh: ging prima!
Mast: merkte geen verschil
T3: moeilijk te zeggen
Clen: doe maar niet ;)

Zoals je kan zien is het advies van Bold het juiste, als je veel last krijgt van pomp zou ik de test nog verlagen maar 250/300mg p.w.

Succes!
 
Back
Naar boven