MuscleMeat

Bosshogg's Powerlifting Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

goed aan het ontladen
 
Zit er aan te denken om een smolov base meso cycle te doen. Maar dan ipv 4x pw in 3 weken , 3xpw in 4 weken. Vaste lb dagen zijn dan dinsdag, vrijdag, zondag

Smolov base cycle
Dinsdag 4x9x160 10x3x195 7x5x195 5x7x187,5
Vrijdag 5x7x172,5 4x9x170 10x3x205 7x5x200
Zondag 7x5x185 5x7x182,5 4x9x175 10x3x210

Eens kijken of ik nog 1x in de week deadlift of alleen wat lichte deadlift assistence er bij doe. Verder veel focus op bench zodat deze ook eens op acceptabel niveau komt. ub dagen zijn maandag en donderdag. Zondag pak ik dan nog wat zwaardere bench er bij

Maandag bench against bands en lichte assistence
Donderdag 5x5 bench
Zondag zwaardere triples en doubles naarmate ik dichterbij een wedstrijd kom.

Zit nu alleen nog even te kijken of ik het nk geared junioren mee zou pakken als trainings meet. Deze is dan wel 4 weken voor het WK. Misschien wil ik toch liever doorbouwen gedurende de 8 weken ipv na 4 weken ook al redelijk pieken
 
heb je ervaring met zulk hoog volume? Uitkijken ivm blessures, zou zuur zijn als je nu net voor het WK gebleseerd raakt

mss meer iets om na het WK te proberen?
 
heb je ervaring met zulk hoog volume? Uitkijken ivm blessures, zou zuur zijn als je nu net voor het WK gebleseerd raakt mss meer iets om na het WK te proberen?

Heb wel eens een paar weken 7x3 gedaan en de laatste set wat meer reps.

Geen idee of ik meer volume aan kan. Doe nu meestal 5 sets

Met meer volume kan ik misschien wel het naar voren komen bij mijn squat er een beetje uit squatten
 
Heb wel eens een paar weken 7x3 gedaan en de laatste set wat meer reps.

Geen idee of ik meer volume aan kan. Doe nu meestal 5 sets

Met meer volume kan ik misschien wel het naar voren komen bij mijn squat er een beetje uit squatten

ik weet niet of het slim is om nu de boel om te gooien, zeker nu je aan het cutten bent is het mss wel wat te veel. Mischien kan het wel hoor en levert het je goeie gains op.

ooit al wall squats geprobeerd voor het naar voren komen?
 
ik weet niet of het slim is om nu de boel om te gooien, zeker nu je aan het cutten bent is het mss wel wat te veel. Mischien kan het wel hoor en levert het je goeie gains op.

ooit al wall squats geprobeerd voor het naar voren komen?

toch al lang klaar met cutten?
 
ik weet niet of het slim is om nu de boel om te gooien, zeker nu je aan het cutten bent is het mss wel wat te veel. Mischien kan het wel hoor en levert het je goeie gains op. ooit al wall squats geprobeerd voor het naar voren komen?


Wall squats nog niet geprobeerd. Misschien eens als warming up proberen

toch al lang klaar met cutten?


De zomer komt er aan

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Echte deload training gedaan

squat bench deadlift wat 3tjes met 60%

Alles voelde gaar aan

Donderdag ook nog licht squat bench doen
 
Je vergeet je wall squats nog

Nu is het alleen nog wachten op die supercompensatie
 
na het wk dus borst-buik-bicepsen? Als je de tijd/zin hebt, zou ik graag willen lezen hoe jij in het bijzonder periodiseert naar een meet :)


in de weken er voor opbouwen naar een zware single en dan afbouwen met tweede en eerste beurt
 
Smolov lijkt me achteraf toch een te grote verandering tegenover nu om in voorbereiding voor het wk te gaan doen. Mogelijk dat ik het volume op squat na het wk flink opschroef

Nu zit ik een beetje te kijken naar Candito zijn 6 weken peak schema
Hier te downloaden [Link niet meer beschikbaar]

Sommige weken hebben 3/4 trainingsdagen en sommige 5. Ik blijf 5 dagen trainen maar doe dan wat licht pomp werk en meer focus op techniek.
 
Kut wedstrijd, uitgebombd op deadlift. 285 niet goed gelockt en grip fail 292,5 2x

ingewogen op 96,2
squat
215
225
232,5 fail

bench
127,5
135 fail
135 hierbij moest ik tering lang wachten op een press signaal, wat ten koste ging van mijn kracht. Deze dus ook niet gehaald

Mooi klote allemaal
 
Klote man :(
Hopelijk gaat het op het WK een stuk beter allemaal.
 
Bench signalen kwamen idd erg laat.

Komt wel goed.
 
Jammer van de momentopname, je weet gelukkig dat je beter kan
 
Komt goed! Op het WK knallen. Beter dat dit nu gebeurt dan op het WK.
Wel super balen natuurlijk.
 
Was klote dit. Meer eten man, gewoon in de -105 het WK ingaan.
 
Back
Naar boven