Fitness Seller

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wovano was de admireerder
 
jezus drbrik wat heb je paar keer dom gespeeld :roflol: als cults was niet gemakkelijk met marleentje die zich niet verdedigde en origineel die niks postte, gelukkig nog op tijd HillR weten te converteren wie was de admireerder ?

Nicky?
 
lol, mijn random stem op drbrik dus dus goed. gg allemaal ---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ---------- Maak je trouwens nog een uitleg voor de hints? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Thanks voor het hosten RockOfAges:clap::clap:
 
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Steensteens wegen zijn niet te doorgronden

huu je speelt slecht huuuuu

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

steensteen over whatsapp naar rock: "ik ben een slechte speler:roflol:
wacht eens even
in het gebouw
steen en brick?
DRBRICK
nee dat klinkt retarded"

5 minuten later

"ik ga voor brick"
" weet je het zeker?"
"nee maar ik doe het toch"

raak

lol

dankjewel voor het hosten Rock, ik host de volgende wel
 
Yes, goodkill, we win :D


Bedankt voor het organiseren !!
 
Gg guys, nou al zin in de volgende begin er nu in te komen. Ik was de moderator. Lloyd you better be thankfull G
 
sorry dat ik je bijna gekilld had brah :roflol:

ik had lloyd geprotect dus gingen we samen chestbrah filmpjes kijken. Leek me vrij duidelijk. Dus wou mezelf vannacht ook beschermen omdat ik wss dood zou gaan. Maar dat mocht niet van rock =[
 
je kunt jezelf idd niet protecten :roflol:
 
Gg guys, nou al zin in de volgende begin er nu in te komen. Ik was de moderator. Lloyd you better be thankfull G

Dat was ook overduidelijk hoor :P.
Had je nog gewoon bedankt tijdens het spel ervoor.
 
Had overigens de wolf niet achter dbrik nog gezocht. Wovano en leon had ik er wel slecht op staan al. Achteraf gezien ging hill heel anders spelen opzich.
 
hoo wordt er onderling gewhatsappt over de game

ban !
 
Op wapp zij je dat misschien hill 't was

Ik zei tegen je: bedankt jager

Huh ik ben niet slecht hoor

Rip

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

hoo wordt er onderling gewhatsappt over de game

ban !

In de groepsapp waar Stefan ook bij zit :$
 
Lloyd wel speler van het spel wat mij betreft (in hoeverre ik heb kunnen meespelen). Zijn analyses waren vrij scherp en grotendeels correct, mooi om te volgen.
 
lloyd was zo goed bezig dat ik hem niet tot cult durfde te converteren omdat dat te obvious zou zijn
 
Lloyd wel speler van het spel wat mij betreft (in hoeverre ik heb kunnen meespelen). Zijn analyses waren vrij scherp en grotendeels correct, mooi om te volgen.

dit inderdaad

mooi om te zien dat er zo actief gespeeld werd door de meesten
 
Thanks voor de game ik ben ook in voor een nieuwe!
 
Back
Naar boven