MuscleMeat

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Bezoekers in dit topic

Wat een verwarrend overzichtje lloyd :P

Behalve het stemgedrag, meer dingen die wijzen richting Sanca?
 
Ondanks dat sanca op twee inactieven heeft gestemd en op suus denk ik niet dat hij cult is. Hij switchte vrijwel meteen na z'n stem op Origineel naar Daffy, en was pas de 3e stemmer op Daffy. Als hij cult was geweest had hij denk ik niet op dat moment geswitcht. Zelf waren LeonM en Wovano mij ook opgevallen qua stemgedrag.

Erg irritant trouwens dat je niet makkelijk al iemands posts meer kan vinden, heeft dat te maken met de privesectie?
 
Wat een verwarrend overzichtje lloyd :P

Behalve het stemgedrag, meer dingen die wijzen richting Sanca?

Heb het veranderd nu in een screenshot voor alle duidelijkheid.

Hints die wijzen kon ik alleen het limburg dingetje en de hamer terugvinden maar ervaring heeft me geleerd niet te veel op hints af te gaan.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Ondanks dat sanca op twee inactieven heeft gestemd en op suus denk ik niet dat hij cult is. Hij switchte vrijwel meteen na z'n stem op Origineel naar Daffy, en was pas de 3e stemmer op Daffy. Als hij cult was geweest had hij denk ik niet op dat moment geswitcht. Zelf waren LeonM en Wovano mij ook opgevallen qua stemgedrag.

Erg irritant trouwens dat je niet makkelijk al iemands posts meer kan vinden, heeft dat te maken met de privesectie?

heb het gedeelte over sanca eruit gehaald en aangepast.

het tijdstip waarop sanca dat deed was inderdaad te vroeg om hem verdacht te maken inderdaad. Ik ga mijn mening herzien naar leonM, wovano of above and beyond.

De prive sectie belemmert hierin inderdaad
 
Ik vind LeonM op het moment het meest verdacht. Hij gaat enkel mee met anderen (ook om flauwe redenen), heeft zelf nog niks aangedragen. Hij stemde erg laat op Marleentje en hij leek te proberen de stemming op Diaephi nog te verschuiven naar steensteen? (http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index22.html#post9093062)

Daarnaast dacht ik eerst ook een mogelijke hint te zien in de samenhang van deze posts en het feit dat er twee mannen seks hebben met elkaar in verhaal 2; echter twijfel ik daar nu over omdat ik Hoxyz verre van verdacht vind.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index11.html#post9090617

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index13.html#post9091031

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index13.html#post9091032

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index19.html#post9092486
 
Goed gevonden Krimlo, ik denk alleen een beetje te ver gezocht.. Het gepraat onderling in het topic is vaak geouwehoer.

We moeten ook nog rekening houden met de liegende ecto btw.. Iemand die zijn stem hier kan plaatsen maar via PB deze mag wijzigen.. Diegene mag zelf bepalen welke kant hij aanhangt.. Mij is overigens nog niets opgevallen. Daarnaast weten we ook niet of Rock besluit om dit wel of niet in het verhaal mee te nemen (gezien zijn sarcastische bericht na de vraag van lloyd)

Er zijn overigens maar weinig mensen die echt wat hebben aangedragen. Komt denk ik door het weekend? Ik kan in de weekenden nooit echt actief zijn, en waarschijnlijk geldt dat voor vele met mij.

Ik ga de verhalen nog eens doorlezen.
 
Goed gevonden Krimlo, ik denk alleen een beetje te ver gezocht.. Het gepraat onderling in het topic is vaak geouwehoer.

We moeten ook nog rekening houden met de liegende ecto btw.. Iemand die zijn stem hier kan plaatsen maar via PB deze mag wijzigen.. Diegene mag zelf bepalen welke kant hij aanhangt.. Mij is overigens nog niets opgevallen. Daarnaast weten we ook niet of Rock besluit om dit wel of niet in het verhaal mee te nemen (gezien zijn sarcastische bericht na de vraag van lloyd)

Er zijn overigens maar weinig mensen die echt wat hebben aangedragen. Komt denk ik door het weekend? Ik kan in de weekenden nooit echt actief zijn, en waarschijnlijk geldt dat voor vele met mij.

Ik ga de verhalen nog eens doorlezen.

Tuurlijk was het op dat moment geouwehoer, ik bedoel enkel te zeggen dat Rock het mogelijk heeft opgepakt en er een hint van heeft gemaakt. Maar twijfel er zelf ook over door Hoxyz's rol zoals ik al aangaf. Heb zelf ook nog geen sterk vermoeden over wie de trollende ecto kan zijn.
 
Dienst van veertien en een half uur gehad vannacht. Mijn verstand slaapt nog, koffie en dan lezen we dit eens allemaal opnieuw
 
Goed gevonden Krimlo, ik denk alleen een beetje te ver gezocht.. Het gepraat onderling in het topic is vaak geouwehoer.

We moeten ook nog rekening houden met de liegende ecto btw.. Iemand die zijn stem hier kan plaatsen maar via PB deze mag wijzigen.. Diegene mag zelf bepalen welke kant hij aanhangt.. Mij is overigens nog niets opgevallen. Daarnaast weten we ook niet of Rock besluit om dit wel of niet in het verhaal mee te nemen (gezien zijn sarcastische bericht na de vraag van lloyd)

Er zijn overigens maar weinig mensen die echt wat hebben aangedragen. Komt denk ik door het weekend? Ik kan in de weekenden nooit echt actief zijn, en waarschijnlijk geldt dat voor vele met mij.

Ik ga de verhalen nog eens doorlezen.

Ik weet nog niet wie ik vanavond ga stemmen, maar als het kop aan kop gaat met 2 personen hoop ik op een gelijkspel. Waaruit misschien de ecto naar voren komt.
 
Wat een verwarrend overzichtje lloyd :P

Behalve het stemgedrag, meer dingen die wijzen richting Sanca?

Ik denk dat het verhaal wel duidelijk maakt dat we in hetzelfde kamp zitten

lloyd is niet de wolf maar kan net zo goed nog cult zijn

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Wel vreemd dat de hoody zachtjes om z'n mama weende, iemand die hier iets over weet? Of is dat iets van de 'echte' hoody zoals de 20x180 squat?

Kan duiden op de jongste speler maar dat lijkt me vergezocht

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

heb het gedeelte over sanca eruit gehaald en aangepast.

het tijdstip waarop sanca dat deed was inderdaad te vroeg om hem verdacht te maken inderdaad. Ik ga mijn mening herzien naar leonM, wovano of above and beyond.

De prive sectie belemmert hierin inderdaad

Edit

Dit kan ook een spoor naar de jager zijn dus edit
 
Even hardop denkend:

Hoodt weende zachtjes om zijn mama

Nickycf solliciteerde naar opperecto rol door moeder instinct te benadrukken
Trainingsmaatje wovano hier iets me doen? Of ot92 die vaker door nicky als jochie bestempelt wordt.

En weende vind ik ook wel een erg belgisch woordje, is rock belgisch of is dit een hint?
 
Normaal lees ik tog dingen die me doen denken aan hints...en denk ik vervolgens veel te moeilijk.
Nu zie ik weinig, heel weinig, behalve wat dingen die juist naar de goeden wijzen.

Even hardop denkend:

Hoodt weende zachtjes om zijn mama

Nickycf solliciteerde naar opperecto rol door moeder instinct te benadrukken
Trainingsmaatje wovano hier iets me doen? Of ot92 die vaker door nicky als jochie bestempelt wordt.

En weende vind ik ook wel een erg belgisch woordje, is rock belgisch of is dit een hint?

Interesting wel..

Ik kan vanavond niet echt meer meebabbelen. Hopelijk kan ik het wel een beetje volgen en komen er nog wat goeie links naar de badguys.
 
En weer die hamer hè? Deze is toch nog niet gekoppeld aan iemand?
 
Ik verander mijn stem van Ot92 naar LeonM op basis van Krimlo's post

Ot92 blijft nog wel verdacht vanwege zijn wel kracht hebben
 
En weer die hamer hè? Deze is toch nog niet gekoppeld aan iemand?

Interesting wel..

Ik kan vanavond niet echt meer meebabbelen. Hopelijk kan ik het wel een beetje volgen en komen er nog wat goeie links naar de badguys.

de hamer is inmiddels gekoppeld aan iemand met een belangrijke goede rol....
je gaat toch niet onze Spanning achterna door deze er uit te pikken he?

Hmz drBrik heeft wel een punt.
Bij Wovano zeg ik vaker dat ik zijn docente had kunnen zijn, Ot noem ik wel vaker een joch.

Voor nu houd ik het even bij ons Otje (hint naar kracht), al zijn er meerdere jonkies die meedoen (hè Hoxyz.....)
Ot92
 
de hamer is inmiddels gekoppeld aan iemand met een belangrijke goede rol....
je gaat toch niet onze Spanning achterna door deze er uit te pikken he?

Hmz drBrik heeft wel een punt.
Bij Wovano zeg ik vaker dat ik zijn docente had kunnen zijn, Ot noem ik wel vaker een joch.

Voor nu houd ik het even bij ons Otje (hint naar kracht), al zijn er meerdere jonkies die meedoen (hè Hoxyz.....)
Ot92

Oh ja joh, stem maar weer op mij trut :mad:

Heb ondertussen op 2 cults gestemd, maar hey ik ben vast wel zelf een cult die zijn matties naait he :S

brb slachtoffer rol spelen :roflol:


---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Ik verander mijn stem van Ot92 naar LeonM op basis van Krimlo's post

Ot92 blijft nog wel verdacht vanwege zijn wel kracht hebben

Weet je wie ik pas verdacht vind, jouw ja.
 
de hamer is inmiddels gekoppeld aan iemand met een belangrijke goede rol....
je gaat toch niet onze Spanning achterna door deze er uit te pikken he?

Hmz drBrik heeft wel een punt.
Bij Wovano zeg ik vaker dat ik zijn docente had kunnen zijn, Ot noem ik wel vaker een joch.

Voor nu houd ik het even bij ons Otje (hint naar kracht), al zijn er meerdere jonkies die meedoen (hè Hoxyz.....)
Ot92

Deze stem is niet te verklaren imo.
 
Back
Naar boven