MuscleMeat

Kuren & boksen

Bezoekers in dit topic

Of gewoon vanaf het begin op 250 zetten
Bold maakt? 125? Mg test aan per 600mg dus dan zit je al op 375mg. Genoeg om een harde piemel te krijgen :roflol: (belangrijkste Side effect van het kuren in mijn ogen :rolleyes: )

Hgh is idd ook zeker een aanrader !! Zelfs noodzakelijk als je ècht goed wilt worden icm aas
 
Beide, je kunt flink gainen op bold maar dat doe je sowieso als je voeding is zoals je zegt en het pas je tweede kuur is ;) let wel op minimaal 16 weken aan 1 stuk doorgaan


Ik begrijp het thanks!! Dus beste keuze volgens jou is bold, test en hgh? Over welke test hebben we het eigenlijk over, test e?



---------- Toegevoegd 17 April 2015 om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 April 2015 om 23:59 ----------

Ik boks al een aantal jaar en heb diverse middelen gebokst. Wat bold zegt lijkt me het beste advies voor jou (na cutten en hard je best doen bij de trainingen ;).

Tren: maakte de training een stuk zwaarder
Winstrol: 60mg voor de training, merkte weinig verschil tov normaal (liepen meer middelen mee)
Test: toen ik echt hoog doseerde was de pomp in de schouders wel vervelend tijdens een stack, test only kreeg ik lager gedoseerd al last van vervelende pomp
Bold: zorgde er naar mijn mening voor dat ik de trainingen vol hield terwijl ik aan de tren zat ;)
Hgh: ging prima!
Mast: merkte geen verschil
T3: moeilijk te zeggen
Clen: doe maar niet ;)

Zoals je kan zien is het advies van Bold het juiste, als je veel last krijgt van pomp zou ik de test nog verlagen maar 250/300mg p.w.

Succes!

Bedankt voor je reactie!!!

Doe je ook aan wedstrijden?

En bij welke middel(en) had je het beste resultaat qua gains?
 
Is het niet zo dat je tijdens hoge intensiteit training meer protein verbrand? dat zegt mijn trainer toch altijd daarom moest ik minder gaan boksen
 
Ik ken een jongen die is winstrol gaan slikken voor z'n mma :roflol: :roflol:
Heb zelf die fout ook een keer gemaakt met 11e LMB 2 jaar+ geleden :o heb ik nog altijd last van met intensieve cardio

Wat dan? Wat is het nadeel van winstrol voor MMA? ben erg nieuwsgierig......
 
Ik begrijp het thanks!! Dus beste keuze volgens jou is bold, test en hgh? Over welke test hebben we het eigenlijk over, test e?



---------- Toegevoegd 17 April 2015 om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 April 2015 om 23:59 ----------



Bedankt voor je reactie!!!

Doe je ook aan wedstrijden?

En bij welke middel(en) had je het beste resultaat qua gains?

Ik heb 1 x een wedstrijd gedaan, super vet.

Nou het beste resultaat was een stack van diverse middelen, vetpercentage daalde flink en steeg in massa (ja dat kan zeker weten):

600mg test e
500mg mast e
600mg bold
150mg tren a EOD
100mcg T3
5 iu UG HGH

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Wat dan? Wat is het nadeel van winstrol voor MMA? ben erg nieuwsgierig......

Sommige mensen hebben erg last van gewrichtspijnen of zeer onprettige pumps. Ik persoonlijk niet, maar ik kan me goed voorstellen dat als je dit wel hebt dat dit een flink nadeel is ;)
 
Best niet kuren als je ambities hebt in het boksen,je bent op je best op je natuurlijke gewicht.Ook moet je nog starten met trainen in het beste geval ben je na 1a 2 jaar wedstrijd klaar en dan heb ik het nog niet over de doping controle mijn mening is dat je op amateur niveau prima meekunt zonder middelen,allemaal beetje voorbarig ook start eerst eens met trainen succes
 
Best niet kuren als je ambities hebt in het boksen,je bent op je best op je natuurlijke gewicht.Ook moet je nog starten met trainen in het beste geval ben je na 1a 2 jaar wedstrijd klaar en dan heb ik het nog niet over de doping controle mijn mening is dat je op amateur niveau prima meekunt zonder middelen,allemaal beetje voorbarig ook start eerst eens met trainen succes


Alistair Overeem was toch op zijn best toen hij zwaaaaar aan de AAS zat [emoji16]
 
Ik heb 1 x een wedstrijd gedaan, super vet.

Nou het beste resultaat was een stack van diverse middelen, vetpercentage daalde flink en steeg in massa (ja dat kan zeker weten):

600mg test e
500mg mast e
600mg bold
150mg tren a EOD
100mcg T3
5 iu UG HGH

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------



Sommige mensen hebben erg last van gewrichtspijnen of zeer onprettige pumps. Ik persoonlijk niet, maar ik kan me goed voorstellen dat als je dit wel hebt dat dit een flink nadeel is ;)

Wat was de uitslag van je wedstrijd? :p

Dat zijn wel aardig wat middelen haha. Kreeg je geen conditie problemen door de tren?

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

Best niet kuren als je ambities hebt in het boksen,je bent op je best op je natuurlijke gewicht.Ook moet je nog starten met trainen in het beste geval ben je na 1a 2 jaar wedstrijd klaar en dan heb ik het nog niet over de doping controle mijn mening is dat je op amateur niveau prima meekunt zonder middelen,allemaal beetje voorbarig ook start eerst eens met trainen succes

Mijn boks ambities zijn op amateur niveau, ik zie wel de potentie in mij om hoog te komen maar mijn neus is mij te veel waard. :p

Ik heb jaren gebokst, en ik heb met de gym al afgesproken dat ik gelijk mag als ik bij de beoordeling goed beoordeeld wordt.

Ik kuur ook niet voor het boksen maar voor mijn droom lichaam.

Thanks
 
Ik begrijp het thanks!! Dus beste keuze volgens jou is bold, test en hgh? Over welke test hebben we het eigenlijk over, test e?



---------- Toegevoegd 17 April 2015 om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 April 2015 om 23:59 ----------



Bedankt voor je reactie!!!

Doe je ook aan wedstrijden?

En bij welke middel(en) had je het beste resultaat qua gains?

Test-e idd

Is het niet zo dat je tijdens hoge intensiteit training meer protein verbrand? dat zegt mijn trainer toch altijd daarom moest ik minder gaan boksen

Klopt, maar hij moet z'n voeding aanpassen op geen spier verliezen en clean-bulken. Geen massa er aan vreten :p



Wat dan? Wat is het nadeel van winstrol voor MMA? ben erg nieuwsgierig......

Prostaat en gewricht klachten zijn de belangrijkste


Ik heb 1 x een wedstrijd gedaan, super vet.

Nou het beste resultaat was een stack van diverse middelen, vetpercentage daalde flink en steeg in massa (ja dat kan zeker weten):

600mg test e
500mg mast e
600mg bold
150mg tren a EOD
100mcg T3
5 iu UG HGH

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------



Sommige mensen hebben erg last van gewrichtspijnen of zeer onprettige pumps. Ik persoonlijk niet, maar ik kan me goed voorstellen dat als je dit wel hebt dat dit een flink nadeel is ;)

Als je gewicht stijgt en je vet hetzelfse blijft is het logisch dat je vetpercentage daalt. Even met vocht en al die zooi weg gedacht, simpel voorbeeld om te verklaren.
Stel je weegt 100 kilo waarvan 10 kilo vet. Dan is je verpercentage 10% . Weeg je 200 kilo met 10kilo vet dan is je vetpercentage 5%
Ik begrijp ook wel dat je lichaam niet alleen uit spier en vet bestaat maar je begrijpt m'n punt..


Best niet kuren als je ambities hebt in het boksen,je bent op je best op je natuurlijke gewicht.Ook moet je nog starten met trainen in het beste geval ben je na 1a 2 jaar wedstrijd klaar en dan heb ik het nog niet over de doping controle mijn mening is dat je op amateur niveau prima meekunt zonder middelen,allemaal beetje voorbarig ook start eerst eens met trainen succes

Ik begeleid semi-prof kickboksers en ik verzeker je dat de tegenstander voelt hoe hard ze vooruit zijn t gaan ;)

Alistair Overeem was toch op zijn best toen hij zwaaaaar aan de AAS zat [emoji16]

Wie op top niveau niet? ;)
 
Laatst bewerkt:
Waar is de tijd dat iemand die geen enkel idee heeft van wat ie doet eerst nog zelf op onderzoek moest.. :(
 
Sorry zijn onderwerp is m'n hobby :o ...
 
Waar is de tijd dat iemand die geen enkel idee heeft van wat ie doet eerst nog zelf op onderzoek moest.. :(

Dus jij oordeelt over mij zonder mij te kennen?

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Sorry zijn onderwerp is m'n hobby :o ...


Ik waardeer al je hulp, heel erg bedankt!!!
 
Ik boks al een aantal jaar en heb diverse middelen gebokst. Wat bold zegt lijkt me het beste advies voor jou (na cutten en hard je best doen bij de trainingen ;).

Tren: maakte de training een stuk zwaarder
Winstrol: 60mg voor de training, merkte weinig verschil tov normaal (liepen meer middelen mee)
Test: toen ik echt hoog doseerde was de pomp in de schouders wel vervelend tijdens een stack, test only kreeg ik lager gedoseerd al last van vervelende pomp
Bold: zorgde er naar mijn mening voor dat ik de trainingen vol hield terwijl ik aan de tren zat ;)
Hgh: ging prima!
Mast: merkte geen verschil
T3: moeilijk te zeggen
Clen: doe maar niet ;)

Zoals je kan zien is het advies van Bold het juiste, als je veel last krijgt van pomp zou ik de test nog verlagen maar 250/300mg p.w.

Succes!

geen last van pumps met winstrol?

maat van mij nam winstrol en hij zei dat hij soms echt gek werd van de pumps.
hij had het over kaak pump van kauwen :roflol:
 
Een vriend van mij die vaak heeft gekuurd en nog steeds aan het kuren is, raadt mij dit aan:

Test 500mg
Deca 400mg
Dbol 50mg

Wat vinden jullie hiervan?
 
Kuren & boksen

Een vriend van mij die vaak heeft gekuurd en nog steeds aan het kuren is, raadt mij dit aan:

Test 500mg
Deca 400mg
Dbol 50mg

Wat vinden jullie hiervan?

Voor tijdens het boksen of gewoon om te groeien?

In het laatste geval: daar ga je flink van groeien als je goed eet en traint.
 
Zonde voor het boksen maar je groeit hier zeker goed op
 
Voor tijdens het boksen of gewoon om te groeien? In het laatste geval: daar ga je flink van groeien als je goed eet en traint.

Beiden. Is het dan niet goed?

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Zonde voor het boksen maar je groeit hier zeker goed op

Waarom zonde voor het boksen?
 
Beiden. Is het dan niet goed?

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------



Waarom zonde voor het boksen?

gaat giga aankomen in korte tijd, dus rip condietie, en mogelijke gewichtsklasses.
pumps ga je ook krijgen.
 
Beiden. Is het dan niet goed? ---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ---------- Waarom zonde voor het boksen?
het vocht gaat vooral nadelig zijn en je gaat er ook wel wat massa mee pakken als gewichtklasse jouw niet uitmaakt kun je het doen deca zal gewrichten iets verzachten maar waarom geen bold zoals hierboven aangeraden werd?
 
Conditie zal niet snel bij mij dalen (denk ik).

Gewichtklasse maakt niet veel uit. Verzachten van de gewrichten klinkt niet erg lekker haha.

Ik heb aan mijn vrienden en kennissen die verstand hebben van anabolen gevraagd over bold en die zeiden bijna allemaal dat het een goed middel is maar waar je heel weinig massa mee verdient. Conclusie was bij allemaal goed voor het boksen maar niet om groot mee te worden. En mijn doel met mij 2e kuur is veel massa mee winnen.
 
Back
Naar boven