XXL Nutrition

Highlandgames, beetje powerliften en een beetje strongman.

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 03-04-15

Squatten
2x8x75kg
1x5x125kg
1x3x165kg
vanaf hier belt
1x3x190kg
vanaf hier bandages
3x3x225kg

Squatten (pauzed)
3x3x175kg

Banken
1x8x75kg
1x5x115kg
1x3x145kg
2x3x170kg 2e set pauzed op film
http://www.youtube.com/watch?v=87JtgPGkoyY
1x2x175kg 3e rep net niet film
http://www.youtube.com/watch?v=Fh2-EdbRJ58

Deadliften
1x5x125kg
1x3x175kg
1x3x225kg
vanaf hier belt
3x3x255kg

Military press
1x6x75kg
1x5x110kg film (eerste rep niet zo mooi, sowieso kan het technisch wel beter en al best wel gaar)
http://www.youtube.com/watch?v=28cjGJMg4fY
1x5x105kg helemaal op

Tricep cable pushdown (echte kilo's)
1x8x57,5kg
3x8x77,5kg

Loop nu echt als een bejaarde :P
 
INNN! Sterk man!
 
Oh, gvd dit gaan we ook maar eens volgen :eek:
 
Shit.

Sterk man!
 
Die MP is ook echt nice man na al dat werk

mieren
 
Die MP is ook echt nice man na al dat werk

mieren

Technisch nog wel wat werk aan de winkel. Binnenkort weer eens de 125kg attempten, tijdje geleden bijna. Begin van de training denk ik nu wel dat die erin moet zitten. Hoop natuurlijk stiekem op 127,5kg of 130kg.
 
Die bank leek me vlot te gaan.
Mp's idd niet zo technisch maar ik doe het je niet na :p
 
Locken van de MP gaat een stuk makkelijker als je hoofd naar voren doet, tevens ook gezonder voor je onderrug!
Sterke bench
 
In, sick sterk :o
 
pff monster succes!
 
Die bank leek me vlot te gaan.
Mp's idd niet zo technisch maar ik doe het je niet na :p

Bank ging inderdaad lekker, mp probeer ik inderdaad aan mijn techniek te werken. Voelen ook niet heel fijn aan.

Locken van de MP gaat een stuk makkelijker als je hoofd naar voren doet, tevens ook gezonder voor je onderrug!
Sterke bench

Absoluut! Vanavond voelde al een stuk beter.

In, sick sterk :o

Welkom!

pff monster succes!

Welkom!


Afgelopen week niet gelogd!

Beetje matig begin gehad door mij behoorlijk te verstappen bij de cabertoss. Op zware hamer wel een mooi pr gegooid en een klein pr-tje op de light weight for distance. Had ook maar 1,5 uur slaap gehad. Volgende wedstijd op Koningsdag in Wapenveld moet een stuk beter gaan!

Wel wat getraind maar echt mij knieën moeten ontzien.

Woensdagavond (15-04-15)

Bij Wout op de boerderij samen met Pieter Karst getraind.

Eerste een uur lang kogelstoottraining van Lub Wiarda gehad, wat is dat nog lastig zeg.

Daarna een worp of 20 met de lichte hamer, zeker verder dan 30m1 gegooid, dus dat beloofd wel een pr te worden volgend wedstrijd.

Daarna snatchen tot 90kg en powercleans tot 130kg.

Donderdag 16-04-15

Squatten raw

opwarmen met stang
2x8x75kg
1x5x115kg
1x5x155kg
1x5x175kg
2x3x185kg
1x3x190kg

Fysio heeft toch wel redelijk geholpen, maar zal het morgen denk ik wel voelen.
Ondertussen wat rotator cuff oefeningen.

Bankdrukken
1x8x75kg
1x5x115kg
1x5x145kg
3x5x165kg VPR

Miltary press
1x8x75kg
3x8x100kg

Morgen de rest.
 
lekkere bank sessie man!
 
lekkere bank sessie man!

Zeker tevreden mee, had het niet verwacht dat het zou lukken want die 145kg voelde al redelijk zwaar. Maar dat heb ik vaker dat de weg erheen zwaar voelt en dan het werkgewicht dan weer gewoon goed gaat.
 
Zeker tevreden mee, had het niet verwacht dat het zou lukken want die 145kg voelde al redelijk zwaar. Maar dat heb ik vaker dat de weg erheen zwaar voelt en dan het werkgewicht dan weer gewoon goed gaat.

laatste opwarm setje is altijd zwaarste :P Denk je wss van oh dat lukt wel easy en geef je niet alles :o

mooie bench inderdaad.
 
Nette bench man.
 
In. Voor je gemak is loggen op weightxreps.net mss ook wel fijn. Hoef je je (V)PRs niet te onthouden

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Maar dat heb ik vaker dat de weg erheen zwaar voelt en dan het werkgewicht dan weer gewoon goed gaat.

Vaag vind ik dit dit heb ik namelijk ook (soms). Iemand een idee hoe dit komt? Edit: Focus dus
 
Laatst bewerkt:
laatste opwarm setje is altijd zwaarste :P Denk je wss van oh dat lukt wel easy en geef je niet alles :o

mooie bench inderdaad.

Heeft inderdaad denk ik ook wel te maken dat je met je zwaarste setjes toch echt de meeste focus hebt.

Nette bench man.

Thnx man!

In. Voor je gemak is loggen op weightxreps.net mss ook wel fijn. Hoef je je (V)PRs niet te onthouden

Welkom! Getalletjes blijven wel hangen! (en anders is het wel grappig te denken een VPR te hebben en het dan niet echt te hebben)
 
Is het eigenlijk makkelijk te combineren die highlandgames enzo. Lijkt me dat er veel speciaal techniek werk bij te pas komt bij het kogelstoten en hamerslingeren,.... Heeft het een grote impact op de rest van je 'reguliere' trainingen?
 
Back
Naar boven