XXL Nutrition

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Bezoekers in dit topic

Ik vind het nog steeds opvallend dat er in bijna elk verhaal wel over hout gesproken wordt.

inbe4 spanning TREE > hout
 
Zie zelf weinig aanleiding om op wovano te stemmen. Maar bij gebrek aan beter doe ik deze dag een keer passief mee.
 
Wat zijn de redenen om wovano te stemmen? Behalve dat hij wat laat stemt.
 
wolvano is 7 letters, wovano 6. 6+7=13, illuminati confirmed

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------


Ik bedoelde dat t niet zo is he, Spanning Tree is een router/switchprotocol, geen boom en anders zou ik er niet zelf mee zijn gekomen :)
 
Ik bedoelde dat t niet zo is he, Spanning Tree is een router/switchprotocol, geen boom en anders zou ik er niet zelf mee zijn gekomen :)

een router is een apparaat

de eilandnaam(naast brandblusser) duidde op een apparaat

..
 
Zo diep...

wovano
nu trainen ik verwacht als ik terug kom een leuk verhaaltje xx
 
Heeft weinig zin om me nog te gaan verdedigen. Begon het spelletje net te begrijpen :roflol:
 
een router is een apparaat

de eilandnaam(naast brandblusser) duidde op een apparaat

..

grr dacht ik net op op Wovano te stemmen en er uit te zijn....
Komt die Spanning wee in zicht...


toch maar Wovano
 
Stem voor de vorm... Onderbuikgevoel

steensteen
 
nadat de skatermarvin zich helemaal volgevreten had in de restanten van origineel en daffy had hij zo immens veel energie en kracht dat hij vandaag iemand op klaarlichte dag zal overmeesteren en vermoorden. na wat twijfelen wist hij het ineens. skatermarvin (steensteen) ging samen met hoody een luchtje scheppen omdat ze zich benauwd voelden in het houten gebouw. waarom? omdat stenen zich niet prettig voelen omringd door hout, toch? zal drbrik dan de hoody zijn? nadat steensteen met zijn blote handen het hoofd van drbrik eraf had gerukt bleek dit inderdaad het geval te zijn. de tren spoot alle kanten op en de onverteerde hoofden van zijn slachtoffers waren te zien in zijn maag. sanca opperde de boot naar huis te nemen die al die tijd in de haven lag en iedereen was like: http://www.youtube.com/watch?v=avaSdC0QOUM

drbrik is dood

drbrik was de hoody

bedankt voor het spelen allemaal en ik hoop dat jullie het een leuke game vonden
 
lol, mijn random stem op drbrik dus dus goed.

gg allemaal

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Maak je trouwens nog een uitleg voor de hints? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
 
ja zal ik vanavond even posten
 
Goet gespeeld
 
Dleepseg doeg
 
jezus drbrik wat heb je paar keer dom gespeeld :roflol:

als cults was niet gemakkelijk met marleentje die zich niet verdedigde en origineel die niks postte, gelukkig nog op tijd HillR weten te converteren

wie was de admireerder ?
 
Back
Naar boven