Fitness Seller

Trainingsprogramma Freeletics

Bezoekers in dit topic

Rayvl

Novice
Lid geworden
15 apr 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
39%
Een paar maand geleden wou ik weer flink afvallen, nadat ik door ziekte 12 kilo aan was gekomen in 3/4 maand. Ik ben toen begonnen met het fitnessprogramma Freeletics, waar ik op kwam via www.freeletics-nederland.com. Ik ben tot op heden 9% vet en 8% spier aangekomen en 7 kilo afgevallen! Dit programma is nog niet erg bekend in Nederland. Wereldwijd meer dan 4 miljoen leden in 160 landen dus in opkomst. Was even benieuwd of meer mensen dit al doen hier?

Het handige van het programma is dat het via je smartphone gaat en je op ieder moment zonder hulpmiddelen de workouts en oefeningen kan doen. Zowel binnen als buiten! Via hun personal coach programma waar je slechts 2 euro p.w voor betaald krijg je dan workouts en trainingsprogramma's. Tevens kun je een voedingsplan aanschaffen, waarbij je een 15 weeks programma van Freeletics krijgt. Echt een aanrader als je af wil vallen en tevens voedingsadvies krijgen!

Als je meer info wilt zou ik even op www.freeletics-nederland.com kijken voor een nederlandse uitgebreide uitleg.

Groetjes
:D:D:D
 
Dit is geen reclame, toch? ???:D
 
Wat een slechte reclame zeg
 
Gaan ze nu echt elk mogelijke vorm van krachttraining/conditioning heruitvinden en een naam geven. :roflol:
 
Ik ben tot op heden 9% vet en 8% spier aangekomen en 7 kilo afgevallen!
Groetjes
:D:D:D

Als je dan toch gaat jokkebrokken, doe het dan goed. 9% vet aankomen lijkt me geen goede reclame...
 
succes met je doelen maat!!!!!!!!!!!
 
OMG HET WERKT ECHT! SUPERGAINZZ! Pas niet meer door me deur hoe kom ik nu in godsnaam het huis uit?

bedankt & doei :)
 
OMG HET WERKT ECHT! SUPERGAINZZ! Pas niet meer door me deur hoe kom ik nu in godsnaam het huis uit?

bedankt & doei :)

Zo te zien komt ie zelf ook niet door de deur
 
Back
Naar boven