MuscleMeat

Testosteron Enanthate Only suggeties AUB. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

morrowond

Novice
Lid geworden
26 sep 2011
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
7%
Beste, BB'ers

Ik wil een Test only kuurtje doen met nakuur Nolvadex Ik hoef geen wauw effect maar ik wil wel dat het redelijk goed te merken is ,want ik wil zo min mogelijk sigt effecten hebben en Ik wil namelijk dat het extra motivatie geeft, door nog meer gedreven te zijn in voeding en me nacht rust en niet drinken enzovoort, ik heb een tijd zitten google, maar ik wordt er niet wijzer van vandaar dat ik het hier vraag.
wat adviseren jullie mij? ook ben ik benieuwd of ik er meer baard groei van krijg want ben nu 21 en het is teleurstellend haha ik wil wel een beetje mannelijk worden :P

Mvg
 
Beste, BB'ers Ik wil een Test only kuurtje doen met nakuur Nolvadex Ik hoef geen wauw effect maar ik wil wel dat het redelijk goed te merken is ,want ik wil zo min mogelijk sigt effecten hebben en Ik wil namelijk dat het extra motivatie geeft, door nog meer gedreven te zijn in voeding en me nacht rust en niet drinken enzovoort, ik heb een tijd zitten google, maar ik wordt er niet wijzer van vandaar dat ik het hier vraag. wat adviseren jullie mij? ook ben ik benieuwd of ik er meer baard groei van krijg want ben nu 21 en het is teleurstellend haha ik wil wel een beetje mannelijk worden :P Mvg
Een test only kuurtje gaat je geen wauw effect geven je voeding is hier het belangrijkste in.
Beharing in het algemeen gaat wel meer worden enkel op je hoofd niet :D
Zou dan gewoon voor 500mg test e ew gaan en misschien een oral wat is je doel bulken of cutteN, tijdens je kuur zul je meer motivatie hebben achteraf veel minder
 
Als je het nodig hebt voor de motivatie kan je beter gaan schaken oid.
 
Gvd als die stats echt zijn kun je idd beter gaan schaken
 
'wauw effect', jij klinkt als een serieuze bber....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het lijkt mij zo in het eerste opzicht een niet zo doordacht plan.
Ook gezien de stats.

Je kan denk beter nog wat research doen :p
 
ik snap dat jullie van me stats lachen, ik ben er zelf ook totaal niet tevreden over, ik snap de antwoorden volkomen! ik lijk een groentje maar ben ik eigenlijk totaal niet dat is nog het ergen ik weet juist precies waar ik mee bezig ben met uitvoering van workouts & voeding, door de situatie thuis scheiding van me ouders me moeder die deprissief is enzo wordt het voormij ook niet makkelijk, vanmezelf als ik niet meer train zoals afgelopen jaar en alleen maar vet eet dan val ik ontiegelijk veel af ik woog 56 kilo.. dus krijg zwaar ondergewicht,dus moet mezelf gaan verplichte te gaan trainen.. nu 2 maanden aan het trainen strict op voeding en Rust en was 10 kilo aangekomen natuurlijk niet allemaal spiermassa, maar zeker niet van trans vetten!

Maar vorige vorige week weer wat te horen gekregen thuis enzo.. ik hoef natuurlijk niet heel me levensverhaal te gaan vertellen haha maargoed, 3-4 dagen echt slecht gegeten en bijna niet geslapen, waardoor het echt moeilijk oppakke is vanwege de situatie.. gelukkig heb ik vandaag voor t eerst weer kunnen eten als een Beer!

Maja weetje die baardgroei vind ik gewoon echt belangrijk, ik zoek echt een serieuse relatie's, maar ik lijk gewoon nog 17 zeggen er veel...

op een of andere manier trek ik alleenmaar onvolwassen personen aan.

Als ik die test zou doen en krijg meer baardgroei en ben goedonderweg en de kuur is afgelopen dan stop ik echt niet na de zomer zo ben ik niet, dan hoef ik niet perse te groeie maar ik wil wel gewoon me status behouden, het gaat me er uiteindelijk om dan mensen een algemeen beeld
krijge over iemand niet in de winter small en zomer breed. dat vind ik echt bullshit.

Mensen die mij reallife kennen vragen regelmatig of ik voedings schema's en trainingsschema's willen maken omdat ze weten dat ik dat kan.
 
Kunnen we onze lieve heer hierbuiten houden?

Het is de dag van de here Jezus.
 
ik snap dat jullie van me stats lachen, ik ben er zelf ook totaal niet tevreden over, ik snap de antwoorden volkomen! ik lijk een groentje maar ben ik eigenlijk totaal niet dat is nog het ergen ik weet juist precies waar ik mee bezig ben met uitvoering van workouts & voeding, door de situatie thuis scheiding van me ouders me moeder die deprissief is enzo wordt het voormij ook niet makkelijk, vanmezelf als ik niet meer train zoals afgelopen jaar en alleen maar vet eet dan val ik ontiegelijk veel af ik woog 56 kilo.. dus krijg zwaar ondergewicht,dus moet mezelf gaan verplichte te gaan trainen.. nu 2 maanden aan het trainen strict op voeding en Rust en was 10 kilo aangekomen natuurlijk niet allemaal spiermassa, maar zeker niet van trans vetten!

Maar vorige vorige week weer wat te horen gekregen thuis enzo.. ik hoef natuurlijk niet heel me levensverhaal te gaan vertellen haha maargoed, 3-4 dagen echt slecht gegeten en bijna niet geslapen, waardoor het echt moeilijk oppakke is vanwege de situatie.. gelukkig heb ik vandaag voor t eerst weer kunnen eten als een Beer!

Maja weetje die baardgroei vind ik gewoon echt belangrijk, ik zoek echt een serieuse relatie's, maar ik lijk gewoon nog 17 zeggen er veel...


op een of andere manier trek ik alleenmaar onvolwassen personen aan.

Als ik die test zou doen en krijg meer baardgroei en ben goedonderweg en de kuur is afgelopen dan stop ik echt niet na de zomer zo ben ik niet, dan hoef ik niet perse te groeie maar ik wil wel gewoon me status behouden, het gaat me er uiteindelijk om dan mensen een algemeen beeld krijge over iemand niet in de winter small en zomer breed. dat vind ik echt bullshit.


ewaja fucktup G komt ervan om nederlander/belg te zijn en wanneer wij een baard hebben is het ' terrorist' terwijl jullie erom dromen
 
Het moet toch niet gekker worden. Advies mag duidelijk zijn: eten, trainen, slapen en repeat.
 
Heel kut zo'n situatie maar daar gaat test niks aan veranderen. Ga gewoon volle bak eten en trainen en je zal genoeg gainen.

Daarnaast, doe het voor je zelf. Niet voor anderen.
Je wil alleen een baard en spieren om indruk te maken op andere. Foute instelling als je het mij vraagt.
En een serieuze relatie zal je het niet hebben dankzij die baard man.
 
Beste, BB'ers Ik wil een Test only kuurtje doen met nakuur Nolvadex Ik hoef geen wauw effect maar ik wil wel dat het redelijk goed te merken is ,want ik wil zo min mogelijk sigt effecten hebben en Ik wil namelijk dat het extra motivatie geeft, door nog meer gedreven te zijn in voeding en me nacht rust en niet drinken enzovoort, ik heb een tijd zitten google, maar ik wordt er niet wijzer van vandaar dat ik het hier vraag. wat adviseren jullie mij? ook ben ik benieuwd of ik er meer baard groei van krijg want ben nu 21 en het is teleurstellend haha ik wil wel een beetje mannelijk worden :P Mvg
wil je God erbuiten laten? Alvast bedankt voor uw medewerking :)

Ja anders maakt hij me misschien ook een hobbit
 
ik snap dat jullie van me stats lachen, ik ben er zelf ook totaal niet tevreden over, ik snap de antwoorden volkomen! ik lijk een groentje maar ben ik eigenlijk totaal niet dat is nog het ergen ik weet juist precies waar ik mee bezig ben met uitvoering van workouts & voeding, door de situatie thuis scheiding van me ouders me moeder die deprissief is enzo wordt het voormij ook niet makkelijk, vanmezelf als ik niet meer train zoals afgelopen jaar en alleen maar vet eet dan val ik ontiegelijk veel af ik woog 56 kilo.. dus krijg zwaar ondergewicht,dus moet mezelf gaan verplichte te gaan trainen.. nu 2 maanden aan het trainen strict op voeding en Rust en was 10 kilo aangekomen natuurlijk niet allemaal spiermassa, maar zeker niet van trans vetten!

Maar vorige vorige week weer wat te horen gekregen thuis enzo.. ik hoef natuurlijk niet heel me levensverhaal te gaan vertellen haha maargoed, 3-4 dagen echt slecht gegeten en bijna niet geslapen, waardoor het echt moeilijk oppakke is vanwege de situatie.. gelukkig heb ik vandaag voor t eerst weer kunnen eten als een Beer!

Maja weetje die baardgroei vind ik gewoon echt belangrijk, ik zoek echt een serieuse relatie's, maar ik lijk gewoon nog 17 zeggen er veel...

op een of andere manier trek ik alleenmaar onvolwassen personen aan.

Als ik die test zou doen en krijg meer baardgroei en ben goedonderweg en de kuur is afgelopen dan stop ik echt niet na de zomer zo ben ik niet, dan hoef ik niet perse te groeie maar ik wil wel gewoon me status behouden, het gaat me er uiteindelijk om dan mensen een algemeen beeld
krijge over iemand niet in de winter small en zomer breed. dat vind ik echt bullshit.

Mensen die mij reallife kennen vragen regelmatig of ik voedings schema's en trainingsschema's willen maken omdat ze weten dat ik dat kan.

1390893387586.png
 
ik snap dat jullie van me stats lachen, ik ben er zelf ook totaal niet tevreden over, ik snap de antwoorden volkomen! ik lijk een groentje maar ben ik eigenlijk totaal niet dat is nog het ergen ik weet juist precies waar ik mee bezig ben met uitvoering van workouts & voeding, door de situatie thuis scheiding van me ouders me moeder die deprissief is enzo wordt het voormij ook niet makkelijk, vanmezelf als ik niet meer train zoals afgelopen jaar en alleen maar vet eet dan val ik ontiegelijk veel af ik woog 56 kilo.. dus krijg zwaar ondergewicht,dus moet mezelf gaan verplichte te gaan trainen.. nu 2 maanden aan het trainen strict op voeding en Rust en was 10 kilo aangekomen natuurlijk niet allemaal spiermassa, maar zeker niet van trans vetten! Maar vorige vorige week weer wat te horen gekregen thuis enzo.. ik hoef natuurlijk niet heel me levensverhaal te gaan vertellen haha maargoed, 3-4 dagen echt slecht gegeten en bijna niet geslapen, waardoor het echt moeilijk oppakke is vanwege de situatie.. gelukkig heb ik vandaag voor t eerst weer kunnen eten als een Beer! Maja weetje die baardgroei vind ik gewoon echt belangrijk, ik zoek echt een serieuse relatie's, maar ik lijk gewoon nog 17 zeggen er veel... op een of andere manier trek ik alleenmaar onvolwassen personen aan. Als ik die test zou doen en krijg meer baardgroei en ben goedonderweg en de kuur is afgelopen dan stop ik echt niet na de zomer zo ben ik niet, dan hoef ik niet perse te groeie maar ik wil wel gewoon me status behouden, het gaat me er uiteindelijk om dan mensen een algemeen beeld krijge over iemand niet in de winter small en zomer breed. dat vind ik echt bullshit. Mensen die mij reallife kennen vragen regelmatig of ik voedings schema's en trainingsschema's willen maken omdat ze weten dat ik dat kan.
Manmanman wat gemakkelijk om de schuld op iets anders te steken denk je dat andere geen sterfgevallen,relatieproblemen etc hebben ?
Het is duidelijk dat je het doet om een vriendinnetje te vinden hopeloos dus Je zou beter eerst aan jezelf werken in combi met krachttraining.
 
Back
Naar boven