AndroidHealthClinic

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Graag zou ik van de kandidaten in de running van Opper-ectoschap hun campagne en doelstellingen willen weten, waarom moeten we op jou stemmen?
Wat kan je voor ons betekenen?

Oh en goedemorgen:D
 
je volgt wel heel snel op daffy

CULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTSCULTS

Zou ik echt zo doorzichtig zijn :eek:
 
Daffy is wel een wout, ik weet niet of het daarop doelt maar het is wel dezelfde richting uit

moest ik ook al aan denken...

Is Colombiaans klaverjassen daadwerkelijk een variant van klaverjassen of mogelijk een hint? Google helpt me niet verder :p
volgens mij heb je enkel rotterdams, amsterdams, utrechts en leids klaverjassen: kortom Hollands als de pest.
wellicht doelt hij op andere colombiaanse kaartspelletjes of is het een verhaaltjesvariant van russische roulette??
 
HillR voor burgemeester

Mijn andere stem breng ik straks nog wel uit.

Awwww. trouwe Wauter!

Het zal je niet berouwen! :cool:

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Graag zou ik van de kandidaten in de running van Opper-ectoschap hun campagne en doelstellingen willen weten, waarom moeten we op jou stemmen?
Wat kan je voor ons betekenen?

Oh en goedemorgen:D

Volg Wauter! Eén van de meest gewaardeerde en verstandige spelers!

Ik bied een walhalla voor eenieder in deze strijd tegen de Hoody's. Ik zal mijn uiterste best doen jullie allemaal veilig terug te brengen!

Oh en Tetten..! :cool:
 
Als ik dat eiland google krijg ik allemaal foto's van brandblussers en kaarsen :o

maar wie was hint

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

ah het vertaald ook als "brandblusser" uit het Baskisch

iemand hier Baskisch, zit bij de brandweer of heeft wat in de hens gestoken?
 
Als ik dat eiland google krijg ik allemaal foto's van brandblussers en kaarsen :o

maar wie was hint

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

ah het vertaald ook als "brandblusser" uit het Baskisch

iemand hier Baskisch, zit bij de brandweer of heeft wat in de hens gestoken?


zeg ga je me nu continue napraten?
good to know :cool:
 
NickyCF en SuuS141, zijn jullie Limburgers? :)
 
:roflol: Suus een limburgia :D

Ga je mond spoelen man :haha:
 
Ik weet dat niet he :D Jammer, daar ging m'n enige 'hint' :(
 
leg uit....

Daffy en ik zijn Limburgs

en@Suus:

mama's zijn nogal beschermend...nuff said ;)

Had even gezocht op 'Colombia' op DBB (topictitels) omdat het dus blijkbaar geen echt spel is. De eerste hit is dan 'Limburg is het Colombia van synthetische drugs'. Dacht als zowel jij, diaephi en suus Limburgs zijn is daar misschien nog wat mee te doen. Beetje vaag allemaal, het zou ook niet meteen naar een bepaalde rol wijzen, maar je moet wat.
 
su-itzalgailua is trouwens een Baskisch woord voor brandblusser. Dus ik zou het dan aan suus koppelen maar ik kan nog geen link leggen met het spel, misschien dat iemand anders het wel kan. Ik vermoed dat het woord niet toevallig gekozen is.
 
de maak hill burgemeester culttrein is al op gang gekomen

en ga weg met campagne en doestellingen, jullie moeten vereerd zijn dat ik jullie wil leiden
 
Back
Naar boven