XXL Nutrition

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey ik heb nog geen PM gehad

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

haha rock stonk erin ik had namelijk al wel een pm gehad haha
 
bij deze alvast het verhaal van morgenvroeg

Als iedereen eenmaal een plekje in het vliegtuig heeft gevonden en er wat grappen heen en weer gemaakt zijn over hoe klein Nickycf en hillr wel niet zijn en wanneer diaephi en sanca dynamiet aan hun powerlifting belt gaan tapen en naar syrie verhuizen klinkt de stem van de piloot door de speakers ‘’hallo ik ben ralf fasten your seatbelts please dankjewel fijne vlucht’’ en het vliegtuig vertrok richting parijs. of dat dachten ze in ieder geval.. In het vliegtuig hing een relaxte sfeer. Nickycf, diaephi en suus141 zijn Colombiaans aan het klaverjassen en weer een ander groepje is aan het overgooien met een schnitzel. Een paar mensen zijn aan het slapen en weer anderen kijken uit het kleine raampje de duisternis in. Het is duidelijk dat de een er meer zin in heeft dan de ander. Na een uurtje of 10 gevlogen te hebben begint het vliegtuig te dalen en is ralf weer te horen over de speakers ‘’dit is ralf fasten your seatbelts please we gaan landen dankuwel’’. Ralf zet het vliegtuig veilig aan de grond en bij het uitstappen spreekt hij iedereen persoonlijk toe met de boodschap ‘’maak er wat moois van’’ met een te iets onheilspellende glimlach. Fred22 kijkt Henri benauwd aan en zegt ‘’wat een creep’’. Eenmaal uitgestapt krabt iedereen zich toch even achter zijn of haar oren, want stond er niet zo’n gekke toren in parijs? Zo’n lange met zo’n scherpe punt? En parijs lag toch helemaal niet op een eiland? En hebben vliegvelden meestal geen landingsbaan? Al snel ontdekt krimlo een groot gebouw volledig gemaakt van hout en grotendeels overgroeid met lianen middenin het bos op het eiland waar een briefje op de deur getaped zit. Het briefje luidt als volgt:

Beste dbb’ers.
Welkom op itzalgailua. Dit zal jullie verblijf zijn voor de komende tijd. Dit naar aanleiding van recente activiteiten in de whey wereld. het moge duidelijk zijn dat dit geen vakantie voor jullie is aangezien de predator van dbb onder jullie is, de hoody. Ondanks dat, zoals altijd: maak er wat moois van.

Ralf

Iedereen kijkt geschrokken om zich heen. Hoody? Hier? Een van ons?


er kan tot 10 uur gestemd worden voor de opperecto en voor degene die men er uit wil
 
Daffy voor opperrecto

Rozen zijn rood violen blauw daffy is dik
 
Nou vooruit Daffert voor mega ecto dan maar.
 
wat heb ik nu aan chocomel en chicks :dunno:

inb4 slikken kreng!

Doe mij maar burgermoeder later zijn, de mamarol suits me :cool:


ow shoot, twee pagina's gemist???
ff bijlezen
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik vind Diaephi ook wel een ecto.

Diaephi voor opperecto.

En we moeten er ook al iemand uitstemmen? Mehh.. Ik vertrouw Ralf niet.
:p:p:p:p Iemand aan de hand van het verhaal een idee wie er uit moet vandaag?
 
hmz de naam van het eiland is itzalgailua....
dat betekend brandblusser...

wie werkt er bij de brandweer hier?

En het is een baskisch woord; is er soms een spanjool onder ons?
 
Ik ben niet van plan te stemmen op een burgemeester met een bomgordel om en een baard. Geen zin in sharia strafrecht op brandblussereiland.
 
hmz de naam van het eiland is itzalgailua....
dat betekend brandblusser...

wie werkt er bij de brandweer hier?

En het is een baskisch woord; is er soms een spanjool onder ons?

Daffy is wel een wout, ik weet niet of het daarop doelt maar het is wel dezelfde richting uit
 
Is Colombiaans klaverjassen daadwerkelijk een variant van klaverjassen of mogelijk een hint? Google helpt me niet verder :p
 
Ik vind Diaephi ook wel een ecto.

Diaephi voor opperecto.

En we moeten er ook al iemand uitstemmen? Mehh.. Ik vertrouw Ralf niet.
:p:p:p:p Iemand aan de hand van het verhaal een idee wie er uit moet vandaag?

je volgt wel heel snel op daffy

CULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTS
 
@Steensteen, jij bent master cult. Ik hou je in de gaten:rolleyes:
 
Back
Naar boven